Gå til innhold

7-9 MND (gammle 5-6)


Harfåttprinsen:)

Anbefalte innlegg

Morgen damer :) her har vi hatt en fin natt:) sov til 0730 :) så ser ut til at 3 dupper er det vi trenger her ennå...Vert ute og kost oss i fin været :) Nå sover han dupp nr to ute på terassen :)

Hvordan har natten deres vert da damer??

Nå har jeg sat gjærdeig til kannelsnurrer :)

 

Håper dere har en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært en ok natt, men hun spiste både kl tolv, fire og sju, så ble litt mye. Gått en tur i dag og så skal jeg på trening i kveld, gleder og gruer meg, hehe, men blir nok deilig og godt med en liten pause ute av huset :) Nå skal jeg virkelig få satt i gang treningen altså, er litt motivert.

 

Her har jeg laget guackamole til middagen senere, nammis! ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest peacock

Natten vår var så som så. Mini hadde ondt i magen og hylte i søvne fra kl 3 og utover. Prompa som bare det. Fik mat en gang kl 1. Heldigvis sov han til 8 - fra kl 4 i vår seng. Litt lettere å massere magen når man bare skal strekke ut armen litt. Idag holder vi slappedag hjemme og har sendt pappaen på kurs til imorgen :-) Regner og regner ute, så blir nok ikke tur idag - men så på værutsikten at det er godvær på vei snart :-)

 

God dag de damer! :-9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

 

Har prøvd ut en ny ting de siste 2 dagene: har lagt henne for kvelden kl 18.30 (fikk tips om dette her inne da jeg har en morgenfugl som er oppe kl 5 nå for tiden), og hun har faktisk sovet lengre om morgenen! Legger seg altså 18.30 og våkner første gang 5.30! Får pupp og sover videre til ca 7! Dette er jo helt sykt :) Aner jo ikke om det har noen sammenheng da men :) En veldig fornøyd og nærmest uthvilt mamma i hvert fall :)

 

Eller må jeg tipse dere om grøten jeg lagde til mini i dag! Til frokost lagde jeg hirsegrøt, og det falt IKKE i smak! Hun brakk seg og vrengte ansiktet i avsky, måtte till slutt fram med kjøpegrøten, da gled det ned :) Kokte aprikosmos tidligere i dag for å fryse ned, og fant en oppskrift på aprikosgrøt her: http://barebarnemat.blogspot.com/2011/05/aprikosgrt.html

Denne ga jeg henne til lunsj, med stor suksess! Anbefales :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal heller ikke på kontroll før 9 mnd..

 

Zazzy: Lykke til på trening, blir nok godtå komme seg ut ja :)

 

Peacock: Håper magen til mini kommer seg og at dere får en bedre natt til natten :)

 

1down: å, så godt da :) Jeg har også hørt at det hører sammen, så får håpe det fortsetter :) Den grøten så god ut, kanskje vi må prøve den en dag :)

 

Natten var grei, våken 4 ganger.. Men nå som jeg sover mye mer enn jeg har gjort på lenge, så er jeg så trøtt og sliten hele tiden.. Kjennes ut som at nå har det gått opp for meg hvor lite søvn jeg har hatt disse 8 mnd, og har nå behov for å ta det igjen.. :/ Er konstant trett, tidliger i dag sovna jeg i bilen mens jeg venta på at mannen var inne i en butikk i 10 min..

 

Vi har ellers hatt en fin dag :) Håper deres dag har vært fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harfåttprinsen: Ble kanelsnurrene gode? :) :) Mmm, det er så godt! Munnen min elsker gjærbakst, magen min hater det... :P Håper dere koste dere med de! :D

 

Prinsen og mamman: Sånn periode hadde jeg for en liten stund siden. Plutselig skjønte kroppen hvor enormt savn den hadde etter dyp og sammenhengende søvn. Hjalp å flytte senga til mini og endret litt på nattrutinene. Han har jo blitt veldig flink til å bare ta smokken om natten, og vil jo ikke ha pupp med mindre han er veldig trist og lei.

 

Peacock: Håper magevondten har gitt seg og at denne natten blir bedre.

 

Zazzy: Så flink du er! :D Her bare øser og pøser det ned. Har vært en liten trilletur ute i regnet idag, men er ikke kjempedigg å trille lang tur når man er kliss våt tvers igjennom.

