Gå til innhold

Hvordan klare de siste ukene.


mamms til snart 3

Anbefalte innlegg

Off blir et klage innlegg dette. Men er så sykt sliten, kynnere hvert 10 min og presser på nedover, og bekkenløsning, har ikke vert slik med mine 2 andre svangerskap, så er minste mor på snart tre, mor må jo liksom henge på med leken:) men det er jo så vondt. Blir liksom ikke så opplagt som jeg hadde ønsket, og jeg er den som ligger på gulvet og leker hest og bygger Lego og leker med dukker, føler at jentene mine ikke får det de er vant til av meg. Selv om pappan i huset er flink til og leke med de og ha det gøy. Off kankje bare jeg som er rar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner deg godt har det på samme måten. 6 uker igjen og lei av å ha lite energi og være sliten.. Venter også nr 3 og de to eldste er 7 og 5, føler det går mye utover de..

Men snart permisjon håper det hjelper på.. Lykke til med innspurten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det det på samme måte jeg også! Er min tredje og er nok det mest slitsomme svangerskapet av de alle. Trøster meg med at det ikke er så mange ukene igjen nå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Kjenner meg veldig igjen. Her er det også jeg som er flinkest til å aktivisere de, danse rundt og leke fysiske leker. Men nå...huff...det går jo ikke. Har bekkenløsning og komplikasjoner som gjør meg enda mindre bevegelig, så det er vanskelig. Det har vært et laaaaangt svangerskap, og nå er alle fire klare for lillebror, som forhåpentligvis kommer på torsdag. :-) Blir satt i gang da. GLEDER meg til å kunne gå igjen, til å kunne sparke fotball i hagen, sykle tur, løpe og kaste ungene opp i lufta! Vet jo at kroppen bruker litt tid etter fødselen, men formen vil jo komme sakte, men sikkert tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...