Gå til innhold

stopp islamiseringen av norge!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

bra vi har en våken konge :)

siste nytt: kong Hrald har sagt sitt, NEI til forandring av grunnloven, og mange tusen protestunderskrifter er levert til stortinget nå før påska:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er imot det at invandrer skal få det så utrolig godt med å leve på staten. mange går bare hjemme. de som jobber syns jeg er bedre fortjent plass i landet. de som snylter på staten syns jeg ikke burde fått lov og være her.

 

bor man i norge burde man følge det norske folk.

og det burde ikke være forskjellsbehandling av utlendinger ovenfor norske folk.

 

man kan gjerne ha sin egen tro, men dette er norge og trenger ikke ha en annen tro enn hva vi nordmenn har..

 

 

Jeg er også imot trygdesnylting - begått av både nordmenn og innvandrere. Men er det ekskluderingsgrunn når en norsk "alenemor" fører opp lite samvær med far, når realiteten er en annen, for å få OS? Eller når nordmenn sykmelder seg for småtteri for å få sykepenger? Eller gjelder det bare når det er innvandrere?

 

Og hva er det å være norsk? Mange er pr definisjon innvandrere (meg selv inkludert, jeg har to islandske foreldre, og er født et annet sted i norden) uten at det synes utenpå. Er det ved religion eller hudfarge skillet skal gå?

 

Det siste avsnittet ditt her henger jo bare ikke på greip. Man kan gjerne ha sin egen tro, så lenge den ikke er forskjellig fra norsk "kristendom"? Så du er for religionsfrihet, så lenge den ikke brukes til å ha en annen tro enn deg selv? Ren og skjær idioti....

 

Har til gode å se noen som er imot innvandring (les: innvandrere) som kan å argumentere saklig for sitt syn.

 

Er med i gruppa til Sug Lut: Stopp fordummingen av Norge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å flytte ut av landet. Vi har faktisk snakka om å gjøre det for vi er så lei av hvordan det er her nå

 

 

White Flight!

 

Vi skal flytte om noen få år vi også. Venter bare på og gjøre oss ferdige med utdanningen så drar vi alle sammen.

 

Forferdelig at det skal være slik at man er nødt til og rømme sitt eget land pga man blir en dag i mindretall.

 

Hvilket land har dere tenkt å flytte til, der nordmenn er i flertall ;-)

 

Haha, det måtte vell blitt spania :P

Men helt seriøst blir det nokk Australia eller New Zealand som det står mellom pga deres innvandrerpolitikk og det er samme type folk som oss som bor der.

 

Smart!

Du velger å flytte til land der innvandreren faktisk totalt har tatt over makten. Australia og New ew Zealand er vel sammen med USA de landene der innvandrere har ødlakt mest av kulturen som var der før innvandringen startet. Du klager på at invandrere tar over for mye her. Derfor vil du heller bli en invandrer selv i et land der invandrerene allerede har tatt makten fra dem som bodde der tidligere. I tillegg har Australia faktisk fler ikke vestlige innvandre, og mennesker med ikke vestlig bakgrunn, enn Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 mai blir islam sidestilt med

kristendommen! - Regjeringen skal

sidestille islam med kristendommen i

Norges grunnlov,i tilegg blir det straffbart

å kritisere islam som får egen blasfemi-

lov,dette er et langt steg i islamiseringen

av Norge. VåKN OPP! Dere som bor nærme

Oslo,still opp i demostrasjon-toget foran

stortinget 21 mai. Vi burde få i gang

demostrasjoner med apeller i alle små og

store byer og bygder i Norge 21 mai. Det

handler om vår fremtid. Vær med å spre

dette til alle venner. Media opplyser

ingenting om dette pga av at de er betalt

av de rød-grønne. Dette er alvorlig! (Legg

det ut videre)

 

Alvorlig? Det er enten en alvorlig dårlig forsinket aprilspøk eller så er det alvorlig lav IQ ute og går. Kjenner dere ikke igjen bullshit når dere ser det? Dette har jo helt tydelig ikke rot i virkeligheten..

