Gå til innhold

Noen morsomme hormonelle historier her?? ;p


Bee&Alie

Anbefalte innlegg

Tråden fikk jeg opp igjen etter at jeg klaget. Klaget gjorde jeg fordi jeg syns det er "høl i hodet" at folk kan få en tråd slettet uten grunn og spolere.. Prinsippsak egentlig. Hvorfor den er sticky.. Ikke peil!
Fra det ene til det andre; gratulerer med termindato i dag! Håper du slipper å vente for lenge :)
Hehe ;) tusen takk Kira! Håper jeg å! Skal prøve alle trix så hu kommer før helga er over iallefall ;p
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden fikk jeg opp igjen etter at jeg klaget. Klaget gjorde jeg fordi jeg syns det er "høl i hodet" at folk kan få en tråd slettet uten grunn og spolere.. Prinsippsak egentlig. Hvorfor den er sticky.. Ikke peil!
Fra det ene til det andre; gratulerer med termindato i dag! Håper du slipper å vente for lenge :)
Hehe ;) tusen takk Kira! Håper jeg å! Skal prøve alle trix så hu kommer før helga er over iallefall ;p

 

Tenkte faktisk på deg her en dag, lurte på om du hadde fått baby! ønsker deg masse lykke til med innspurten :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden fikk jeg opp igjen etter at jeg klaget. Klaget gjorde jeg fordi jeg syns det er "høl i hodet" at folk kan få en tråd slettet uten grunn og spolere.. Prinsippsak egentlig. Hvorfor den er sticky.. Ikke peil!
Fra det ene til det andre; gratulerer med termindato i dag! Håper du slipper å vente for lenge :)
Hehe ;) tusen takk Kira! Håper jeg å! Skal prøve alle trix så hu kommer før helga er over iallefall ;p
Tenkte faktisk på deg her en dag, lurte på om du hadde fått baby! ønsker deg masse lykke til med innspurten :-D
åhhh :) Kjempe koselig å høre! :D Bebisen er nok rett rundt hjørnet nå ;p Tusen takk! :))
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herlige damer :lol: gleder meg til å bli gravid og trollete igjen..nå er jeg bare trollete;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. hvor begynner jeg:-P

Jeg ringte mannen min som satt på jobb, i bakgrunn hørte jeg damestemmer. Det klikket for meg! Jeg skrek til han og beskyldte han for å være utro på jobb, mens jeg satt hjemme og var stygg og feit. Det skal sier at jeg IKKE er av den sjalu typen, og mannen jobber på kontor hvor de sitter mange i samme lokale.

 

Jeg satt å gråt foran tven en hel dag da det var sånn reklamefri dag. Syntes alle de alternative reklamene for dyrevern og rus var så ufattelig triste. Mannen rimelig oppgitt over at jeg ikke bare kunne skru av tven(siden jeg aldri ellers ser på tv..)

 

I tillegg hadde jeg helt DILLA på snø! Jeg spiste snø med spiseskje, og vekte mannen midt på natten for at han måtte gå ut for å hente til meg..

 

Vaskemiddel og såpe var verdens beste lukt. Så fort det ikke luktet vaskemiddel av klærne mine lenger, skiftet jeg. Også vasket jeg meg/dusjet sikkert 5 ganger om dagen..

 

Stakkars mannen min, flaks jeg var en engel under fødsel.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tålte svært lite av mannen siste svangerskap. hisset meg opp fordi han pusta for høyt :) sa til han: kan det være nødvendig og puste så høyt? herregud,hvor mye luft trenger du?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg satt å så på en tv-reklame med kjæresten og helt uten forvarsel begynte jeg å le helt hysterisk. Lattertårene trillet og jeg hikstet av latter så jeg nesten ikke fikk puste. Forundret spurte kjæresten hva som var så morsomt og da jeg kom til å tenke på " oj, det vet jeg faktiskikke," ja da ble jeg så lei meg at jeg begynte jeg å hylgrine!! :-S

 

Ikke langt mellom latter og tårer her altså,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm hormonene må ha vært fraværende her, jeg kan ikke huske at jeg var sånn som dere beskriver. Eneste jeg la merke til er at det var ekstra mange idiotiske folk rundt meg mens jeg var gravid, og de fikk selvfølgelig høre det, men det var jo velfortjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi. Mange herlige historier her :D

