Gå til innhold

stopp islamiseringen av norge!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er flere som skriver, men føler det vil bli en belastning å stå fram. Vil bli gransket skikkelig da av dere andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å argumentere saklig, uten å vise til utsagn fra SIAN som kilde? Hvis du mener det du står for, Mamman til Stella, bør det ikke være så vanskelig å komme opp med noen gode argumenter for islam-frykten din? Slik du holder på nå (og forøvrig andre anonyme som har skrevet i denne tråden) skader du saken din mer enn du fremmer den, for det er ingen som kan ta utsagnene dine/deres alvorlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamman til stella, er du redd for muslimer ?

 

det er hvertfall jeg!

tørr ikke å gå på bussen med muslimer, er redd for at de har en bombe på seg. ser jeg en muslim på fly får jeg angst, og går jeg alene så later jeg som om jeg snakker i telefonen.

mulig det kommer av at jeg fikk bank på barneskolen av en muslim.

ble truet på livet av en annen muslim på vgs, og i tillegg voldtatt av 3 mørke menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamman til stella, er du redd for muslimer ?

 

det er hvertfall jeg!

tørr ikke å gå på bussen med muslimer, er redd for at de har en bombe på seg. ser jeg en muslim på fly får jeg angst, og går jeg alene så later jeg som om jeg snakker i telefonen.

mulig det kommer av at jeg fikk bank på barneskolen av en muslim.

ble truet på livet av en annen muslim på vgs, og i tillegg voldtatt av 3 mørke menn.

 

oi.. det sier vel sitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamman til stella, er du redd for muslimer ?

 

det er hvertfall jeg!

tørr ikke å gå på bussen med muslimer, er redd for at de har en bombe på seg. ser jeg en muslim på fly får jeg angst, og går jeg alene så later jeg som om jeg snakker i telefonen.

mulig det kommer av at jeg fikk bank på barneskolen av en muslim.

ble truet på livet av en annen muslim på vgs, og i tillegg voldtatt av 3 mørke menn.

 

Hvordan vet du hvem som er muslimer eller ikke?

Jeg er brun, men jeg er ikke muslim.

Andre er hvite, men er muslimer.

Noen brune muslimer kler seg vestlig, andre kler seg så du "ser det på dem".

Noen hvite muslimer kler seg vestlig, andre kler seg så du "ser det på dem".

 

Hvordan vet du hvem du skal frykte på flyet og på bussen? Kan godt hende selvmordsbomberen er smart nok til å kle seg vestlig den dagen han skal gjennom sikkerhetskontrollen på Gardermoen for å styrte flyet ditt inn i stortinget..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamman til stella, er du redd for muslimer ?

 

det er hvertfall jeg!

tørr ikke å gå på bussen med muslimer, er redd for at de har en bombe på seg. ser jeg en muslim på fly får jeg angst, og går jeg alene så later jeg som om jeg snakker i telefonen.

mulig det kommer av at jeg fikk bank på barneskolen av en muslim.

ble truet på livet av en annen muslim på vgs, og i tillegg voldtatt av 3 mørke menn.

 

Hvordan vet du hvem som er muslimer eller ikke?

Jeg er brun, men jeg er ikke muslim.

Andre er hvite, men er muslimer.

Noen brune muslimer kler seg vestlig, andre kler seg så du "ser det på dem".

Noen hvite muslimer kler seg vestlig, andre kler seg så du "ser det på dem".

 

Hvordan vet du hvem du skal frykte på flyet og på bussen? Kan godt hende selvmordsbomberen er smart nok til å kle seg vestlig den dagen han skal gjennom sikkerhetskontrollen på Gardermoen for å styrte flyet ditt inn i stortinget..

 

Og jeg ble voldtatt av to hvite, norske kristne gutter fra sørlandet.

Det sier vel sitt? Eller? Hva sier det? skjønner ikke logikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Mamman til stella, er du redd for muslimer ?

 

det er hvertfall jeg!

tørr ikke å gå på bussen med muslimer, er redd for at de har en bombe på seg. ser jeg en muslim på fly får jeg angst, og går jeg alene så later jeg som om jeg snakker i telefonen.

mulig det kommer av at jeg fikk bank på barneskolen av en muslim.

ble truet på livet av en annen muslim på vgs, og i tillegg voldtatt av 3 mørke menn.

 

oi.. det sier vel sitt!

 

Det er vel INGEN nordmenn som truer med juling, som banker opp, voldtar... Neida... ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamman til stella, er du redd for muslimer ?

 

det er hvertfall jeg!

tørr ikke å gå på bussen med muslimer, er redd for at de har en bombe på seg. ser jeg en muslim på fly får jeg angst, og går jeg alene så later jeg som om jeg snakker i telefonen.

mulig det kommer av at jeg fikk bank på barneskolen av en muslim.

ble truet på livet av en annen muslim på vgs, og i tillegg voldtatt av 3 mørke menn.

 

Hvordan vet du hvem som er muslimer eller ikke?

