Gå til innhold

Vektoppgang!!


tre håpefulle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er i uke 31 og har gått opp 6 kilo. Første gang hadde jeg lagt på meg noen flere kilo på dette tidspunktet, så jeg er fornøyd :) Håper bare de er like lette å kvitte seg med denne gangen også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uke 34 og opp 15 kg. Vet ikke om det er mye eller lite. Ikke lett å være bevisst på kaloriinntak synes jeg. Men spiser grønnsaker og frukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, de siste 5-6 ukene har jeg gått opp helt jevnt 0,5 kg i uka. Føler at det ikke er noe å gjøre med det... er 34 uker i dag. Til slutt ender jeg vel på pluss 19 kg hvis det fortsetter i dette tempoet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kommet i uke 32+0, og har gått opp totalt 3,5 kilo. Tror ikke magesekken min er så god plass, i og med at jeg blir så fort mett... Men så lenge jeg får i meg det jeg skal, og ungen er normal-stor, så er nok alt som det skal. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32+2 i dag og opp 9 kilo... puh, nå begynner kiloene å renne på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 uker og har gått opp 11 kilo..

De første 7 kiloene kom frem til uke 23, og 4 kilo etter dette- frem til uke 32.. Jeg kan takke mitt strenge kosthold som jeg innførte da jeg så at vektkurven ville bli lik mitt forrige svangerskap, at jeg ikke har lagt på meg mer.. Gikk da opp 23kg, og kun 6 forsvant ved fødselen... Så har jobbet mye med de siste kiloene.. Det ønsket jeg ikke denne gangen.. Så her lever jeg så sukkerfritt som jeg får til.. =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 35+5, og opp ca 17-18 kg til nå...

Litt mer enn ønskelig (ser det på rompa og lårene), men dette er liksom ikke tiden for å tenke så mye på vekta.... :) Får jo bare ta det som det kommer....det blir jo noen kg til, regner jeg med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har eg gått opp 1.6 kilo og er no i veke 33. Men eg har mykje å ta av, og har vært til god oppfølging, så det er heilt etter planen! :)

Forrige gang gikk eg opp 22 kilo... Så godt fornøgd med å sleppe unna alt det denna gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 uker igjen. Pluss 10 kg. Lite opp de siste 10-12 ukene. 2-3 kg kanskje. Hadde det slik med de to andre og. Er normalvektig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strax 36 uker og opp 13 kilo.... Håper og holde meg til MAX 15 til fødsel.. =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 38, opp 16! Håper det stopper snart! Veide7 kg mer på samme tidspunkt ved forrige svangerskap, så er ved godt mot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta mi viser 10 kg pluss enda. 3 uker igjen. Er av de utrolig heldige som ik legger mye på seg på slutten. Men skal sies at jeg er fysisk aktiv da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...