 

1down: Den grøten skal vi handle inn til og prøve imorgen! :D

 

Vi er alene hjemme ikveld, pappaen jobber overtid.. Vi bare koser oss. Mammaen min passet mini på formiddagen idag og jeg tok en tur innom senteret og fant meg en bukse og en pen topp! :D FOR en følelse! Elsker å ha kjøpt noe nytt :D

 

Imorgen skal jeg ha barseltreff her. Nå har mini lagt seg og jeg skal rive ned resten av den gamle tapeten og listene i gangen. Puh! For en mannfolkjobb! Men er jo gøy da, blir jo fint en gang igjen! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Go kveld :) her ble kanelsnurrene kjempe god, med non stop inni :) mm :)

 

Her har vi hatt en fin dag og kveld :)

 

Håper alle får en fin fin natt og laddet batterienen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest peacock

Mamma i Lykkerus, så flink du er å pusse opp! Og så deilig med nye klær! :-) Lykke til med barselstreff imorgen :-)

 

Harfåttprinsen, kanelsnurrer med nonstop hørtes godt ut! Kanskje man skulle testet det engang :-)

 

Prinsen og Mamma'n, jeg hadde det akkurat på samme måte når mini begynte å sove litt lengre strekk - første gangen man fikk 5 timer sammenhengende søvn burde man jo være jublende lykkelig, men jeg var om mulig enda mer trøtt enn før :-S

 

1down, så bra at det funka å legge hende tidligere! Søvn avler søvn som de siger :-) En i barselsgruppen min har akkurat samme erfaring som deg - om hun legger datteren senere enn vanlig sover hun kortere på morgenen og mer urolig... Vi skal også teste grøtoppskriften! Brukte du Holle hirsegrøtpulver i den?

 

Her har jeg endelig fått mini til å sove. Siste duppen varte litt lenger enn forventet, han våkna ikke før nærmere kl 17. Så da tenkte jeg at jeg ville legge han en halv time senere enn vanlig. Spiste som vanlig før legging - både masse grøt og to godt fulle pupper med melk. Men han var jo såååååå våken! Er ikke mulig å legge han i sengen sin da, så da lå jeg i sengen fra 1930 til 2115 og ventede på at han skulle bli trøtt nok til å sove(!). Ingen skriking, men masse krafsing på lillemannen, hehe. Jeg sovna selv til slutt også, gitt....

 

Nå blir det ikke mer soving etter kl 16, kanskje til og med kl 15 her i huset. Har dere erfaring med å vekke de små etter duppene sine? Her blir han skikkelig grinete og sur, men det går jo ikke at han ikke er trøtt til kvelden...

 

God kveld de damer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg også skal prøve å legge tidligere, høres ut som mange har god erfaring med det. Jeg la han klokka sju før vi stilte klokka, men så ble vi bare halvveis med da den ble stilt, så nå legger jeg han halv åtte.Det hadde i allefall passet godt å få kortet ned dagen nå som vi prøver å få til bare 2 dupper.

 

Men det går egentlig overraskende bra, han har sovet mer sammenlagt med 2 dupper i dag enn han gjorde med 3. Merker at 3 timer våkentid er litt mye for han, spesielt om morgenen, men så lenge han blir underholdt så er han stort sett i akseptabelt humør likevel. Og når han blir skikkelig overtrøtt så blir jo alt morsomt. Ler så han hikster av den minste ting. Er litt komisk, men synes synd på han også, håper han blir vant til å være våken så lenge om gangen snart. Evt. at han sover bedre og lenger om natten og dermed ikke blir så fort trøtt om morgenen. Lov å håpe. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen dere :)

 

Gjett hva, i går kom ikke mini i seng før 19.30 og vi har hatt en veldig urolig natt og opp veldig tidlig i dag. Begynner å tro at den ideelle leggetiden for henne faktisk er 18.30 jeg. Grunnen til at det ble sen legging i går er fordi hun ikke våknet fra siste dupp før 16.15. Må fra nå av prøve å avslutte siste dupp tidligere, egentlig ideelt om hun våkner 15-15.30 tenker jeg. Disse duppene altså, skal ikke være enkelt ;) Husker ikke hvem av dere som spurte om erfaring med å vekke dem fra dupp (?), men jeg har aldri gjort det. Men må kanskje det, for er helt klart at det er dumt om de sover lengre enn 16 ja.

