Gå til innhold

Sein ultralyd i dag...


Bamsemams74

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

I dag skal jeg ta en sein ultralyd for å sjekke at morkaka har flytta seg bort fra åpningen. Regner jo med at den har det, for det er visst det vanlige, men kjenner at jeg er spent likevel. Tenkte jeg skulle spørre hvor stor gutten min ligger an til å bli også...:)

 

Alltid skrekkblandet fryd med disse undersøkelsene! Gleder meg til å titte inn til det lille gullet mitt, men samtidig redd for at noe skal være galt...Krysser fingrene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen:)

Det gikk veldig fint. Vi fikk se en søt liten tass som var helt gjennonsnittlig stor. Det vil si at han ligger an til å bli ca. 3600g. Morkaka lå på framveggen, men hadde flyttet seg bort fra åpningen. Så da går det mot vaginal fødsel på meg. Og det er sikkert like greit;)

 

Jeg blir helt forelska hver gang jeg får se det vesle nurket! Han så veldig rund og godt ut nå. Men jeg vet jo at han hadde vært liten og rynkete om han ble født på dette tidspunktet altså;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra da! :)

Jeg fikk og beskjed om at morkaken lå på framveggen i uke 18, og skal på kontroll om en drøy uke. Spent på hvordan den ligger nå. Fødte vaginalt forrige gang, og syntes det er mer betryggende å gå mot det en har vært igjennom før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Jepp er veldig glad nå!

Det var visst en fordel at den lå på framveggen om den stengte for åpningen, i og med at framveggen vokste mest og dermed ble det større sannsynlighet for at morkaka flyttet seg. Jeg er også glad for at jeg får føde på vanlig måte:) Hovedsaklig p.g.a. den lange rekovalesensen man får etter ks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...