 

Artig at flere her inne går på dette, og attpåtil tror at kongen er det eneste som står mellom oss og sharialover nesten. Eller egentlig tragisk heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er bare bløff. Det nye lovforslaget -- som ikke siteres noe sted i propagandaen fra SIAN -- nevner ikke islam med ett eneste ord.

 

Den foreslåtte grunnlovsendringen går ut på at teksten i paragraf 2 (som for øvrig har vært endret flere ganger tidligere...) endres fra «Den evangelisk-lutherske Religion forbliver Statens offentlige Religion», til «Værdigrundlaget forbliver vor kristne og humanistiske Arv». Det har ingenting med islam å gjøre. Forskjellen ligger i begrepet «offentlig religion».

 

Hovedformålet med dette såkalte kirkeforliket, som har vært under behandling siden 2008 og som er ganske velkjent, er at kirken selv skal kunne utnevne biskoper og proster, i stedet for at politikerne gjør det i statsråd som i dag. De som vil «beskytte den norske kulturarven fra den rødgrønne regjeringen» burde tvert imot hilse forlsaget velkommen med åpne armer. Det hører med til historien at det er KrF som har stått i bresjen for endringen, med SP blant de mest skeptiske.

 

Alle påstander om at dette har med snikinnføring av islam å gjøre (eller som noen sier, at de rødgrønne den 21. mai skal vedta fjerning av korset i flagget) er helt feil.

 

Hele prosessen omtales i detalj her:

http://www.regjering....html?id=632342

 

Og en ferdigfordøyd versjon finnes her:

http://no.wikipedia....ngen_%282008%29

 

Til slutt vil jeg oppfordre alle til å ikke tro på absolutt alt de hører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eh.. nå har det seg sånn at norges grunnlov skal endres i 2014 så dette henger jo ikke på greip. dette må være en bløff..

jeg var på et foredrag i november der en stortingspolitiker fortalte om nettopp dette.

det er jo nedsatt en komite som skal endre grunnloven i forbindelse med 200 årsjubileet til grunnloven i 2014.

så at det skulle blitt endret alt nå den 21 mai er bare sludder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg reagerer på er at om det skrives noe negativt eller om det brennes noen ark fra denne Eventyrboka som heter Koranen. Ja da reiser muslimene seg i høylytt protest. Noen som husker hvor mange muslimer som sto offentlig frem og fordømte terrorhandlingen 9.11.?? Jeg så ingen. Eller etter at muslimene slaktet ned barna i Beslan ved å skyte dem i ryggen? Så ingen da heller jeg. Hva med terroraksjonen i London? da reagerte de sikkert? å nei da ikke en såkalt «god muslim « protesterte. Dermed er min konklusjon. De kunne ikke synes dette var så galt og den som tier,, jo den samtykker.Se bare hva som skjedde etter Utøya og terroren i Oslo. Jo hele det Norske folk sto opp sammen og fordømte, da så jeg noen muslimer også.Snedig

Det er jo dette vi som har vokst opp i et sivilisert samfunn synes er rart. Muslimene baserer sin tro på løgner, sjalusi og forfalskninger og omskriving funnet på av Mohammed. Der de skal drepe og halshugge de vantro også de med bibel i hånd. Jo det står så for jeg har lest.

Jihad er de oppvokst med og for meg finnes det knapt noe feigere og mere skinnsykt enn å gå midt i menneskemengde med sivile kvinner og barn for så å sprenge seg selv og disse i lufta. Jeg er ikke kristen men har hørt om dyret i åpenbaringen.. Jeg blir vel truet for dette men det dyret er uten tvil Islam. Islam betyr .. total underkastelse, Vi har hinduer, buddhister, jøder. Alternative, katolikker, kristne, ateister, flere og muslimer i det norske samfunnet men hvem er det som bråker. Som protesterer, som lager ufred?? Jo Muslimene. Dere kom hit for å få beskyttelse. Det har dere fått men så skal dere forandre på oss også. Dette vil dere aldri klare og vær så snille og forlat det dere synes er så jævlig og syndig. Dere får dra tvert.. ingen vil holde dere igjen eller gråte når deres fly letter.

