Gå til innhold

stopp islamiseringen av norge!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Samtidig med at denne tråden holdes i live av en "Anonym bruker" som aldri svarer på saklig tiltale, eller viser til etterrettelige kilder, så har det dukket opp flere andre anonyme tråder om islam: En som blir provosert av å se hijab, en som er forelsket i en egypter... Tilfeldig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samtidig med at denne tråden holdes i live av en "Anonym bruker" som aldri svarer på saklig tiltale, eller viser til etterrettelige kilder, så har det dukket opp flere andre anonyme tråder om islam: En som blir provosert av å se hijab, en som er forelsket i en egypter... Tilfeldig?

det er ikke meg hvertfall..men når det er sakt, så blir jeg å provosert av det..så det KUNNE GODT ha vært meg, men det er det ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på Oslo og resten av landet, men det er jo asylmottak på mange små steder i landet. Og kommunene plikter å ta imot og integrere dem.

Vi har asylmottak her og har hatt det i mange år. Jeg ser fortsatt ikke den store faren med at litt over 2% skal " ta oss"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samtidig med at denne tråden holdes i live av en "Anonym bruker" som aldri svarer på saklig tiltale, eller viser til etterrettelige kilder, så har det dukket opp flere andre anonyme tråder om islam: En som blir provosert av å se hijab, en som er forelsket i en egypter... Tilfeldig?

 

Selvfølgelig er det ikke helt tilfeldig. Har du ikke merket at de fleste dager har sitt hovedtema på DiB? En dag er det juletradisjoner, en dag mobbing, en dag abort og en dag islamosv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår at du, Mamman til Stella, ikke tar inn noe av det folk sier. Du ser ikke selv hvor dum du fremstår i denne debatten, og det er bare din egen skyld. Heldigvis (!) kan du skylde på alderen, og antageligvis omgangskretsen din. Men det holder ikke særlig lenge.

 

Det er du som er HI, og du skriver også flere av kommentarene under. De andre som støtter deg, de skriver anonymt, ser du det? Det burde du også gjøre, dersom du skal skrive i flere tråder som denne. Jeg er ganske sikker på at du ikke forstår dette, men jeg prøver likevel; du kan komme til å angre veldig på det du skriver nå, seinere. Selv om du ikke tror det nå. Og det blir ikke borte. Du har barn, vær litt smartere!

 

Den tankegangen du har lært av disse smarte SIAN-folka om at "alle andre tar feil, de ser ikke det vi ser. De skjønner det først når det er for seint", den er det veldig mange gale mennesker som har hatt før også. Mange grusomheter er begått på bakgrunn av slik tenking.

 

Ett tips helt til slutt; ta en utdannelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår at du, Mamman til Stella, ikke tar inn noe av det folk sier. Du ser ikke selv hvor dum du fremstår i denne debatten, og det er bare din egen skyld. Heldigvis (!) kan du skylde på alderen, og antageligvis omgangskretsen din. Men det holder ikke særlig lenge.

 

Det er du som er HI, og du skriver også flere av kommentarene under. De andre som støtter deg, de skriver anonymt, ser du det? Det burde du også gjøre, dersom du skal skrive i flere tråder som denne. Jeg er ganske sikker på at du ikke forstår dette, men jeg prøver likevel; du kan komme til å angre veldig på det du skriver nå, seinere. Selv om du ikke tror det nå. Og det blir ikke borte. Du har barn, vær litt smartere!

 

Den tankegangen du har lært av disse smarte SIAN-folka om at "alle andre tar feil, de ser ikke det vi ser. De skjønner det først når det er for seint", den er det veldig mange gale mennesker som har hatt før også. Mange grusomheter er begått på bakgrunn av slik tenking.

 

Ett tips helt til slutt; ta en utdannelse!

 

tror nok ikke en utdannelse hjelper denne lille jenten. Her ser det ut som alt håp er borte.19 år, og snart alenemor til 2. beklager men det sier vel sitt. stakkars barn som har deg som mor. Håper du skjermer dine barn for ditt syke syn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår at du, Mamman til Stella, ikke tar inn noe av det folk sier. Du ser ikke selv hvor dum du fremstår i denne debatten, og det er bare din egen skyld. Heldigvis (!) kan du skylde på alderen, og antageligvis omgangskretsen din. Men det holder ikke særlig lenge.