 

Jeg hadde vært hos jordmor og fått beskjed om at fødselen måtte settes igang, pga svangerskapsforgiftning. Jeg var da i uke 34. Ringe mannen på jobb og fortalte dette, og min største bekymring var at jeg hadde jo ikke INNESKO til å ha på sykehuset!!!! Jeg hylte og skreik i tlf. Kan jo ikke føde nå, har jo ikke INNESKO.Stakkars mannen forsto ikke problemet og flirte litt. Det gjorde ikke saken bedre!!! På vei til sykehuset måtte vi innom kjøpesenteret og handle sko til meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi. Mange herlige historier her :D Jeg hadde vært hos jordmor og fått beskjed om at fødselen måtte settes igang, pga svangerskapsforgiftning. Jeg var da i uke 34. Ringe mannen på jobb og fortalte dette, og min største bekymring var at jeg hadde jo ikke INNESKO til å ha på sykehuset!!!! Jeg hylte og skreik i tlf. Kan jo ikke føde nå, har jo ikke INNESKO.Stakkars mannen forsto ikke problemet og flirte litt. Det gjorde ikke saken bedre!!! På vei til sykehuset måtte vi innom kjøpesenteret og handle sko til meg ;)

 

Haha, nei dussan! Så søt du er :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Treffe spikeren på hodet" gir en helt ny mening etter å ha lest denne tråden. Skulle vært publisert i en bok eller noe. Fantastisk, hormonell og følelsesladd til tusen! Jeg forelsket meg da jeg var gravid sist (12 år siden) og det var jammen meg en sinnsyk berg og dalbane... Herregud... Gråt i bøtter og spann hvis han ikke tok tlf og skrev side opp og side ned med klissete, sinnsyke kjærlighetsbrev.... Ville saker! Har spart på noe av det og kjenner jeg blir litt kvalm av følelser når jeg kikker på det igjen... (forholdet til far var over lenge før jeg fant ut jeg var gravid)

 

Ha ha! Hvordan gikk det med kjærligheten da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det varte et par år og så kræsjet det like hardt som det startet :P Og glad er jeg for det for nå har jeg verdens herligste mann <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å fjerne spoileren for dem som ikke har sett Marley and Me?

 

Har innlegget blitt fjernet, eller er jeg blind? Kan ikke se at noen at røpet noe fra den filmen, oppover her??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg har ikke lest den tråden før nå, og dør nesten på meg av gale damer som krangler om slutten på en teit, gammel film. Understreker virkelig temaet ja! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å fjerne spoileren for dem som ikke har sett Marley and Me?
Har innlegget blitt fjernet, eller er jeg blind? Kan ikke se at noen at røpet noe fra den filmen, oppover her??

Den er fjernet ja. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte ta meg selv på vei ut av en av kioskene i Hunderfossen idag. Tårene sto i øyekroken. Grunn: de hadde ikke mer cola igjen, men ventet på noen som skulle komme å fylle på! Guri, så urettferdig!! Heldigvis var de andre på vei til en attraksjon slik at jeg fikk gitt meg selv ett alvorsord ;)

 

Ellers er jeg ikke en spesielt hyggelig gravid, egentlig. Mer en sinna tyrk! Og det går på tolmodigheten løs denna kvalmen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille historie er ikke så hormonell som noen av de jeg fant her inne, men jeg syntes den er litt moro da.

Jeg stod i dusjen og samboer var på badet, han fikk det for seg at og stikke en finger i rompa sprekken min mens jeg stod med ryggen til var kjempemoro.

 

Jeg snudde meg rundt, satte dusjen på kaldt og sprutet han våt.

Han derimot tar en vaske bøtte og fyller den med kald vann, heller alt over meg, og jeg gjør samme prosessen på nytt.

Når han da fyller bøtten på nytt, får jeg for meg i hodet mitt at han skal vente til jeg har kledt på meg klærne før han på nytt heller vann på meg.

Jeg blir rååålei meg og knekker i gråt i dusjen, ikke pga kaldvannet men fordi jeg ikke hadde andre klær og ha på meg..

:( Måtte le litt av meg selv etterpå, følte meg veldig teit.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg blir flau av og tenke på hvor vrang jeg har vært.

