Gå til innhold

***IKM UKE 20***


Mamma med spire

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi ble sådd i går....ingen graviditet framoversom noen kunne se.. Ble veldig motløs kjenner jeg. Man skal ikke stole på slikt 100%. Men hadde virkelig håpet på et lite lys å se etter. Har lagt inn aksjer ca annenhver dag her de siste mnd uten noe resultat.

Håper prøvingen deres går flott og at det vokser spirer hos dere alle innen Mai mnd er omme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hørt at slimløsende skal hjelpe.. Men hvordan aner jeg ikke... Blir nok litt googling frem mot neste el for å sjekke om det er noe jeg skal prøve. En flaske med hostesaft koster jo ikke så mye akkurat :D

 

Hva en som "ser" sier om graviditet ville jeg nok tatt med en klype salt. Ja, det er nok mer mellom himmel og jord enn det vi tror, men at en person skal kunne spå om du blir gravid eller ikke er jeg veldig skeptisk mot.. Men det er meg da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! IKM 17. mai på meg også. El hadee jeg for tidlig i går faktisk. Det fant jeg ut i dag og vi hadde tilfeldig sex i går. Håper det gjorde susen:-) Skal være i syden uke 20 så blir litt mer avslappa til testinga også:-) noen tester skal jeg ta med meg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! IKM 17. mai på meg også. El hadee jeg for tidlig i går faktisk. Det fant jeg ut i dag og vi hadde tilfeldig sex i går. Håper det gjorde susen:-) Skal være i syden uke 20 så blir litt mer avslappa til testinga også:-) noen tester skal jeg ta med meg da.

 

En gang er alt som skal til det :D Lykke til - jeg håper den sitter!

Og god tur til syden!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, her var det mange som hadde besøk av foreldre/svigerforeldre :P

Vi har heldigvis ikke det så vi er i full gang med prøving ;) håper det fester seg en liten spire denne gangen :D

 

God tur på ferie tanken :D "litt" misunnelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er vi hjemme igjen etter besøk hos mine foreldre og jeg har ennå ikke hatt EL...så da er det bare å løpe på soverommet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går jeg / vi å venter på el... nedopet grunnet operasjon for å ta ut en fordømt visdomstann.

 

Men venter i spenning og smerter :)

 

Lykke til !!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter

 

Jeg kommer snikende inn her da jeg mistenker at EL kom en uke for tidlig.. Trodde jeg skulle hatt EL på førstkommende fredag, men nå mistenker jeg at det skjedde i går eller på mandag. Vi hadde heldigvis fått lagt inn noen aksjer likevel:) Jeg har 12 dager lang luteralfase så da vil IKM bli mandag 14.mai:)

 

Lykke til alle sammen:) De fleste her begynner vel å nærme seg DPO land nå så da er det hyggelig å ha litt selskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 14.mai

*Chamira 8pp*

 

Tirsdag 15.mai

* Mammamio 21pp*

*

 

Onsdag 16.mai

* PeppaPig

*babyønske2012

 

Torsdag 17.mai

*bentix

*lille trille

*Mich88 5pp

*Litol87

 

Fredag 18.mai

*Lykken er kjærlighet <3

 

Lørdag 19.mai

*Gutt04+Gutt10+Gutt13?

*Kat87

*klar for nr2

 

Søndag 20.mai

*

 

 

GRAVID

*

 

Ny PP

*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt den merkeligste mensen ever denne gangen, varte i 4 dager og var lite som kom ut egentlig(kun i do og nesten ikke i bind). Nå er jeg på cd 7 og monitoren viste lav i går på dag 6 og høy(!) på dag 7 og strekene var sterke og 'kontrollstreken' var faktisk lysere enn i går, noe som indikerer at jeg er på vei mot el(max) tidlig, så snålt! Har brukt denne monitoren i 12 pp før og ikke blitt gravid men tenkte at jeg skulle prøve den igjen for å se hva den viser nå :)

 

Mandag 14.mai

*Chamira 8pp*

 

Tirsdag 15.mai

* Mammamio 21pp*

*

 

Onsdag 16.mai

* PeppaPig

*babyønske2012

 

Torsdag 17.mai

*bentix

*lille trille

*Mich88 5pp

*Litol87

 

Fredag 18.mai

*Lykken er kjærlighet <3

 

Lørdag 19.mai

*Gutt04+Gutt10+Gutt13?

*Kat87

*klar for nr2

 

Søndag 20.mai

*Athina 38 pp og drittlei!

 

 

GRAVID

*

 

Ny PP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende tider folkens!

 

Athina - er dette clearblue fertilitetsmonitor? Jeg brukte den for første gang denne pp og den viste høy fertilitet fra dag 7 til 11 og så på dag 12 og 13 så viste den plutselig max. Det er hele 4 dager før jeg forventet det - sist gang jeg brukte den så var den på max på dag 16 i 3 pp'er før jeg ble gravid begge gangene (mistet den første gangen)

 

Bentix og Mammamio: haha ja.. fordømte svigerforeldre som ødelegger sjansen til å få et barnebarn som de maser om :D

Tar det igjen neste måned jeg da ;) Da er det full sengevals HELE måneden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tror jeg at eggløsning er på vei... kun ut i fra eggløsningslim.

Går jo på smertestillende så kjenner ikke el smerter heller :)

 

Men vi har lagt inn aksjer og vil vel gjøre det i morgen og dagen etter.