 

Det er du som er HI, og du skriver også flere av kommentarene under. De andre som støtter deg, de skriver anonymt, ser du det? Det burde du også gjøre, dersom du skal skrive i flere tråder som denne. Jeg er ganske sikker på at du ikke forstår dette, men jeg prøver likevel; du kan komme til å angre veldig på det du skriver nå, seinere. Selv om du ikke tror det nå. Og det blir ikke borte. Du har barn, vær litt smartere!

 

Den tankegangen du har lært av disse smarte SIAN-folka om at "alle andre tar feil, de ser ikke det vi ser. De skjønner det først når det er for seint", den er det veldig mange gale mennesker som har hatt før også. Mange grusomheter er begått på bakgrunn av slik tenking.

 

Ett tips helt til slutt; ta en utdannelse!

 

tror nok ikke en utdannelse hjelper denne lille jenten. Her ser det ut som alt håp er borte.19 år, og snart alenemor til 2. beklager men det sier vel sitt. stakkars barn som har deg som mor. Håper du skjermer dine barn for ditt syke syn.

 

Tror ikke et personangrep av denne typen hjelper særlig heller. La henne nå ha meningene sine, og så får man håpe at med litt mer innsikt og kunnskap så justeres dette etterhvert. Ingen grunn til å dra inn barna hennes!

 

Diskusjonen har sporet av helt til å kun dreie seg om denne ene brukeren, og da syns jeg man enten kan fortsette å diskutere saken eller la tråden dø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du er tøff Mammaen til Stella :)

 

Er mange gamle og kloke damer her inne ser jeg som mener at vi som har en annen mening enn dem er forferdelige mennesker. Ikke bare er vi forferdelige, vi er dumme, grusomme, unge, lavtstående i samfunnet og lista er helt sikkert lengre.

 

Selv er jeg fra en velstående familie. Oppvokst med at alle kulturer og forskjellige folkeslag er like mye verdt. Selv mener jeg den dag i dag at mennesker er like mye verdt uansett rase. Men jeg mener vi er forskjellige og bør leve med eget folk.

 

Selv deler jeg mange av dine meninger Mammaen til Stella. Men mener ikke det er de ikke vestlige som er problemet. De kommer jo pga at det er åpent og fritt villt her. Angripe muslimer og hva de nå enn er hjelper ikke. Blir som og ta et lite plaster på et bein som stikker ut. Kanskje ser man ikke noe blod, men brudde er der fortsatt.

 

Er skummelt hvordan utviklingen er blitt. Men det er og blir bare flere som har kanskje rasistiske meninger som mange vil kalle det. Hvorfor tror dere det blir bare flere som har en negativ holdning til innvandring? Er jo underlig med tanke på at det er flere innvandere nå enn noen gang. For hvis alle innvandrere hadde vært mye bedre enn vi som allerede var her fra før av ville jo de fleste være positiv til innvandring. Men det er bare flere og flere som blir negativ.

 

Uansett hvor mye man vil det selv ender det med at folk søker etter de som er like dem selv. USA er jo et stjerne-eksempel. Folk bor etter rase, Hvite, afro-amerikanere, latin-amrikanere og de med Asriatisk opprinnelse bor delt. Det er akkurat det som skjer i Oslo. Dette vil heller ikke bare være i Oslo om noen år.

 

Jeg bor i en liten by på ca 20 000 mennesker. Her søker innvandrere sammen etter hvor de er fra. Mange hvite holder seg langt unna disse områdene.

 

Vi har tre treningsentre f.eks. For noen år siden var alle med nesten bare etniske nordiske med en promille ikke nordiske. Nå er det ene treningsenteret bare utlendinger.Bare et lite eksempel på at de søker sammen.

 

Vi ser det på oss selv også. I spania søker Norske sammen, lager byer, butikker skoler etc. Som egentlig er bare forbeholdt Norske.

 

Vi er nødt til og godta at vi er forskjellige!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår at du, Mamman til Stella, ikke tar inn noe av det folk sier. Du ser ikke selv hvor dum du fremstår i denne debatten, og det er bare din egen skyld. Heldigvis (!) kan du skylde på alderen, og antageligvis omgangskretsen din. Men det holder ikke særlig lenge.

