Gå til innhold

Hva får man i sykepenger?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid og nylig blitt sykemeldt. Jeg tjener fast 12 000 kr brutto pr. måned, men får mye ekstravakter.. Så i snitt tjener jeg 29 000 pr. måned..

 

Nå når jeg er sykemeldt, får jeg kun utbetalt det jeg tjener i min faste stillingsprosent, eller tar de snittet av det jeg har tjent totalt det siste året/ halvåret eller lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har forskjellig lønn hver mnd.. Og da jeg ble sykmeldt så tok de gjennomsnittet for en stund tilbake.. ( vet ikke hvor lang tid tilbake da). så fikk faktisk mer da jeg var sykmeldt enn da jeg jobbet.. :) ta en telefon til nav å spørr.. det gjor jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjefen din må sende inn lønningpapirer på deg om hva du tjener i timen og hvor mange timer du har i kontrakten din at du jobber i uka, så er det du får betalt for... ikke noe ekstra.... ikke noen tillegger eller noe :( jeg taper penger på og gå hjemme og tror ikke jeg er den eneste :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sjekket ut med Nav. Det er en slags form for gjennomsnittsberegninng.

Mannen min har provisjon + fastlønn og får permisjonspenger utifra begge deler. Vet også om andre som går på timelønn og får det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...