 

Prinsen og mamman: Kjenner til den! Jeg ble også bare mer trøtt av å sove mer plutselig, var som om kroppen var innstilt på oppstykket søvn så når man endelig fikk sammenhengende var det plutselig ikke nok med 5 timer likevel :) Men det går seg til :)

 

Peacock: Jeg brukte nestle havregrøt naturell grøtpulver, for det var det jeg hadde :) Og så droppet jeg oljen for hadde ikke rapsolje heller og man kan vel ikke bruke olivenolje, eller? Snuppa elsket den grøten i hvert fall :)

 

I dag skal vi ut på tidlig trilletur med venninne, og så blir det litt shopping :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peacock og 1down: Jeg har bare vekket fra dupp en gang, da var han umulig å få i seng. Så da sluttet vi med det. Han pleier å ta siste hvil fra 14-tiden til 16-17-tiden. Og går fint å legge han i 19.15-tiden. Men det er jo så forskjellig på humør og hvordan dagen har vært.

 

Hannah: Jeg opplevde overtrøtthumoren til mini igår. Jeg var alene hjemme med han og han er jo ikke vant til at det er jeg som kommer inn når han ikke vil sove. Så tilslutt la jeg han i senga vår og forsøkte å amme han, men han ville ikke. Jeg sa da med litt mørk pappastemme at nå var det natta; han bare kastet hode rundt og tittet rart på meg og holdt på å le seg ihjel! Herregud, da klarte ikke jeg å holde maska lenger. Han lo og lo..! Tilslutt måtte jeg løfte han opp og gå rundt, men bare jeg tok på lårene hans så hold han på å le seg ihjel fordi det kilte. Haha! De er jo søte da!

 

Leggingen igår endte forresten med at vi stod inne i walkin-closeten med lyset av og bysset. (er jo ikke mørkt nok på soverommet når kl er 19, selvom vi har lystett persienne...)

Men når han sovnet fikk jeg gjort masse i gangen og det begynner å bli klart for oppussing, ikke bare riving og kasting slik det har vært til nå. :D

 

Hvordan har natten vært for dere andre? Nå skal jeg bake sjokoladefondanter til barselbesøk! :D Mmmm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest peacock

God morgen de damer! Vi har hatt en kjempefin natt når mini først sovnet. Sov til 630, fikk mat og skravla en halv time og sov videre til 8.30(!). Føler meg ordentlig uthvilt nå, faktisk :-) :-) ;-)

 

Mamma i Lykkerus, hørtes faktisk litt koselig og morsomt utt, gitt (sitter å ler for med selv nå). Kanskje vi også skal sette os i skapet for å få det mørkt nok? Nekter å begynne å bysse eller vugge han om han ikke hyler da - vil at han skal sovne selv. Så da lå jeg heller under dynen med ham - var jo litt deilig med en liten blund, hehe! Vi har det ikke så veldig mørkt på soverommet, men tror vi får problemer når vi er andre steder om vi setter opp lystett gardin, gitt. Lykke til med sjokoladefondanter og barselsbesøk! Jeg pleier å lage denne fra Mette Blomsterberg (dansk konditorkjendis): http://www.dr.dk/DR1/det-soede-liv/Opskrifter/2010/sommerliv/uds_3/20100824090645.htm. De er fantastiske! Pleier dog å ha i bittelitt salt også.

 

Jaja, nå var det til gjøremålene jeg ikke rakk igår kveld - oppvask og litt rengjøring. Og så tror jeg vi skal ut en tur og handle litt :-)

 

Ha en fin dag dere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harfåttprinsen: ååå, sånne vil jeg og ha, med non stop i, det hørtes nyydelig ut :D

 

1down: Så bra at dere finner ut hva som fungerer best for dere :) Søvn avler jo søvn, så det er nok derfor :)

 

Mamma i lykkerus: Enda mer positive ting me ett walkin closeth, så enda en grunn til å ønske seg det ;)

 

Peacock: så bra med en god natt :)

 

Her har natten ikke vært god... Var våken fra 23 til 01, da sovnet jeg på sofaen med han oppå meg.. Sov der til 02, før jeg la ham i senga.. Sov til 04, og var våken til 05.30 før han sov til 07.30.. Så er litt trett kan man si..