 

Det er du som er HI, og du skriver også flere av kommentarene under. De andre som støtter deg, de skriver anonymt, ser du det? Det burde du også gjøre, dersom du skal skrive i flere tråder som denne. Jeg er ganske sikker på at du ikke forstår dette, men jeg prøver likevel; du kan komme til å angre veldig på det du skriver nå, seinere. Selv om du ikke tror det nå. Og det blir ikke borte. Du har barn, vær litt smartere!

 

Den tankegangen du har lært av disse smarte SIAN-folka om at "alle andre tar feil, de ser ikke det vi ser. De skjønner det først når det er for seint", den er det veldig mange gale mennesker som har hatt før også. Mange grusomheter er begått på bakgrunn av slik tenking.

 

Ett tips helt til slutt; ta en utdannelse!

 

tror nok ikke en utdannelse hjelper denne lille jenten. Her ser det ut som alt håp er borte.19 år, og snart alenemor til 2. beklager men det sier vel sitt. stakkars barn som har deg som mor. Håper du skjermer dine barn for ditt syke syn.

 

Tror ikke et personangrep av denne typen hjelper særlig heller. La henne nå ha meningene sine, og så får man håpe at med litt mer innsikt og kunnskap så justeres dette etterhvert. Ingen grunn til å dra inn barna hennes!

 

Diskusjonen har sporet av helt til å kun dreie seg om denne ene brukeren, og da syns jeg man enten kan fortsette å diskutere saken eller la tråden dø!

 

når denne mammaen til stella eller hva hun heter rakker ned på en hel religion og alle de som tilhører denne religionen så må hun for faen meg tåle å bli rakket ned på selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med de som rakker ned på henne som person, skal ikke de også tåle det samme tilbake da? Til slutt kan vel alle bare rakke ned på alle, og det er greit?

 

Man vinner ingenting på personangrep, og den kjente hersketeknikken her inne med å snakke om hvor synd det er på barna til en gitt person er ikke greit uansett hvor søkt man syns meningene til personen er.

 

Jeg er ikke enig i meningene hennes, men det går vel an å la være å dra inn barna hennes i en nettdebatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del kan vi gjerne gå tilbake til det opprinnelige temaet, nemlig denne lovendringen som HI tok opp.

 

Men med én gang det ble vist til ekte kilder, begynte HI på nytt igjen med et nytt, lignende tema, uten å svare på kritikken. Når også dette ble stilt spørsmål ved, og vist til statistikk, begynte HI på nytt igjen. Slik flyter debatten gradvis utover, til det ikke lenger er så nøye hva som ble sagt først, men handler generelt om muslimer (eller hva som helst annet) i et negativt lys.

 

Dette er en debattform som passer godt for dem som ikke er så nøye på fakta, og det er akkurat det som har skjedd her. Det eneste det medfører, er at diskusjonen går og går og blir mindre og mindre saklig for hver runde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg reagerer på er at om det skrives noe negativt eller om det brennes noen ark fra denne Eventyrboka som heter Koranen. Ja da reiser muslimene seg i høylytt protest. Noen som husker hvor mange muslimer som sto offentlig frem og fordømte terrorhandlingen 9.11.?? Jeg så ingen. Eller etter at muslimene slaktet ned barna i Beslan ved å skyte dem i ryggen? Så ingen da heller jeg. Hva med terroraksjonen i London? da reagerte de sikkert? å nei da ikke en såkalt «god muslim « protesterte. Dermed er min konklusjon. De kunne ikke synes dette var så galt og den som tier,, jo den samtykker.Se bare hva som skjedde etter Utøya og terroren i Oslo. Jo hele det Norske folk sto opp sammen og fordømte, da så jeg noen muslimer også.Snedig

Det er jo dette vi som har vokst opp i et sivilisert samfunn synes er rart. Muslimene baserer sin tro på løgner, sjalusi og forfalskninger og omskriving funnet på av Mohammed. Der de skal drepe og halshugge de vantro også de med bibel i hånd. Jo det står så for jeg har lest.

Jihad er de oppvokst med og for meg finnes det knapt noe feigere og mere skinnsykt enn å gå midt i menneskemengde med sivile kvinner og barn for så å sprenge seg selv og disse i lufta. Jeg er ikke kristen men har hørt om dyret i åpenbaringen.. Jeg blir vel truet for dette men det dyret er uten tvil Islam. Islam betyr .. total underkastelse, Vi har hinduer, buddhister, jøder. Alternative, katolikker, kristne, ateister, flere og muslimer i det norske samfunnet men hvem er det som bråker. Som protesterer, som lager ufred?? Jo Muslimene. Dere kom hit for å få beskyttelse. Det har dere fått men så skal dere forandre på oss også. Dette vil dere aldri klare og vær så snille og forlat det dere synes er så jævlig og syndig. Dere får dra tvert.. ingen vil holde dere igjen eller gråte når deres fly letter.

