Gå til innhold

Snart UL!


MammaHåp1

Anbefalte innlegg

Jeg skal på UL fredag , er så spent! Har bestillt hotell, håper på uttak mandag og insett onsdag:) gleder meg, og gruer meg på samme tid! Er spent på om akupunktur hjelper meg...er bare noen få som vet om dette, føler et behov for støtte nå kjenner jeg.... Vanskelig å sitte ensom med desse tankene! Hvordan går det med dere i prosessen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal på UL fredag , er så spent! Har bestillt hotell, håper på uttak mandag og insett onsdag:) gleder meg, og gruer meg på samme tid! Er spent på om akupunktur hjelper meg...er bare noen få som vet om dette, føler et behov for støtte nå kjenner jeg.... Vanskelig å sitte ensom med desse tankene! Hvordan går det med dere i prosessen?

 

Hei. Jeg skal i gang med nytt forsøk nå rett over sommeren. Har vurdert akupunktur. ca når i behandlingen begynte du og hvor mange behandlinger har du hatt? PS! Lykke til på UL :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Så spennende! Jeg skal også på ultralyd på fredag og forhåpentligvis uttak på mandag :D

 

Helt enig med deg om at dette fort kan bli en ensom prosess. Selv om jeg har fortalt familie, venner og kollega om dette, føler jeg meg veldig ensom til tider fordi det er jo vanskelig for andre som ikke har vært igjennom dette å forstå. Men god støtte har vi fått ihvertfall!

 

Jeg har tro på akupunktur, selv om jeg ikke har prøvd dette selv. Er absolutt åpen for å prøve dette en gang, men nå er dette siste forsøk hos Hausken før vi tar en god prøvepause.

 

Du må ha masse lykke til på UL, satser på vi begge har masse flotte egg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camilla136

 

Hei, takk for det:)

jeg anbefaler aku , det gjør absolutt noe med kroppen, kjenner at den jobber. Jeg fikk anbefalt, og har tatt 4 behandlinger 1gang pr uke. Så skal jeg ta aku rett før insett og rett etter . Når jeg gikk på spray gikk beh på å øke blodsirkulasjonen i kroppen (2 beh) når jeg beg på sprøyter var det å øke blodsirkulasjonen i livmoren (2 beh) totalt 6 beh:) jeg betalte 500,- for konsultasjon ink første behandling, deretter 350,- . Lykke til til deg også:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje snart <-3

Så spennende at vi står likt:) hvordan går det med deg så langt, har du noen bivirkninger av medesinen? Jeg føler meg veldig bra nå etter jeg beg på sprøytene, hetetoktene har heldigvis forsvunnet:). Nå er det bare spenningen igjen........ Kan ikke helgen snart være over??!!!!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Så spennende! Jeg skal også på ultralyd på fredag og forhåpentligvis uttak på mandag :D

 

Helt enig med deg om at dette fort kan bli en ensom prosess. Selv om jeg har fortalt familie, venner og kollega om dette, føler jeg meg veldig ensom til tider fordi det er jo vanskelig for andre som ikke har vært igjennom dette å forstå. Men god støtte har vi fått ihvertfall!

 

Jeg har tro på akupunktur, selv om jeg ikke har prøvd dette selv. Er absolutt åpen for å prøve dette en gang, men nå er dette siste forsøk hos Hausken før vi tar en god prøvepause.

 

Du må ha masse lykke til på UL, satser på vi begge har masse flotte egg :D

 

 

kanksje vi treffes på hausken da for eg ska på ul Torsdag og håper på uttak mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje snart <-3

Så spennende at vi står likt:) hvordan går det med deg så langt, har du noen bivirkninger av medesinen? Jeg føler meg veldig bra nå etter jeg beg på sprøytene, hetetoktene har heldigvis forsvunnet:). Nå er det bare spenningen igjen........ Kan ikke helgen snart være over??!!!!! :P

 

jeg ligger også helt likt. Sko egentlig hatt ul på fredag men den ble flyttet pga reise så skal på Torsdag isteden. Er så spent..