Men vi har har hatt en god og lang dupp på 90 minutter, og jeg var så lur å legge meg sammen med ham :)

Idag har han også reist seg helt opp på tå, og står der som verdens stolteste :)

 

Håepr dagen deres blir fin, vi skal rydde litt ute, før vi skal på handle tur :) Er 30 % på cubus nå, så tenke å nytte på å handle inn litt ulltøy til høsten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mamma i lykkerus, haha synes jeg ser det for meg og at du prater med mørk pappastemme, priceless ;)

 

Gått en time tur i dag, syykt støl etter styrketreningen i går, men føles veldig bra! I kveld blir det venninnekveld, gleder meg :) Det er to buler nede i munnen til snuppa no, akkurat som blemmer, ser for meg at det popper ut tenner snart. Hun har også blitt helt gal på å reise seg opp overalt og er like før hun krabber på alle fire, er helt vill og aktiv for tiden!

 

Ha en fin helg, vi får besøk her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peacock: Takk for oppskrift, den jeg bruker har akkurat samme mål og steketid, men jeg tar i eggene sammen, deler de ikke. Så må prøve å se om det har noe å si. :P En unnskyldning til å bake igjen om litt :P

Har du kanskje lyst til å møtes en dag til uka?

 

Ja, det var en ganske komisk legging igår :P

 

Nå har mini tatt hvil nr 2, våknet av bråk etter kun en time under formiddagshivlen. Sover jo vanligvis 2 timer. Så regner med han sover en lang hvil nå. En utslitt liten gutt som har kost seg med barselbesøk. Han er jo eneste gutten i gruppa, så han storkoser seg :P

 

Når han våkner skal vi trille oss en tur opp på senteret og handle babygrøt og rødvin :P Haha! Klar for helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei damer :)

Her har vi hatt en grei natt... I dag har vi vert på babytreff og trilletur... Driver og pakker til vi skal bort i helgen :) Mye å ha med for en liten tur :P hehe

 

Ellers har jeg prøvd og vasket litt :)

Nå venter vi på at pappan skal komme hjem :)

 

Håper alle har det godt :) Litt stressa jeg :) så skal se om jeg får skrevet mere senere... Pakke pakke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go kveld damer :) Nå er vi ferdi pakket og drar imorgen tidlig :)

 

Vi har hatt en fin kveld :) Håper alle får en fin natt og helg :) så snakkes vi over helgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zazzy: Det føles på en måte bra å være støl, for da har man i allefall trent ;) Har vært skikkelig dårlig med trening her denne uka, bare trent 1 dag, men ahr gått tur nesten hver dag da.. Kos deg med venninne kveld, det er stas med slike kvelder :)

 

Mamma i lykkerus: Han har det vel som plommen i egget da ja, masse småjenter rundt seg :) Babygrøt og Rødvin var en fin kombinasjon ;)

 

Harfåttprinsen: Håper dere får en fin tur og god helg :)

 

Vi har hatt en ganske grei dag egentlig.. Håper natten vår blir god :) Nå blir det tv, kos og godteri :)

 

GOOOOD HELG alle dere gode damer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest peacock

God morgen de damer! Her har sovingen tullet seg til etter at gutten igår først våkna etter første dupper kl 13. Ville ikke sove igjen før 1645, så da var han ikke trøtt før kl 21 igjen. Prøvde å legge han 1930, men den gangen ei. Jaja, kom en mega bæsjebleie kl 20 så det var kanskje derfor han ikke ville sove :-)

 

For å rette opp på rutineskaden har vi derfor stått opp kl 630 idag - solen skinner for første gang på lenge så vi skal straks ta en lang trilletur. Kanskje vi får skogen for oss selv såpass tidlig? Pappaen prøvde å stå opp sammen med oss, men klarte bare å holde seg våken i 10 min etter han hadde satt seg i sofaen. Da sendte jeg han i seng igjen, ellers blir han sittende å halvsove hele dagen uten å få hvilt ordentlig. Ikke til mye hjelp da, gitt, men skal vel klare å gi ungen mat og gå en tur likevel ;-)

 

Zazzy, å være støl er en god smerte da! :-)

 

Harfåttprinsen, god tur! Deilig å komme seg litt unna tenker jeg, men er jo så utrolig mye man må huske å få med seg :-)

 

Prinsen og Mamma'n, har dere hatt en bedre natt nå? Vi skal ta en tur på cubus idag, vi, takk for påminnelsen om salg! Nyrenovert butikk her, tror den gjenåpna igår eller no :-)

 

Mamma i Lykkerus, trilletur neste uke høres bra ut! Har ikke helt oversikt over når gubben jobber enda, skal spørre han når han er litt mer våken :-) Hvilke dager passer for deg?

