Gå til innhold

Har du lyst til å fortelle din historie?


catamaber

Anbefalte innlegg

Jeg jobber med en sak som handler om senabort, og lurer på om det er noen her inne som kunne tenke seg å stille opp og fortelle sin historie til Foreldre og barns nettsider. Utgangspunktet er å sette fokus på hva som skjer når du får beskjed om at det er noe galt med barnet du har i magen, valget man står overfor og prosessen fram til alt er avsluttet. Et annet fokus er debatten om sorteringssamfunnet og tidlig ultralyd, og at dette handler om mye mer enn barn med Downs. Er du interessert, kan du gjerne ta kontakt med meg på [email protected] så kan du få litt mer info om saken før du evt bestemmer deg. Mvh Cathrine Berentsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg jobber med en sak som handler om senabort, og lurer på om det er noen her inne som kunne tenke seg å stille opp og fortelle sin historie til Foreldre og barns nettsider. Utgangspunktet er å sette fokus på hva som skjer når du får beskjed om at det er noe galt med barnet du har i magen, valget man står overfor og prosessen fram til alt er avsluttet. Et annet fokus er debatten om sorteringssamfunnet og tidlig ultralyd, og at dette handler om mye mer enn barn med Downs. Er du interessert, kan du gjerne ta kontakt med meg på [email protected] så kan du få litt mer info om saken før du evt bestemmer deg. Mvh Cathrine Berentsen

 

Kg kan godt det! Viktig tema! Og en verden som går i tusen knas påkostet tid! Ta kontakt m meg på melding her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Jeg kan gjerne fortelle deg min historie :)

 

finnes altfor lite om oss som "bare" har hatt senabort

------------------------------------------------------------------------------------

uuuuuuups så ikke denna tråden var fra 2012

Endret av Troillmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...