Dette blir spennende:) *HåPE*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Athina - er dette clearblue fertilitetsmonitor? Jeg brukte den for første gang denne pp og den viste høy fertilitet fra dag 7 til 11 og så på dag 12 og 13 så viste den plutselig max. Det er hele 4 dager før jeg forventet det - sist gang jeg brukte den så var den på max på dag 16 i 3 pp'er før jeg ble gravid begge gangene (mistet den første gangen)

 

Ja, dette er en super monitor som mange har fått hjelp med :) Og som du blir overrasket når el ikke er der man tror og forventer, ikke rart det er mange som går rundt å er forvirret og ikke skjønner hvorfor det ikke klaffer ;)

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

El test ble positiv:) og vi har lagt inn aksjer for to dager siden og i dag. Håper dette er vår mnd:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er EL over for min også:) Er 2 eller 3 DPO i dag (glemte en dag med temp så litt usikker på hvilken dag som faktisk var EL). Nå er det bare å smøre seg med tålmodighet... noe som jeg finner svært vanskelig i disse skrullete dpo dagene. Jeg lover meg selv at denne gangen skal jeg overse alle symptomer. Eneste symptom som gjelder er IKM. Så det var dagens lille peptalk til meg selv:)

 

ønsker alle lykke til denne perioden skal vi bli mange gravide:)!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor min EL blir av jeg.... Skulle hatt EL i disse dager, men monitoren viser fortsatt bare lav. Merkelig... Satser på at den er rett rundt hjørnet. Får vel bli nye hyrdestunder da ;) hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testen blir sterkere og sterkere her så egget må jo slippes snart:) men jeg har fått 4-5 billigtester ( el) som har vært positive på i dag og i går. Men den cb eltesten viser kun neg. Men billigtestene blir bare sterkere og sterkere:) de er positive, mye sterkere enn kontrollstreken. Kommer opp før kontrollstreken også. Men synes det er rart at cb gir neg.

Jaja, det er i disse tider jeg skal ha el... Kjenner det på kroppen også:)

Masse lykke til alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 14.mai

*

 

Tirsdag 15.mai

* Mammamio 21pp*

*

 

Onsdag 16.mai

* PeppaPig

*babyønske2012

*Guroen

 

Torsdag 17.mai

*bentix

*lille trille

*Mich88 5pp

*Litol87

 

Fredag 18.mai

*Lykken er kjærlighet <3

 

Lørdag 19.mai

*Gutt04+Gutt10+Gutt13?

*Kat87

*klar for nr2

 

Søndag 20.mai

*

 

 

GRAVID

*

 

Ny PP

*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har IKM den 19 mai.

 

Men jeg lurer på noe..jeg fikk mensen den 21 april og har 28 dager i mellom hver mens..den er helt presis.

Driver å tester med sånn CB digital eggløsningstest(første gangen ) den har jeg tatt hver morgen når jeg har våknet siden søndag 29 april,men jeg har enda ikke fått noen smileansikt.

Men tirsdag 2 mai fikk jeg eggløsningslim.......!!

Det jeg lurer på er.....kan eggløsning ha kommet så tidlig ? Og hvorfor vises ikke det på testen ?

 

Hadde sist sex natt til 28 april,men kan vel ikke bli gravid da 2 mai av det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å si... Hvis den er stabil så kan det jo være sædrester som kom? Kan ofte oppleves likt! :)

Ellers så har mine cb el tester ikke gitt utslag, jeg har nettopp hatt el- billigtester var sterk positive ingen tvil. El- slim og smerter.

Så stoler ikke helt på cb sin digital el test.

Ellers så kan sperm leve flere dager inni deg :) så det kan hende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er på dag 13 og skal inn til gynekologen idag for ul av eggstokkene. gått på dobbel pergo denne pp.. CBFM er fortsatt lav :( så har ikke store trua på at han han finner noe egg.

ladycompen lyser rødt. men skal blinke når den mener man har eggløsning. er litt nervøs for dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 14.mai

*Chamira 8pp*

 

Tirsdag 15.mai

* Mammamio 21pp*

*

 

Onsdag 16.mai

* PeppaPig

*babyønske2012

*Guroen

 

Torsdag 17.mai

*bentix

*lille trille

*Mich88 5pp

*Litol87

 

Fredag 18.mai

*Lykken er kjærlighet <3

 

Lørdag 19.mai

*Gutt04+Gutt10+Gutt13?

*Kat87

*klar for nr2

 

Søndag 20.mai

*

 

 

GRAVID

*

 

Ny PP

*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter, jeg fikk også EL en uke for tidlig nå.. Jeg har vanligvis EL på dag 22-24 men denne gangen viser tempen tydelig at jeg hadde EL på dag 18. Heldigvis så fikk vi lagt litt aksjer likevel så da er det bare å håpe. Det betyr egentlig at jeg har IKM søndag 13.mai som egentlig er i uke 19, men shit au.. jeg skal ikke teste før mandag likevel:)

Jeg er nå 4 DPO og jeg begynner symptomjakten for fult fremover..

 

 

Tamelin: Jeg får alltid negativ EL test på morgenen, men positiv etter kl. 22 på kvelden. Jeg tror det er anbefalt å ta EL tester på ettermiddag/Kveld..

 

 

Jeg ser forresten på listen her at det er få her inne jeg kjenner.. La meg presentere meg:) Jeg er 30 år og bosatt på østlandet, forlovet med en god mann på 35 år og bryllupet står i september.. med eller uten mage:) Jeg har ingen barn fra før men vi har nå forsøkt i 8pp. Håper at spiren sitter denne perioden:)

 

Gleder meg til å tilbringe de skrullete DPO dagene sammen med dere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...