 

God dag til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! :)

Jeg har fått sove alene på gjesterommet inatt, eller iallefall frem til 5.00, da kom gubben med mini og la han igjen hos meg. :P

 

I morges sverget han på at han hadde vært såååå vanskelig hele natten og vært våken i mange timer. Ehm, nå har det seg sånn at min kjære er veldig flink til å overdrive, gjerne for å få litt sympati :P Og mini har aldri vært oppe på natten (med unntak av en time en natt da jeg hadde drukket veldig mye kaffe)

Hoho. Jeg svarte bare at han er ganske "knirkete" hver natt, må opp og gi han smokken ganske ofte. Men nei, han hadde vært såå mye værre inatt! Jaja, jeg tenker nok det heller er det at gubben ikke våkner når jeg er der og tar meg av mini.

Skal bli spennende å se hvor ekstremt mye mer krevende han blir når gubben skal gå hjemme med han! :P Sytepave :P

 

Bryr dere litt mer med oppussingen min jeg, er det noen som har erfaring med legging av gipsplater vs renoveringsduk (tykk tapet som skal gi pent underlag)?

Setter veldig stor pris på svar, da jeg tror jeg har forvillet meg inn i en oppussingsverden jeg kanskje ikke har kjempepeiling på! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peacock: Hvordan gikk det med tilbake vending til gamle rutiner?

salg er snedige greier ja :)

 

Mamma i lykkerus: Jeg har ikke lagt noen av delene, har kun lagt vanlig tapet og slike ferdig malte "panelplater", vet ikke helt hva det heter.. Tapeten vi la var veldig tynn, og det måtte derfor til veldig mye grunnarbeid før vi kunne legge på tapeten.. Det var også veldig vanskelig å få den fint på, så det er mye luft bobler og slikt.. Men kanskje er det enklere med å legge en tykkere tapet? Skal du ha noe over den? Er ikke så veldig god på oppussing jeg heller, men vi har pusset opp hele huset snart, så har lært masse :) Det er egentlig ganske gøy å prøve selv, fordi om man ikke kan det, man blir så stolt etterpå ;)

 

Her i huset sover vi ikke så mye for tiden heller.. Natt til i går skulle han kun sove på oss.. Natt til i dag var han våken mange ganger, la han i senga vår til slutt i 1 tiden og sov da ganske godt, men den raringen av en mann jeg har mått absolutt flytte han over til sin egen seng i 2 tiden.. Han var lys våken kl 03.. Da var det morgen.. Sovnet igjen kl 04.30.. sov da til kl 07..

 

Jaja, en gang må vi da få sovet godt vi å.. Tenkte på at kanskje kan det være at han er redd at vi er borte? Er det noen som har opplevd det på natt? han ligger å ynker seg, og roer seg bare når han er i armene våre.. Sovner han og vi legger han ned igjen våkner han og gråter.. Jeg har jo begynt å jobbe igjen og han har hatt et voldsomt utviklingssprang den siste tiden.. Kan det ha noe å si?

 

Hvordan går det hos dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer, nå har jeg lest igjennom 54 innlegg siden sist jeg var her, skal si vi er flinke i disse trådene. Det høres ut som dere har det veldig fint om dagene, selv om nettene ennå knirker for noen.

 

Må le litt av innlegget ditt mamma i lykkerus; ang mannen som legger på litt tykt :P Jeg har en akkurat lik mann, ALT er verre for han. Spesielt en natt her var mini urolig, hadde ett par dager med feber og da ble natta litt kjedelig. Nå var det jo jeg som var oppe å roet ned, smokket osv. Han snorket ved siden av stort sett, men hadde da morgenen kom registrert hvert ett ynk og var sååå sliten :P De er jo litt morsomme også disse karene :D

 

Har ikke noe erfaring med renoveringsduk jeg heller, men det høres jo lettere ut enn riving av tapet, sparkling, pussing osv..