Jeg er brun, men jeg er ikke muslim.

Andre er hvite, men er muslimer.

Noen brune muslimer kler seg vestlig, andre kler seg så du "ser det på dem".

Noen hvite muslimer kler seg vestlig, andre kler seg så du "ser det på dem".

 

Hvordan vet du hvem du skal frykte på flyet og på bussen? Kan godt hende selvmordsbomberen er smart nok til å kle seg vestlig den dagen han skal gjennom sikkerhetskontrollen på Gardermoen for å styrte flyet ditt inn i stortinget..

idioter hele gjengen.

 

ser det vel på gardinene de har på hodet og kroppen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som dømmer muslimer nord og ned bør vel lese bøker ala Allahs sorte enker... Så kanskje dere får noe ny viten om selvmordsbombere, ting er ikke slik som man skulle tro til tider. (Ser dere på det som et bevis på Islams så kalte "ondskap" har dere misforstått alt i den...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamman til stella, er du redd for muslimer ?

 

det er hvertfall jeg!

tørr ikke å gå på bussen med muslimer, er redd for at de har en bombe på seg. ser jeg en muslim på fly får jeg angst, og går jeg alene så later jeg som om jeg snakker i telefonen.

mulig det kommer av at jeg fikk bank på barneskolen av en muslim.

ble truet på livet av en annen muslim på vgs, og i tillegg voldtatt av 3 mørke menn.

 

Hvordan vet du hvem som er muslimer eller ikke?

Jeg er brun, men jeg er ikke muslim.

Andre er hvite, men er muslimer.

Noen brune muslimer kler seg vestlig, andre kler seg så du "ser det på dem".

Noen hvite muslimer kler seg vestlig, andre kler seg så du "ser det på dem".

 

Hvordan vet du hvem du skal frykte på flyet og på bussen? Kan godt hende selvmordsbomberen er smart nok til å kle seg vestlig den dagen han skal gjennom sikkerhetskontrollen på Gardermoen for å styrte flyet ditt inn i stortinget..

idioter hele gjengen.

 

ser det vel på gardinene de har på hodet og kroppen

Mamman til stella, er du redd for muslimer ?

 

det er hvertfall jeg!

tørr ikke å gå på bussen med muslimer, er redd for at de har en bombe på seg. ser jeg en muslim på fly får jeg angst, og går jeg alene så later jeg som om jeg snakker i telefonen.

mulig det kommer av at jeg fikk bank på barneskolen av en muslim.

ble truet på livet av en annen muslim på vgs, og i tillegg voldtatt av 3 mørke menn.

 

Hvordan vet du hvem som er muslimer eller ikke?

Jeg er brun, men jeg er ikke muslim.

Andre er hvite, men er muslimer.

Noen brune muslimer kler seg vestlig, andre kler seg så du "ser det på dem".

Noen hvite muslimer kler seg vestlig, andre kler seg så du "ser det på dem".

 

Hvordan vet du hvem du skal frykte på flyet og på bussen? Kan godt hende selvmordsbomberen er smart nok til å kle seg vestlig den dagen han skal gjennom sikkerhetskontrollen på Gardermoen for å styrte flyet ditt inn i stortinget..

idioter hele gjengen.

 

ser det vel på gardinene de har på hodet og kroppen

Enkelte kristne grupper bruker sjal... eller "gardiner" som du kaller det...

 

Men det er jo "greit"... glemte det av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som skrev om voldtekt og div andre truende møter med utenlandske menn. Skjønner selvfølgelig du er redd. Det hadde sikkert hvem som helst annen vært. Men frykten din er irrasjonell, dvs at den henger ikke sammen med virkeligheten. Du har vært veldig uheldig og havnet oppi situasjoner som har skadet deg psykisk og fysisk, noe du kjenner ettervirkningen av nå. Selv om hue ditt forteller deg at alle utenlandske menn vil gjøre det samme er det ikke riktig, og det er heller ikke riktig av deg og tro det, fortelle det videre og vise minoriteter at du tror det.

å leve med overdreven frykt er slitsomt og vannskelig, særlig når ondskapen lever side om side med deg i samfunnet, du ser ondskapen overalt, butikker, legekontoret, postvesenet, skolen osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare tull... Grunnlovsendring, kongens veto osv... Finner ingen info om det og ingen har hørt om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først og fremst, kjekt at noen tørr å starte en slik tråd! Vet jo nesten på forhånd hvordan det vil utarte seg.

 

Jeg synes følgende: en utlending som ønsker å bo i norge(uansett religion og nasjonalitet) bør integreres i det norske samfunnet, dvs gå på språkkurs, samfunnskunnskapkurs, jobbe, utdanne seg. Det må vi som er norske også, skulle bare mangle at vi følger de samme reglene.

 

Utenlandske som gjør noe kriminelt, synes ikke jeg vi har så mye bruk for her. Selvfølgelig forskjell på å stjele en sjokolade kontra vold ol. (å joda, mange nordmenn er kriminelle også, men disse har vi desverre ingen plass å send.)