Det skjer nå en oppstandelse i det Norske folk og om det finnes en muslim som kan tenke en fredlig tanke så må denne skjønne at vår sak i SIAM tjener han og alle andre som er i mot terror og ekstremisme. .Jens og Kristin har fått være lenge nok i den multikulturelle sandkassa nå. Begge skulle hatt straff for det de har nørt opp under. Regner med jeg får enda noen mailer nå om min dømmende væremåte og uvitenhet men dette er og blir min mening. Det er lov det i NORGE, enn så lenge.

Ha en deilig dag alle som nyter godene og friheten vi i Norge er så stolte av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ludvig Nessa: Mannen som går inn på barneskoler om natta og legger ut bilder av blodige fostre. Burde være en ganske trygg indikasjon på hva slags hjerne disse påstandene kommer fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ludvig Nessa: Mannen som går inn på barneskoler om natta og legger ut bilder av blodige fostre. Burde være en ganske trygg indikasjon på hva slags hjerne disse påstandene kommer fra.

 

vi må ikke blande inn abortdebatten her. det handler om å stå sammen om å bevare grunnloven vår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å flytte ut av landet. Vi har faktisk snakka om å gjøre det for vi er så lei av hvordan det er her nå

 

 

White Flight!

 

Vi skal flytte om noen få år vi også. Venter bare på og gjøre oss ferdige med utdanningen så drar vi alle sammen.

 

Forferdelig at det skal være slik at man er nødt til og rømme sitt eget land pga man blir en dag i mindretall.

 

Hvilket land har dere tenkt å flytte til, der nordmenn er i flertall ;-)

 

Haha, det måtte vell blitt spania :P

Men helt seriøst blir det nokk Australia eller New Zealand som det står mellom pga deres innvandrerpolitikk og det er samme type folk som oss som bor der.

 

Smart!

Du velger å flytte til land der innvandreren faktisk totalt har tatt over makten. Australia og New ew Zealand er vel sammen med USA de landene der innvandrere har ødlakt mest av kulturen som var der før innvandringen startet. Du klager på at invandrere tar over for mye her. Derfor vil du heller bli en invandrer selv i et land der invandrerene allerede har tatt makten fra dem som bodde der tidligere. I tillegg har Australia faktisk fler ikke vestlige innvandre, og mennesker med ikke vestlig bakgrunn, enn Norge.

 

Ja på et vis har de kanskje mere ikke vestlige innvandrere enn Norge, men mesteparten kommer fra Vietnam og Kina. For og få komme inn i landet deres er du nødt til og gjøre nytte for deg. Det betyr jo da at de som kommer er folk som er ærlige og ikke ligger og drikker av statsflaska ;) Er ikke som i Norge, troppe opp uten papirer går ikke der. Men du så bra det funker i Norge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell meg helt konkret hva du mener denne lovendringen går ut på, og hva konsekvensene vil bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge har 5 000 000 innbyggere. Av disse er 600 922 (12,01 %) innvandrere eller født i Norge med innvandrerforeldre. Av disse har 163 180 (3,26 % av befolkningen) bakgrunn fra land der islam er hovedreligion. Av disse igjen er 106 735 (2,13 % av befolkningen) medlemmer av et islamsk trossamfunn, altså aktivt praktiserende, pengestøttesøkende muslimer. Hvor mange av disse som igjen praktiserer ytterliggående islam vet vi ikke. Men de er neppe mange nok til å innføre konservativ sharia de nærmeste årene.

 

(Alle tall fra Statistisk Sentralbyrå 2011.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SSBs nettsider og statistisk årbok:

 

Innvandrere og norskfødte med innvandrerforeldre:

http://www.ssb.no/in...1-04-28-08.html

 

Innvandrere fra muslimske land:

http://www.ssb.no/ssp/utg/200903/03/tab-2009-06-15-02.html

 

Medlemmer av andre trossamfunn enn statskirken, deriblant islam:

http://www.ssb.no/tr...1-12-06-01.html

 

Poenget mitt er at det er svært overdrevet når man påstår at muslimene snart er i flertall i Norge. Litt over 3% av befolkningen er født i eller har foreldre fra muslimske land, og mange av disse er ikke engang religiøst aktive. Det er absolutt ingen fare for at Norge blir et muslimsk land i løpet av verken 20, 50, 100 eller 200 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...