Gå til innhold

Noen her som ikke stoler på samboeren\mannen sin?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Klarer dere å leve med det?

 

Tenker ikke på utroskap og sånt.

 

Jeg stoler på at mannen min ikke er utro eller har andre på si.. Det jeg ikke stoler på er at han aldri kan holde noe for seg selv!!

 

Vi har snakket om det mange ganger, og det blr bedre i perioder. Så er det tilbake til det samme gamle og han skjønner det ikke selv. Mange småting blir et fullt beger etterhvert.

Er litt vanskelig å forklare, men han forteller "hemmligheter" og ting som er sagt fortrolig til alle og enhver. Han er utrolig nok tillitsvalgt på jobben sin, og er ofte jeg må stoppe han i samtale (hverdagslige samtaler) med kompiser og kollegaer for å minne han på taushetsplikt og at det ikke sømmer seg å si slike ting.

 

En av de største kampene vi har hatt er min familiehistorie. Lang og innviklet, men i bunn og grunn så kjenner ikke jeg min far eller vet om jeg har søsken, min mor og stefar kan ikke få barn, dette er noe jeg ikke vil at alle og enhver skal vte. Er heller ikke noe jeg går å tenker ofte på, eller som betyr noe. Opp igjennom har jeg jo møtt mange av hans slektninger og folk. Og de spør naturlig nok for høfflighetens skyld om familieforhold. Da svarer jeg alltid at jeg er enebarn og har en mor og stefar. Syns ikke at tremenningen til fetteren til pappaen trenger å vite mer, men da kommer det alltid fra han at det ikke er sant, så legger han ut om hele historien. Jeg blir så flau! Og han har i tillegg blitt sur på meg når jeg har sagt det til han..

Han har og ødelagt overraskelsesfester med å fortelle personene det, med vilje og viten. Jeg blir sprø... Dette er bare noe av det han ikke klarer å holde for seg selv.

 

Hva gjør man med en sånn mann da?

Nå føler jeg at jeg aldri kan fortelle han noe, og det samme føler vel kamerater og. Er jo ganger der jeg vil fortelle han ting, eller lette hjertet mitt, men jeg tørr ikke, og det er ganske leit, man skal jo kunne dele alt med mannen sin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...