Gå til innhold

Unge mødre i Stavanger området?


Ung Stvg mor :-)

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurer på om det er noen andre unge gravide/mødre her? Er 21 år og har en sønn på ett år og venter nr 2 i oktober. Få i vennekretsen som verken har barn eller er gravide.. Bor i Stavanger:-)

Hilsen ung mor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei.

Jeg er 23 år og venter min første, i oktober jeg også :) Bor også i Stavanger.

Har selv kun ei veninne som har barn, og kjenner egentlig ingen andre som er gravide. Så hadde vært kjekt å blitt kjent med andre unge i "samme situasjon". Ha noen å prate med om diverse gravid-ting å sånt, føler ikke det er så spennende for mine venner å høre om hele tiden ;)

 

Du får si ifra hvis du har lyst til å bli kjent :) Og spennende å se om det er flere av oss.

Endret av hennipenni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei der!

Så desverre ikke det du skrev før nå! Beklager:) Kjekt du tok kontakt:-) Hadde vært veldig kjekt å blitt kjent:) Hvordan har svangerskapet ditt vært, så langt? :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg vet ikke hvor grensen går på "ung mor", men jeg er 24 år fra Stavanger og skal føde i Februar. Så ganske tidlig enda. Jeg kjenner flere som skal føde i oktober faktisk i dette området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :) Er 22, og venter nr 3 i november. Har ei på 5, og ein på 2,5 år ;)) Bor rett ved stavanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fullt så ung mor i alder :) men i sinn hehe

er 28 år, bor i sandnes.

har en gutt på 3 år og ei jente på 5 mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :) Jeg er 21 år og bor litt utenfor Stavanger. Har en gutt på snart 2 år og venter ei jente i juli :) Er den første og eneste i vennegjengen med barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hei!

 

Jeg er 22 og bor i Stavanger. Venter mitt første barn i slutten av september. Bare 4 uker igjen.. tiden har gått skummelt fort. Men gleder meg uendelig mye:)

 

Er det noen av dere som har fått noe kontakt og møtt hverandre? :)

 

Hadde vært kjekt å blitt kjent med noen unge mødre i området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...