Gå til innhold

Ja i går var nesten jeg like tung som ved fødsel sist gang..


TurboPrinsessen:-)

Anbefalte innlegg

Uff, er bare 9+6 i dag, og føler meg bare feit. Har gått opp i underkant av 3 kg allerede.. Hadde endel kg som jeg ikke hadde fått av fra sist gang - selv om det er 6år siden! ... 10kg til så bikker jeg 0,01 tonn!

 

Har omtrent sluttet med sjokolade og den slags. Brus drikker jeg heller ikke særlig av. Hender et glass eller 2 i helgen... Spiser vel relativt normalt. Overspiser hvertfall ikke, er så tett i nesen er det tungt å spise..

 

Ikke fått så mye morsjon enda, har vært helt utslitt etter lang dag på jobb, og stort søvn behov...

 

Gikk opp 20 kg sist, håper ikke jeg går opp like mye denne gangen...

Grøss!!

 

 

dagens lille "bekymring"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 4 kg fra der jeg og....sukk ....feel so Pretty ..:) venter bare på stor mage, da føler man seg ikke like ille:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at det er mye som skjer i kroppen som gjør at man går opp noen kilo :) Tyngre bryster, livmora øker jo, vann i kroppen, for å ikke snakke om treg fordøyelse og oppblåsthet :)

Har gått opp 1,5 kg og er snart 8 uker, men tar det med knusende ro siden jeg har gått opp 2 BH størrelser ;)

Men gleder meg til magen blir større, for nå føler jeg bare at magen er blubbete pga mye luft.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...