Det skjer nå en oppstandelse i det Norske folk og om det finnes en muslim som kan tenke en fredlig tanke så må denne skjønne at vår sak i SIAM tjener han og alle andre som er i mot terror og ekstremisme. .Jens og Kristin har fått være lenge nok i den multikulturelle sandkassa nå. Begge skulle hatt straff for det de har nørt opp under. Regner med jeg får enda noen mailer nå om min dømmende væremåte og uvitenhet men dette er og blir min mening. Det er lov det i NORGE, enn så lenge.

Ha en deilig dag alle som nyter godene og friheten vi i Norge er så stolte av.

 

hvordan kan du si ingen muslim stilte opp. jeg er muslim og jeg tror jeg var på mye av de oppmøtene mer enn deg faktisk jeg nyter friheten i norge som født og oppvokst her og det er synd du er moren til et barn som får dine "fordummende" meninger stappet oppi hue,. ja jeg bruker min ytringsfrihet nåå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker at Kirken skal få mer makt i ansettelsen av biskoper, men jeg liker ikke at de menneskeskapte "menneskerettighetene" plutselig skal sidestilles med De ti bud.

 

Hva dette har med SIAN å gjøre, er at den kristenkonservative delen av SIAN håper at organisasjonen skal stå opp for kristendommen.

 

Dessuten poengterer SIAN at Italia har tatt statsstøtten fra islam, fordi islam er i strid med rett og moral. SIAN ønsker at Norge skal gjøre det samme.

 

Sånn, nå har jeg endelig satt meg inn i hva tråden egentlig gjelder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammaen til Stella, du heter vel tilfeldigvis ikke Marianne? Er bare til å gå rett inn på SIAN sin side på fb og der kom du frem med åpen profil og alt. Du er virkelig dummere enn antatt, stakkars deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår at du, Mamman til Stella, ikke tar inn noe av det folk sier. Du ser ikke selv hvor dum du fremstår i denne debatten, og det er bare din egen skyld. Heldigvis (!) kan du skylde på alderen, og antageligvis omgangskretsen din. Men det holder ikke særlig lenge.

 

Det er du som er HI, og du skriver også flere av kommentarene under. De andre som støtter deg, de skriver anonymt, ser du det? Det burde du også gjøre, dersom du skal skrive i flere tråder som denne. Jeg er ganske sikker på at du ikke forstår dette, men jeg prøver likevel; du kan komme til å angre veldig på det du skriver nå, seinere. Selv om du ikke tror det nå. Og det blir ikke borte. Du har barn, vær litt smartere!

 

Den tankegangen du har lært av disse smarte SIAN-folka om at "alle andre tar feil, de ser ikke det vi ser. De skjønner det først når det er for seint", den er det veldig mange gale mennesker som har hatt før også. Mange grusomheter er begått på bakgrunn av slik tenking.

 

Ett tips helt til slutt; ta en utdannelse!

 

tror nok ikke en utdannelse hjelper denne lille jenten. Her ser det ut som alt håp er borte.19 år, og snart alenemor til 2. beklager men det sier vel sitt. stakkars barn som har deg som mor. Håper du skjermer dine barn for ditt syke syn.

Med dette svaret så er du på samme nivå som henne!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm hadde egentlig ikke tenkt å blande meg i denne diskusjonen, for jeg mener egentlig at folk skal få tro hva de vil.

 

Men jeg er redd holdninger i det muslimske sammfunnet.

 

Tvang,- ekteskap, må bruke det og det plagget,

At homofile risikerer å bli drept,

Sharia lovene og haran lovene.

Liten tolleranse for at andre ikke tenker som de.

 

Men jeg er ikke redd Her og Fru muslim men lederene som bestemmer alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dere som kaller andre dom, uvitende, dårlig mor (og påpeker at man er alenemor for snart 2) ikke er det spøtt bedre enn noen andre. Skjønner ikke hva personangrep har her inne å gjøre, kan sikkert ikke forvente annet på et kakleforum som dette. .

