Gå til innhold

Hvordan fjerne trykte merker fra klær?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har vært å kjøpt en helt enkel mamma-genser, men vil ikke at foreldrene mine skal finne ut av at jeg er gravid enda. Inni genseren er det trykt "mama", og jeg er redd de skal skjønne noe om de vasker klærne mine. Er det mulig å fjerne dette? Det er på innsiden, så er ikke så nøye om det blir stygt etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har så nær kontakt med foreldrene dine at de vasker klærne dine, vil jeg nok tro at de merker at du er gravid ganske fort uansett! Spesielt hvis du har behov for mammaklær....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel like god kontakt med foreldrene mine som de fleste andre, og om du lurer må jeg vaske klærne mine hos dem siden vaskemaskinen er ødelagt ;)

Men spurte jo bare om tips, ikke hvordan forhold jeg har til mine foreldre! Er opp til meg når jeg vil si det!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke.

Men om du er så kort på vei at det ikke synes, trenger du jo ikke bruke mammagenser ?

Problem løst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er langt nok på vei til at basics genserne begynner å bli litt korte. Sier det til foreldrene mine når jeg er klar for det Jeg er ikke så veldig gammel, så kvier med til å fortelle det. Så jeg sier det når jeg er klar- eller til dem finner ut av det med å se det på magen eller noe...

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man tager en saks og klipper av lappen, ved eventuelle spørsmål skylder man på at den klødde og derfor måtte fjernes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man tager en saks og klipper av lappen, ved eventuelle spørsmål skylder man på at den klødde og derfor måtte fjernes?

 

Det er ikke noe lapp på genseren, merket et påstrøket direkte i stoffet :/

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å skrape den bort? Tidkrevende asså, men går an å prøve?

Har du prøvd å sette et veldig varmt strykejern på? Ha et lag stekepapir mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du gravid og har behov for mammaklær, så har moren din forlengst forstått at du er gravid. Problem solved.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliea+gullet07.03.11

Hvorfor kjøpte du genseren om du er så redd for at merket skal syntes? Er da nok av mamma gensere det ikke står noen verdens ting på bar en lapp å klippe bort, eller så kjøper du vanlige gensere som er lenger enn normale gensere det gjorde jeg i samme str som jeg egentlig bruker for det var så god stretch..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har dere så lite å finne på att dere må kommentere alt annet enn det hun spørr etter??

la jenta være i fred, hun trenger da ikke deres mening om når hun skal fortelle hva, når hun ikke har spurt etter det! er det mulig..

 

gjør som hun over her sier du, prøv å stryke over men litt bakepapir i mellom. eller kansje det går å fjerne med sprittusj?

i værste fall får du vaske denne genseren for hånd hjemme, til maskinen din er i orden igjen:)

gratulerer med spire i magen foresten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...