Gå til innhold

Spesielt, men vi synes det er stilig...:)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Grubler litt på navn til den lille i magen. Får vi enda en gutt så blir det muligens Loke. Passer bra til storebror sitt navn Patrik som heller ikke er så vanlig der vi bor :)

 

Blir det jente så er vi stuck hehe...

Forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Patrik er et nydelig navn:) Selv er jeg ikke så glad i Loke, syns det er så hardt, men syns det er stilig:)

 

Patrik og

 

Eira

Erika

Lydia

Marion

Mikaela

Aurora

Eleah

Dea

Emrika

Timea

 

Likte du noen av de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patrik er kjempefint! Men jeg liker ikke Loke, og jeg synes ikke det passer til Patrik i det hele tatt. Beklager!

Philip

Victor

Nikolai

Niklas

Andreas

Marie

Aurora

Madelen

Celine

Tomine

Matilde

Helene

Filippa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker dessverre ikke Loke. Synes det har en negativ klang, muligens etter mytologien. Men Patrik er fint.

Jentenavn kan være:

 

Rita

Oline

Elina

Merete

Katrine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan får du Loke til å passe sammen med Patrik? Er jo to vidt forskjellige navn...

 

Patrik passer sammen med navn som; Michael, Kevin, Robin, David og Sander bla.

(Loke passer sammen med Storm, Brage, Trym og Gard bla....)

Liker heller ikke Loke, da det har en negativ klang.

 

Jentenavn som passer til Patrik;

Julia/e, Sophia/e, Filippa, Sandra, Camilla og Christina/e bla...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvorfor men synes de passer sammen likevel :) Kanskje fordi begge er sjeldne navn der vi bor. Liker ikke SÅ godt de topp 10 navnene som er siden det blir for vanlig. Smaken er som baken fÅr vi si hehe ;) SÅ lenge vi liker det sÅ er vel det det viktigste :)

 

Uansett fÅr vi se hvem som kommer ut... Her blir h*n ikke navngitt fast før vi fÅr sett om det passer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

Syns Patrick (en helgen) og Loke (en slags halvdjevel) passer veldig dårlig sammen - også i klangen dessverre. At folk kaller ungene Trym og Loke er meg en gåte, selv om jeg bare har nordiske navn på mine unger. Men dem om det.

 

Sammen med Patrick syns jeg disse passer:

 

Molly

Marie

Vera

Iris

 

Armand

Edvin

Edmund

Ronald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Heihei, har lest på mange navneforum om navnet Loke nå, blir litt skuffet over all det negative folk sier om Loke "/

 

Jeg er gravid i uke 25+4 nå, og er fast bestemt for at gutten min skal hete Loke! Jeg syntes det er kjempetøft og et kraftfullt navn, samboeren min og mamma sier alltid : "Hvordan går det med han lille Loke" Så stryker de meg over magen :) Blir bare så lei meg av all kritikken navnet får..

 

Heh, kjæresten blir irritert på meg siden jeg sitter og leser alt det negative om navnet, gutten heter Loke "ferdig med det, det er ikke vitsen å sitte å plage deg selv"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du har bestemt deg for navn, er det kanskje bedre å unngå å lese mer om det hvis du blir lei deg. Evt. velge et navn som ikke er såpass beryktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte Loke navnet, men det passer ikke på en søt blond gutt med krøller som gir epler til læreren og samler penger til fattige?

 

 

Patrik og:

Nataliela

Maria

Alexandra

Samya

Lara

Penelope

Penny

Elida

Frøya

Nadin

Cecilia

Celina/e

Sophie(a)

Malika

Ruth

Serine

Lucie

Cindy

Tilly

Mireille

Isa

Hermoine/Hermine

Emilia

Elina

Lillefix

Pontoline

Aina

Teodora

Dorteha

Frøydis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner verdens kuleste Loke. Han er under èn meter høy, hvitt hår og har verdens lengste øyenvipper. Helt nydelig, og han har helt riktig navn. Jeg var skeptisk til det navnet før jeg traff han. Nå er jeg stor fan. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...