Gå til innhold

stopp islamiseringen av norge!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

"det skjedde også i trondheim pga muslimer. dikter ikke opp..teite trangsynte mennesker"

 

 

Det mest trangsynte mennesket her er deg, Mamman til Stella, så fei for din egen dør =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette vet vi svare på on noen tiår, når våre håpfulle blir voksne.

Er redd mammaen til Stella får rett.

Skulle den dag komme da det norske folk reiser seg, er det nok forsent:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det er serriøst dessverre... er med i facebookgruppen: Stopp islamiseringen av Norge (SIAN)

der skrives det mye om dette....

 

Jeg tror jeg DøR! Du sitter ikke her og bruker ei Facebookgruppe som en pålitelig kilde?

 

"Det står på Facebook, så da er det nok sant."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det norske folk reiser seg"... For noe tøv. Dette kommer fram fra dokumenterte kilder i denne debatten:

 

Flagget skal ikke endres.

Islam skal ikke omtales i noen ny grunnlov.

Muslimene er i mindretall i Norge (3%).

SIAN publiserer store mengder direkte usannheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de blir i flertall er det for sent å gjøre noe som helst.

jeg sier når, og ikke hvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamman til Stella du er redd for at undervisning og kultur skal falle bort. Håper du er vel klar over at gruppen du støtter stiller seg kritisk til både Darwin og jødeutryddelsen ?

 

Jeg er en av de som er med på å lage muslimsk statestikk her i landet. Født av innvandrere og religionen min er Islam. Jeg har flere ganger fått høre av høyrebusemenn "Det gjør ikke noe for du er så søt og snill, du kan bli her."

Faen heller, finnes ikke noe mer jeg er lei av en navllebesuende nordmann som er uten utdanning, har lav skatteevne og NULL tilegnet kunnskap ( dvs, den kunnskapen han har er adaptert fra slike samfunn som SIAN o.l ) som mener at JEG ikke har noe her å gjøre ?

 

hahaha, vel er faktisk mer bekymret over at Romney skal vinne valget i statene for øyeblikket en av fundamentalistiske religionsgrupper skal ta over Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

de tar nok over fordi forferdelig mange er blinde eller tørr ikke å si meninga si for å bli stemplet som rasister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo overfall gjort av konservative muslimer her i landet, f.eks. Kadra som hele tida blir truet og noen ganger overfalt. Det var muslimske ungdommer som gjorde hærverk i Oslo under Gazakrisen. De måtte skifte masse vinduer i sentrum.

Og en ungdom på et asylmottak fikk ei gryte med kokende vann over seg fordi han ikke ville delta i den muslimske fasten Ramadan.

Så har du hun som ble voldtatt og senere stod fram, hun får hele tida trusler og muslimer skriver at hun fortjente å bli voldtatt.

 

Eks-muslimer kan ikke føle seg trygge i Norge, fordi "verden" har kommet hit. Ifølge muslimer eksisterer det ikke "eks-muslimer", de skal enten tvinges tilbake til islam eller drepes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingen skal få!

Du er jo utrolig naiv og hjernevasket, Stellamammaen. Blir skremt. Håper du bare er veldig ung og lettpåvirkelig, men at du vokser det av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingen skal få!

Og det rare er at 'anonym' og Stella har eksakt samme skrivefeil og setningsoppbygging... Hoho

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har levd med en muslim i over 10 år, (dog ikke praktiserende muslim), men innvandrer anyways. Har aldri opplevd noen som har jobbet så hardt som han , for å vise folk rundt at han ikke er et ondt menneske. Jeg har to nydelige barn med denne mannen, man ser ikke at de er halvt utenlanske, men jeg HåPER at de aldri skal oppleve å bli dømt eller lignende av slike kjerringer som finnes her inne...

 

Skal de skamme seg, være redd, fordi noen mener at faren deres ikke fortjener å være her????

 

Han jobber fra 8 om morgenen til 11 om kvelden, tjener til sitt eget opphold, er en fantastisk familiemann, god far.. Men siden han er muslim og født i et annet land, så blir han dømt slik???

 

Fy faen, snakk om å dra alle under samme kam ( snakker til de dømmende her inne..)

 

takk for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det må å sidestille islam og kristendom i grunnloven er helt idiotisk. Vi må gjerne ha innvandrere så har ikke noe imot innvandrere, men syns ikke at religion og grunnlov hører sammen enten det er kristendom eller islam.

 

Men på en annen side siden kirke og stat ikke er separert så bør innvandrere respektere norsk lov som da også er kristendommen. Hvis vi hadde reist til ett islamskstyrt land kunne ikke vi bygd kirker, gått kledd som vi ville, osvosv.

 

Så hvorfor bør vi da sidestille islam med kristendommen i Norge?

 

Og til de som vil flytte til Australia og New Zealand...det er ikek bare å flytte dit, det er vanskelig å få jobbvisum i disse landene uten å ha en noe spesiell utdannelse som de trenger i OZ/NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes kirker i de fleste muslimske land og så vidt jeg vet kan man kle seg omtrent som man vil de fleste steder også. Også i Norge er det regler for hva du må ha på deg, selv om det er så innarbeidet hos oss at vi ike reagerer på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, jeg får tre nisselua mi godt ned over ørene og vente til de 2,13 % med praktiserende islamister er blitt mange nok til å ta over.

Huttemeitu og simsalabim sier jeg bare

 

nyt nisselua mens du kan. i jul fikk ikke barna i bhg ha på seg det fordi muslimene følte seg "støtet"

Den idiotiske nisselue-diskusjonen stammet fra velmenende,ureflekterte NORSKE pedagoger. IKKE fra muslimer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med årets dummeste innlegg! Når det er sagt så vil jeg anbefale deg å lese Koranen, eventuelt få litt mer kunnskap om Islam. Er så mye jeg kunne ha skrevet, men orker rett å slett ikke for dette innlegget er rett å slett patetisk.