 

En gang skulle vi ha kyllingfilet til middag. Vi spiste sent pga sambo sin jobb. Oppdaget da vi skulle lage middag at kyllingen var dårlig. Jeg stortutet og var samtidig rasende på butikken jeg hadde handlet i.

 

Det var sent og butikkene var stengt, så jeg fikk den stakkars mannen til å dra til en resturant og kjøpe en rå kyllingfilet. Gud, jeg gremmes!

Han visste hvem kokken var der da.. Men alikevel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ha noe på apoteket, og de tok så lang tid at jeg ikke rakk bussen. Det klikket for meg og jeg skjelte dem ut, ringte mamma og hyyyyylgrein fordi jeg ikke rakk bussen pga det dusteapoteket!! Og ja, folk så rart på meg der jeg gikk i telefonen og hylte..

 

ikke nok med det, mens jeg snakket i telefonen gikk jeg forbi en sånn trekkspill-tigger som spiller fuglesangen om og om igjen når folk går forbi og da klikket det for meg.. "hva faen er det som feiler deg!? Jeg prøver å snakke i telefonen her! Er du klar over at det der høres helt jævlig ut!!??"

Han bare flirte og jeg fortsatte med sutringen til mamma, helt til hun la på. og plutselig gikk det over..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ute og gikk tur med hunden vår(9mnd),han hadde aldri opplevd raketter.dette var i slutten av november.vi hadde en plan on hvordan vi skulle introdusere han for rakettene før nyttårsaften.

Men jeg med stor mage utpå tur på glatta(var litt sur det også).

Plutselig sender den ene naboen opp en rakett rett ved oss,dette i ett tettbygd strøk.

Jeg skvat og hunden ble livredd og stakk av.jeg ropte og kjefta sånn han fyren(som visst nok bare skulle vise ungene sine).ropte så gubben kom springende og lurte på hva som foregikk.

Fyren prøvde og unnskylde seg,men jeg fråda jeg var så sint.så falt jeg sammen i grøften og gråt fordi hunden var borte(han sto rett ved meg,men jeg så han ikke).

Jeg kjefta og gråt om en annen,gubben var litt flau.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen dager etter fødselen ble jeg forkjølet og fikk stygg hoste. Samboeren min kjøpte Curamed til meg, halstabletter som inneholder råmelk. Da det gikk opp for meg at råmelken er den melken som den nyfødte kalven skal ha, knakk jeg helt sammen. Jeg gråt som Lille Hopp, med sprutende tårer og kraftige hulk. Jeg ringte moren min og skremte vettet av henne før jeg klarte å hulke frem spørsmålet om hun trodde at kalven også hadde fått noe (hun trodde jo at det hadde skjedd noe med babyen). Samboeren min holdt på å le seg i hjel, men jeg var virkelig knust ved tanken på den stakkars kalven som ikke en gang fikk den melken den skulle ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Noen dager etter fødselen ble jeg forkjølet og fikk stygg hoste. Samboeren min kjøpte Curamed til meg, halstabletter som inneholder råmelk. Da det gikk opp for meg at råmelken er den melken som den nyfødte kalven skal ha, knakk jeg helt sammen. Jeg gråt som Lille Hopp, med sprutende tårer og kraftige hulk. Jeg ringte moren min og skremte vettet av henne før jeg klarte å hulke frem spørsmålet om hun trodde at kalven også hadde fått noe (hun trodde jo at det hadde skjedd noe med babyen). Samboeren min holdt på å le seg i hjel, men jeg var virkelig knust ved tanken på den stakkars kalven som ikke en gang fikk den melken den skulle ha.

 

Hahaha! Dette bruker jeg også (hormonell eller ikke) også å lure fælt på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på hyttetur , jeg mannen min og eldste barnet. jeg var vel i 7.mnd da. så ble jeg fornærmet for at mannen hadde glemt å handle grønne epler, hadde dilla på det. Så helt umotivert så heiv jeg meg i bilen, og stoppet ikke før jeg hadde kjørt de 3 timene det tok hjem, svarte ikke tlf underveis, mannen stakkars prøvde å ringe.

Ble så flau når jeg kom hjem og sendte bare en sms at jeg ville kjøre tilbake morgen etter.... Det gjorde jeg. vi lo godt da jeg kom tilbake.. En laang furtetur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...