Gå til innhold

Noen med ME her?


Mamma1992

Anbefalte innlegg

Er det noen som har me her? Trenger tips å råd for å komme meg igjennom hverdagen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt ME i mange år nå, men har desverre ikke så mange tips til deg. Det som holder meg oppe var å finne en hobby jeg trives med og som jeg orker å gjøre :) Noe som gir deg glede i hverdagen. Var kanskje noe annet du tenkte på? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jobber du? I så fall jobber du heltid? Hvor kan jeg finne energi? jeg har en sønn på 2 og et halvt og han trenger jo en haug av oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg har ME, men begynner å komme meg nå. Kan jo hende det er fordi jeg er gravid. Jeg er hjemme og har min sønn i barnehagen på heltid. Noe annet hadde jeg ikke klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber du? I så fall jobber du heltid? Hvor kan jeg finne energi? jeg har en sønn på 2 og et halvt og han trenger jo en haug av oppmerksomhet.

 

Det er vel INGEN med ME som kan jobbe heltid!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 1 år senere...

Annonse

Jeg har ME. Jeg har funnet ut at jeg må hvile ofte. Når barna sover, er i bhg eller på skolen, er ute og leker, er hos venner osv. Det kommer jo litt an på alder til barna da. Mine er nokså store og klarer en del selv. De er 6 og 8 år. Jeg jobber ikke i det hele tatt. Formen er veldig varierende, men har ikke opplevd å være sengeliggende over flere dager. Jeg sliter en del med migrene, men det kan virke litt som om mitt nye kosthold begrenser dette også :)

 

Jeg prøver også å slappe av og ta en del enkle løsninger. Lager lett middag når jeg ikke orker å lage noe skikkelig. Setter på en film til barna mens jeg sover i sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...