 

Ellers har vi koset oss på miniferie med bestemor og bestefar, mini har som nevnt hatt ett par dager med feber så de var rolige. Vi kom oss ut idag på en trilletur sammen med pappaen og mini sov en kjeeeempe dubb i vogna :D Ble ett langt strekk til leggingen, men det gikk faktisk veldig bra alikevel. Sovna raskt, nå har jeg fått shina opp i leiligheten.

 

Ser dere trener og er flinke med mat(herlige oppskrifter her) Nå har jeg fått nok (slitt med vekt de siste årene) og var flink å gikk ned masse før graviditeten. Nå har jeg i rekordfart begynt å øke i vekt så imorgen skal jeg innom treningssenteret å få åpnet abonnomentet mitt :) Jeg SKAL ned igjen.. og enda litt til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, så herlig, Nimas! :D Alt er litt verre for menn! :P

Lykke til med treningen og kostholdet, jeg er ikke flink! Skal bli da! ;)

 

Takk for svar ang oppussingen, har fått tips av en maler nå. Bare prøve å fjerne litt mer tapet, male hvitt og se om det er jevnt. Da kunne jeg visst bare legge vanlig tapet over, enkelt og billig. Så håper det går!

 

Imorgen stikker gubben til Barcelona med jobben frem til søndag. Huff, kjenner det skal bli en prøvelse å være alene så lenge. Men alenemødre klarer det jo, så da bør vi klare det og! ;) Blir nok litt farting hit og dit, får jo mark av å sitte i ro hele dagen. Idag skal vi i åpen barnehage med ei fra barselgruppa, gleder oss!

 

Prinsen og mamman: Her og er han noen ganger litt redd om natten, men roer seg som regel med smokken. Men noen ganger er det så ille at han ikke roer seg andre steder enn i fanget. Har også opplevd at han sovner med EN GANG han får komme opp i vår seng, og da tolker jeg det litt mer som trass :P

 

Har dere hatt en fin helg, folkens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei damer :) Da er vi tilbake fra langtur...Bilturen gikk veldig bra nedover, sov,lekte litt og koste seg... Hjem turen i går ble litt tussi, ville ikke ta natta i bilstolen, skrek og vred seg stakkar :/ Men sovnet til slutt :) Kom hjem i 01tiden... Har hatt det veldig koslig borte, men natten var ikke så bra, litt utrygt på ny plass,så endte oppi senga sammen med oss... Inatt sov han jo greit,men våknet noen ganger... Mye inntrykk på kortid på turen...

Våknet 0630, da var ikke jeg helt klar for dagen,men måtte bare stå opp... :P la oss sammen igjen i 08tiden og sov til 12 :P hehe prinsen har aldri sovet såå lenge i hele sitt liv på dagtid :P

 

Ellers har vi ryddet og vasket klær... :)

 

niamas :) masse lykke til med trening og kosthold :)

 

Mamma i lykkerus :) Jeg har ingen erfaring med tappet og slikt :P kjøpte splitter ny leilihet og har ikke drevet nå mye oppussing i mitt liv :P Ja men OVERDRIVER endel :P og alt er jo mye værre for de :P hehe

 

Prinsen og mammaen :) håper dere får en goo nattssøvn snart... SLitsomt når det er slik :/

 

Håper alle får en fin ettermiddag :)

 

Hvordan har dagen og natten deres vert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest peacock

Hei dere, her går tiden unna fort som fy! :-)

 

Lørdag var vi på en lang handletur, og igår hadde vi gjester - langtur i marka og middag etterpå :-) Det var superstas! Og minsten var såååå eksemplarisk!

 

Idag har vi fikset pass til minsten så vi kan reise på ferie i juni :-) Var 265 foran oss i køen da vi kom, men vi fikk heldigvis timet det bra med 2,5 times shoppingrunde og cafelunsj. Så da vi kom tilbake til politihuset var køen redusert til 20! Heldig at vi ikke hadde misset vår tur da :-)

 

Ellers går det bra med soving her etterhvert, han hyler fortsatt i søvne inn imellom og spiser også 1 gang ca, men får stort sett sovet ok.

 

Mamma i Lykkerus, jeg aner ikke noe om tapetsering, men må vel også til å undersøke litt så vi kan pusse opp her etterhvert.

 

Harfåttprinsen, så bra det gikk fint med biltur! :-)

 

Nimas, lykke til med treningen! Du må holde oss oppdatert om hvordan det går :-)

 

God kveld de damer! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...