Gå til innhold

Termin i november?


mamma&mamma

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat fått innvilget fødeplass på Riksen. Har termin 25.november 2012. Noen andre som skal føde på Riksen rundt den tid? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...

Jeg har akkurat fått innvilget fødeplass på Riksen. Har termin 25.november 2012. Noen andre som skal føde på Riksen rundt den tid? :)

Jeg har termin 4.nov.skal på riksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Godt å høre at dere velger Riksen for andre gang. Det må jo bety at dere var fornøyde? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg var veldig fornøyd. Jeg var med i programmet for fødselsangst sist. Fastjordmorprogrammet er dessverre nedlagt nå, men det var bare helt fantastisk! Jordmor jeg kjente ble tilkallt hjemmefra for å sitte kun hos meg til det var over.

 

Jeg kom inn kl 16 fikk epidural kl 1610, sov til 18 og trykte ut babyen min på en halvtime uten å kjenne en prikk! Mannen min satt og strikket babyteppe på den ene siden av sengen og jordmoren satt og småpratet på den andre siden. Helt udramatisk og rolig. Slik kom min herlige lille jente til verden i desember 2010.

 

Det eneste som var litt kjedelig var kapasiteten på familierom. Vi fikk bare en natt der så vi valgte å reise hjem morgenen etter. Men det er en bagatell. Vi er kjempeheldige som var i så god form både jeg og babyen at det var andre som hadde større behov for familierommet. :-)

 

Denne gangen må jeg dra inn litt tidligere, det er visst vanlig at fødsel nr to går raskere. Jeg er kjempeglad for at jeg fikk plass på Rikshospitalet denne gangen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...