 

HAr masse utflod og stikkinger nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt:)) blir en spennende tid fremover nå!!! st olavs her:)er litt engstelig jeg, for jeg kjenner ingeting av bivirkninger. Jeg kjente stikkinger sist jeg også. , men ikke nå:o håper at det er akupungturen som har vært snill med meg. :)

 

masse lykke til dere:)))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MammaHåp1: Her går det fint, har slitt mye mere med hetetokter denne gang og nå murrer det godt i livmoren så har en god følelse på at noe er på gang ihvertfall:D Har vært sykemeldt helt fra medisinstart de siste 3 forsøkene og det gjør godt nå:) Ja kunne ikke dagene gått litt fortere, spesielt i rugetiden men også nå:)! Du må gi en lyd n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MammaHåp1: Her går det fint, har slitt mye mere med hetetokter denne gang og nå murrer det godt i livmoren så har en god følelse på at noe er på gang ihvertfall:D Har vært sykemeldt helt fra medisinstart de siste 3 forsøkene og det gjør godt nå:) Ja kunne ikke dagene gått litt fortere, spesielt i rugetiden men også nå:)! Du må gi en lyd n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metti på sprøyter: Så kjekt at vi ligger likt:)! Ikke umulig at vi sees på Hausken:) Hvordan går det med deg? Burde sikkert hatt ultralyd litt før fredag jeg også for har en følelse på at noe er annerledes denne gang. Mye murringer og stikninger allerede, mye tidligere enn andre forsøk. Oppblåst er jeg også:P Spennende dette her! Tvitvi for oss:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre:) 2 dager igjen nå......jeg er litt redd for at jeg ødla en nesesprayen min pga for høg varme, da jeg sku åpne den siste sprayen var forseglinga av, den er nesten tom etter 11 dagers bruk, måtte sprute to ganger ekstra for å få ut i går, nå byttet jeg tilbake til den gamle sprayen igjen , so her er jeg å vingler: p er veldig spent på UL , håper så inderlig!!!!! Ja sikkert greit å være sykemeldt, stor påkjenning dette, både fysisk og psykisk! Jeg skal pipe, det må du også gjøre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Camilla136

 

Hei, takk for det:)

jeg anbefaler aku , det gjør absolutt noe med kroppen, kjenner at den jobber. Jeg fikk anbefalt, og har tatt 4 behandlinger 1gang pr uke. Så skal jeg ta aku rett før insett og rett etter . Når jeg gikk på spray gikk beh på å øke blodsirkulasjonen i kroppen (2 beh) når jeg beg på sprøyter var det å øke blodsirkulasjonen i livmoren (2 beh) totalt 6 beh:) jeg betalte 500,- for konsultasjon ink første behandling, deretter 350,- . Lykke til til deg også :)))

 

Takk for svar. Blir nok Aku på meg også :-) Er absolutt verdt forsøket i hvertfall :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det blir insett på mandag kan vel ikke bli før for må bo ta ovitrelle to dager før :) hvis ikkje så må konfirmasjonen vike !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så spent på i morgen... Komme te å være så nervøs i morgen tidlig. 07.45 ska eg være der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så spent på i morgen... Komme te å være så nervøs i morgen tidlig. 07.45 ska eg være der

 

Er spent på dine vegne Metti, satser på masse gullegg, i det minste et gullegg, for det er jo bare det som skal til før vi har det etterlengtede barnet i armene våres :D Du må gi en lyd når du har vært på UL :D LYKKE TIL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg godt, håper du likevel får sove godt i natt, vet det kan være vanskelig. Mye spenning, som fører til stess!!! Ønsker deg masse lykke til i morgen, måtte det blir gode resultater:) spennende å følge deg, vil gjerne høre hvordan det har gått med deg i morgen:) stor Vslappningsklem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det gjort og telefonen fra Hausken kommet.

Eg hadde mange egg som var fine og store fikk eg beskjed om :)

 

Skal fortsette som eg har i dag og i morgen Mens eg på lørdag skal ta bare ovitrelle. Det blir uttak mandag whop whop

 

Ble så usikker om eg hørte riktig syns dere det hørtes riktig ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, sÅ kjekt Å lese Metti :D I morgen er det min tur Å krype opp i stolen ;P Satser pÅ det gÅr like fint her ogsÅ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super metti:D godt å høre, ja det hørtes riktig ut, gla på dine vegne:)

 

Ja da er det oss to imorgen da kanskje snart, håper vi er like heldige:) endelig , skal bli en fryd å få d unnagjort:) pipest i morgen, lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på UL, og det gikk veldig bra:) var 10 eggposer , livmorsslimhinnen var 9,5 mm tykk:) gler meg til uttak mandag og insett på onsdag:) jeg var så redd for at det skulle gå dårlig pga ingen bivirkninger etter sprøyter, spørst om akupunkturen gjorde susen:) glede!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...