Enig med sug lut, stopp fordummingen av Norge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger å tenke at det er Mamman til Stella som står bak denne tråden og innleggene som støtter HI. Jeg bare orker ikke å tro at det finnes så mange uopplyste mennesker.

Jeg velger også å tro at hun er svært ung og helst ikke har fullført VGS, pluss uopplyste venner. Finner ingen annen grunn til at noen virkelig tror på noe så utrolig tåpelig.

 

Skremmende saker, håper dere leser dere opp litt i nærmeste fremtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger å tenke at det er Mamman til Stella som står bak denne tråden og innleggene som støtter HI. Jeg bare orker ikke å tro at det finnes så mange uopplyste mennesker.

Jeg velger også å tro at hun er svært ung og helst ikke har fullført VGS, pluss uopplyste venner. Finner ingen annen grunn til at noen virkelig tror på noe så utrolig tåpelig.

 

Skremmende saker, håper dere leser dere opp litt i nærmeste fremtid.

 

hvorfor skal det være meg? haha, bare så dere vet det så er det 10 319 medlemmer i "stopp islamiseringen av norge"

så det er nok flere en dere tror som er enige med meg ;)

 

og en annen ting, jeg er 19 og har fullført vgs ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk profilen hennes. Hun er en 19 år gammel jente, alenemamma til snart to. Sansynligheten for at hun har spessielt høy utdanning er vel ikke så stor. #92 har nok ganske rett. Forhåpentlig vis blir hun litt smartere før hun får påvirket ungene sine for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingen skal få!

Jeg velger å tenke at det er Mamman til Stella som står bak denne tråden og innleggene som støtter HI. Jeg bare orker ikke å tro at det finnes så mange uopplyste mennesker.

Jeg velger også å tro at hun er svært ung og helst ikke har fullført VGS, pluss uopplyste venner. Finner ingen annen grunn til at noen virkelig tror på noe så utrolig tåpelig.

 

Skremmende saker, håper dere leser dere opp litt i nærmeste fremtid.

 

hvorfor skal det være meg? haha, bare så dere vet det så er det 10 319 medlemmer i "stopp islamiseringen av norge"

så det er nok flere en dere tror som er enige med meg ;)

 

og en annen ting, jeg er 19 og har fullført vgs ;)

My point exactly....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk profilen hennes. Hun er en 19 år gammel jente, alenemamma til snart to. Sansynligheten for at hun har spessielt høy utdanning er vel ikke så stor. #92 har nok ganske rett. Forhåpentlig vis blir hun litt smartere før hun får påvirket ungene sine for mye.

 

må si dere er saklig nå, hahaha...ironi ja^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger å tenke at det er Mamman til Stella som står bak denne tråden og innleggene som støtter HI. Jeg bare orker ikke å tro at det finnes så mange uopplyste mennesker.

Jeg velger også å tro at hun er svært ung og helst ikke har fullført VGS, pluss uopplyste venner. Finner ingen annen grunn til at noen virkelig tror på noe så utrolig tåpelig.

 

Skremmende saker, håper dere leser dere opp litt i nærmeste fremtid.

 

hvorfor skal det være meg? haha, bare så dere vet det så er det 10 319 medlemmer i "stopp islamiseringen av norge"

så det er nok flere en dere tror som er enige med meg ;)

 

og en annen ting, jeg er 19 og har fullført vgs ;)

 

Beklager men at du er hele 19år og har fullført vgs gjør meg ikke videre imponert! Beklager, men du virker både dum og uopplyst! Blir litt skremt over at du skal være mor når du ikke klarer å ta til deg alle de fakta opplysningene som motbeviser påstandene dine... Det er utrolig trist at unge jenter som deg selv lar deg blinde av slike ekstreme, rasistiske grupper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger å tenke at det er Mamman til Stella som står bak denne tråden og innleggene som støtter HI. Jeg bare orker ikke å tro at det finnes så mange uopplyste mennesker.

Jeg velger også å tro at hun er svært ung og helst ikke har fullført VGS, pluss uopplyste venner. Finner ingen annen grunn til at noen virkelig tror på noe så utrolig tåpelig.

 

Skremmende saker, håper dere leser dere opp litt i nærmeste fremtid.

 

hvorfor skal det være meg? haha, bare så dere vet det så er det 10 319 medlemmer i "stopp islamiseringen av norge"

så det er nok flere en dere tror som er enige med meg wink.png

 

og en annen ting, jeg er 19 og har fullført vgs wink.png

 

Beklager men at du er hele 19år og har fullført vgs gjør meg ikke videre imponert! Beklager, men du virker både dum og uopplyst! Blir litt skremt over at du skal være mor når du ikke klarer å ta til deg alle de fakta opplysningene som motbeviser påstandene dine... Det er utrolig trist at unge jenter som deg selv lar deg blinde av slike ekstreme, rasistiske grupper!

1: jeg er ikke dum

2: sian er ikke en rasistisk gruppe

3: er det noen som er dumme her så er det dere som ikke skjønner at islam tar over sakte men sikkert.

4: jeg orker ikke å svare dere mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som er så kritiske til innvandrere som gruppe - KJENNER dere noen? Jeg har bodd tre år i en pakistansk familie her i Norge. Flottere mennesker skal du lete lenge etter. De har svært gode holdninger, en respekt for medmennesker som nordmenn kan se langt etter...

 

Jeg syns det er supertrist at dere plasserer alle i en stor sekk og kaller dem farlige.

 

Før du rakker ned på noen bør du bli skikkelig kjent med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...