 

 

Noen som har tall på hvor mange voldtekter begått av utenlandske i forhold til nordmenn forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe imot muslimer eller andre utlendinger som enkeltpersoner, det er bare koselig hvis ei bygd skal bli kjent med adoptivbarnet fra India, familien fra Kina som driver restaurant, mannen fra Egypt, familien fra Pakistan, tamilene og noen til. Men der stopper det på en måte for meg, for hvis man ser utlendinger hele tida blir det for mange.

Tenk hvis Færøyene plutselig skulle få inn 10.000 afghanere. Da ville øya aldri blitt som før igjen... og integrering tar også flere århundrer når det er så utrolig mange innvandrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

"og en annen ting, jeg er 19 og har fullført vgs wink.png "

Vel, du har fortsatt mye å lære. Du er på alder med ungene til noen av oss, og heldigvis er det mange unge og opplyste mennesker, men du er ikke ett av dem. Jeg håper du kan få deg en omgangskrets som gir deg mer enn de du henger med nå, og jeg lover deg at verden er mer kompleks enn det dere tror - alt man kan håpe på er at de neste tjue åra dine ikke skal tilbringes i det samme fattigmørket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk hvis Færøyene plutselig skulle få inn 10.000 afghanere. Da ville øya aldri blitt som før igjen...

 

Tenk hvis dere SIAN-folk plutselig skulle begynne å argumentere med logikk i stedet for uforståelige sammenligninger eller direkte løgn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du kan få deg en omgangskrets som gir deg mer enn de du henger med nå

 

Det kryr av personangrep i denne tråden.

Det er et faktum at hvis Europa ikke hadde innvandringsstopp, ville utrolig mange flyktninger ha kommet over grensene. Bare se på situasjonen i Hellas. Befolkningen der er så sinte på asylsøkerne at de bent fram banker dem opp. Høres skikkelig ille ut.

 

Før i tida ble jeg skremt av en sang som het "Festung Europa", om en europeisk mur mot de fattige landene. Jeg tenkte; Det skal vel ikke bli slik? Men nå innser jeg at en slik mur er nødvendig for at det ikke skal strømme inn for mange. Dessverre. Det er jo ganske sykt at en egypter ikke kan reise på ferie dit han vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forferdelig at det fins sånn syn på mennesker og religioner av folk som er MØDRE i 2012.

Jeg har også blitt voldtatt, av en norsk skallet mann. Og ja, jeg er i dag redd skallete menn. Men dette er en irrasjonell frykt på samme linje med min fobi mot edderkopper som jeg ikke skal smitte over på mine barn og medmennesker.

Dette er rasisme. Voks opp og ikke lær barnet ditt fremmedfrykt! Vi lever i et multikulturelt Norge.

 

Det er EKSTREMISTENE som er skumle.. Enten det er kristne eller islamer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så skjønn han Rustad var da... Vel, det er klart at han føler det ubehagelig å ha vært en nær bekjent av Breivik. Men det har vel ikke så mye med diskusjonen å gjøre. Det er fortsatt et faktum at det er barnehager i Oslo der ingen ansatte snakker norsk. Og det er fortsatt et faktum at elever bytter skoler for å få noen norske klassekamerater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SIAN bruker midler som voldtektstatestikk uten å tilføye andre fakta. Altså, en kan ikke bruke visse deler av en statestikk/forskning og utelukke den andre. Det blir som å si at alle unge mødre får seg aldri en utdanning, hvorfor.. vel, de er nok bare dumme!

 

SIAN er skumle saker, var inne der å leste nå og fytti at det faktisk er lov? Blir lei meg faktisk. Ikke bare på på grunn av min egen bakgrunn men også på grunn av alle de menneskene jeg kjenner med muslimsk bakgrunn som sliter og jobber for å nå toppen. Iraneren som flytta fra hjemlandet sitt som liten fordi familien ble forfulgt og som oppdaget at menneskene ikke var noe bedre her. Mobbet og spyttet på gjennom barndommen men vokste fortsatt opp til å bli Norges ledende nevrokirurg. Er det rart tror dere at det finnes gjenger, at ungdommene vegrer seg for den norske kulturen ? Det er så veldig tragisk for mennesker som er tilhengere av SIAN o.l skjønner ikke at det er dem selv som er med på å skape det skillet som de bruker til å spre frykt hos Ola i gata.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo Norge litt større enn Oslo, så her jeg bor prøver vi å integrere innvandrerne. Vi har heller ikke mest muslimer,men veldig mange fra Thailand/ Filippinene/Korea ol. De få muslimene vi har her er mest fra Bosnia.

 

Skal man ha en debatt om religion/rasisme og fremmedhat/fremmedfrykt så må dere innse at Oslo ikke er representativt for resten av landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på Oslo og resten av landet, men det er jo asylmottak på mange små steder i landet. Og kommunene plikter å ta imot og integrere dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...