Sånn forøvrig orker jeg ikke kommentere saken, mer engasjerende å lese hvordan noen fyrer seg opp, blir usaklige og setter seg på sin høye hest;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkeliggift_

21 mai blir islam sidestilt med

kristendommen! - Regjeringen skal

sidestille islam med kristendommen i

Norges grunnlov,i tilegg blir det straffbart

å kritisere islam som får egen blasfemi-

lov,dette er et langt steg i islamiseringen

av Norge. VåKN OPP! Dere som bor nærme

Oslo,still opp i demostrasjon-toget foran

stortinget 21 mai. Vi burde få i gang

demostrasjoner med apeller i alle små og

store byer og bygder i Norge 21 mai. Det

handler om vår fremtid. Vær med å spre

dette til alle venner. Media opplyser

ingenting om dette pga av at de er betalt

av de rød-grønne. Dette er alvorlig! (Legg

det ut videre)

 

Alvorlig? Det er enten en alvorlig dårlig forsinket aprilspøk eller så er det alvorlig lav IQ ute og går. Kjenner dere ikke igjen bullshit når dere ser det? Dette har jo helt tydelig ikke rot i virkeligheten..

 

Artig at flere her inne går på dette, og attpåtil tror at kongen er det eneste som står mellom oss og sharialover nesten. Eller egentlig tragisk heller....

 

Blasfemiparagraf for kristendom brukes da overhode ikke i dag,det er sovende bestemmelse som strider mot ytringsfrihet hvis den blir praktisert etter punkt og prikke. Så jeg hadde ikke bekymret meg for at man ikke får lov å kritisere omskjæring, sharialover og andre ting i tilfelle lovendring. Særlig siden disse tingene er forbudt i norsk lov (altså, omskjæring av jenter, steining osv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forhold til virklighetsoppfattelsen et par av "damene" i denne tråden presanterer og hvilke kilder de anser som troverdige og ikke troverdige synes jeg det er overaskende få direkte personangrep.Angrepene går foreten like mye den andre veien. å kalle folk " idioter og landsforædere" eller "teite trangsynte mennesker" er vel for eksempel ikke spessielt smart om man ønsker en saklig diskusjon :)

 

De aller fleste komentarene dreier seg om saken, hvordan debatantene oppfatter virkligheten og hvilke kilder som er troverdige. Det er heller ikke enkelt å debatere med mennesker som ikke er villige til å dokumentere påstandene sine eller svare på konkrete spørsmål.

 

Uansett personangrep eller ikke er det ganske utrolig at det finnes voksne mennesker som til og med har gått på vidregående skole og dermed fått en innføring i hvordan samfunnet vårt er bygget opp, som tror at det er Regjeringen som vedtar lover, at media holder viktig samfunnsinformasjon hemlig osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for det er mye modnere med personangrep? snakk om å synke lavt

 

Modnere enn hva? Hvilket innlegg svarte du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for det er mye modnere med personangrep? snakk om å synke lavt

 

Modnere enn hva? Hvilket innlegg svarte du på?

hun som rakket ned på den unge mamman

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forhold til virklighetsoppfattelsen et par av "damene" i denne tråden presanterer og hvilke kilder de anser som troverdige og ikke troverdige synes jeg det er overaskende få direkte personangrep.Angrepene går foreten like mye den andre veien. å kalle folk " idioter og landsforædere" eller "teite trangsynte mennesker" er vel for eksempel ikke spessielt smart om man ønsker en saklig diskusjon :)

 

De aller fleste komentarene dreier seg om saken, hvordan debatantene oppfatter virkligheten og hvilke kilder som er troverdige. Det er heller ikke enkelt å debatere med mennesker som ikke er villige til å dokumentere påstandene sine eller svare på konkrete spørsmål.

 

Uansett personangrep eller ikke er det ganske utrolig at det finnes voksne mennesker som til og med har gått på vidregående skole og dermed fått en innføring i hvordan samfunnet vårt er bygget opp, som tror at det er Regjeringen som vedtar lover, at media holder viktig samfunnsinformasjon hemlig osv.

 

 

Enig i at det blir useriøs når noen kaller andre idioter og teite, uansett hvilken side det diskuteres på! Dette går direkte på andre personers antatte egenskaper og hører ikke hjemme i en sånn diskusjon synes jeg.

 

Vet ikke helt hva du mener med "damene" i denne tråden, men antar du selv ser på deg selv som en dame og ikke en "dame";)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...