Gå til innhold

Hvor mye har dere lagt på dere så langt i svangeskapet?


Augustspire<3

Anbefalte innlegg

Jeg har enda ikke lagt på meg noe... men det er pga kvalme og oppkast.

Endret av Augustspire<3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 16 uker, har termin 5 oktober,har gått ned 5 kg pga kvalme og oppkast.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

2 kilo (+2 som eg gjekk av i 1. tri) 22 veker i dag, termin 23 august. Føler at vektøkninga er komt pga mykje sukker siste veker. Kjenner meg litt tungpusta og føler for å skjerpa meg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har samme termin lilla med babyimagen!:) skal til jordmor senere idag, spent på vekta nå.. Blitt mye godt i påske og litt i ettertid ;) sist hadde jeg gått opp 1 kg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23+2 i dag - opp 6,5kg. Normal startvekt - lite kvalm i 1.trimester og ikkje oppkast. Blitt litt mykje påskegodt, men har heldigvis ein relativt aktiv jobb, så er ikkje bekymra for vekta så langt.

La på meg 11kg sist (først ned 2 så opp 13) med 1.mann, men hadde då 5kg meir å gå på i utgangspunktet. Gjekk mykje energi med til amming og turgåing etter fødsel sist - reknar med det blir nok å bruka energi på denne gongen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt Aliss! :) Lykke til hos jordmor i dag, må oppdatera oss :)

 

Viss nokon har lyst å bli litt sunnare framover, så kan me kanskje støtta kvarandre litt? ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt Aliss! :) Lykke til hos jordmor i dag, må oppdatera oss :)

 

Viss nokon har lyst å bli litt sunnare framover, så kan me kanskje støtta kvarandre litt? ??

 

Huff, jeg trenger helt klart å skjerpe meg litt, har nå gått opp 4 kg, og er bare 16 uker... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått opp 5 kg siden startvekt.. Føler det er mye mer hehe.. Jeg er absolutt med på å prøve å være enda sunnere i matveien!:) vi kan jo blandt annet kanskje dele hva vi har spist i løpet av en dag kanskje? Så får vi oss en vekker hvis det er mye drit ;) eneste jeg vet jeg MÅ ha, og som jeg VET ikke er sunt, er iskaffe mocca ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg vil gjerne at me prøver å hjelpa kvarandre litt :) Tør nesten ikkje sei kva eg har ete i dag. Starta ut heilt feil, pleier å eta sunne måltider og så snop i tillegg, dei siste vekene (var veldig flink i 1. tri) men i dag så skulle eg kjøpa frukost, og så var det ikkej gode rundstk der og eg kjøpte ein 5 pak med bollar! så det har eg ete til frukost og til lunsj! huff og huff. I dag skal me til venner også så det blir nok meir usunnt. KVa med frå neste mandag?At me iallefall seier om me har klart å ikkje eta snop og drikka brus, og om me har klart å eta fine måltid? og om me har bevegd oss, og så følga vektoppgangen vidare. Mitt mål var å ikkje vera meir enn 60 kilotil veke 30. men no er eg 57 i veke 22 :(. Det er på mi vekt, som eg trur veg to kilo mindre enn digital. men må nesten fortsetja å bruka samme vekt. Eg er 164.Ser kragebeinet er lite synlig, føle meg blubben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

24+3 , 2,5kg :-) er fornøyd med å ikke ha godt opp så forferdelig mye! gikk ikke opp før jeg var i uke 21 pga kvalme og oppkast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned 10 kg dette svangerskapet, har gått opp 2 av de igjen no, er 25+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...