Gå til innhold

Vi som testet positivt i mars :-)


Sibabyno

Anbefalte innlegg

8.mars- lillebie på'n igjen,

14.mars-blid frøken,

24.mars-BareLykke,

26.mars-Oyster,

26.mars-bamby,

27.mars-utolmodig-11,

29.mars-Sibabyno,

29.mars-venter på spire i magen

 

Telte at vi var 8 stykker så langt, noen jeg har oversett? og så var det noen som ikke har skrevet hva resultatet ble som hadde testdag 29 og 30 mars.

 

Hvordan går det med dere andre som har testet positivt? noen symptomer som er komt? noen av dere som testet tidlig som har vært på UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt flere ul allerede, og har en liten bønne med bankende hjerte i magen:) er 8+0 på vei i dag. Ble skremt forrige uke av en blødning, men ul viste at alt var bra og blødningene skyldes mest sannsynlig etter rift fra innføring av crinone! Hyggelig å se så mange positive:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått time 19 april til ultralyd. Jeg har ingen symptomer så jeg føler vel at det ikke skal gå denne gangen heller. Har mest lyst til å løpe ned å ta en hcg blodprøve for å se stigning, men kanbli vanskelig pga påsken. Hadde jo vært årleit med litt ømme pupper ol.... Grr ja ja vi får ta tiden til hjelp og tenke at det er jo mange andre som ikke har noen symptomer også. Hvordan går det med dere jenter???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Har akkurat snakket med sykesøster. Da var HCG på 427, fra 92 på fredag. Forsiktig opptimist :-). Dette blir vår første :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra håpefull :)

venter på ny spire: vi har ul 20 april, er veldig spent. Jeg har murringer i magen og er litt småkvalm, så kjenner at det er noe på gang. Men at du ikke har noen symptomer betyr ikke at ikke ting er som det skal, symptomene kommer nok etterhvert skal du se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8.mars- lillebie på'n igjen,

14.mars-blid frøken,

24.mars-BareLykke,

26.mars-Oyster,

26.mars-bamby,

27.mars-utolmodig-11,

29.mars-Sibabyno,

29.mars-venter på spire i magen

30.mars-Håpefull!&-#33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer sibabyno :)) Husker deg fra mitt forrige forsøk, heldigvis er det veldig mange fra forrige forsøk som nå er blitt gravide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Vårsol :) Ja ser ut som de fleste av oss som holdt sammen i september og desember nå er blitt gravide og det er veldig kjekt :)

 

Hvordan er det med deg? snart halveis du ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på UL i dag og er ganske på tuppa. Skal være 6 +3 i dag og hørte hjertelyd, men embryoet var 5 mm og burde ha vært 9 mm. Må inn igjen neste uke. Noe som har vært borti noe lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt masse murringer imagen, men har avtatt litt, så nå er det bare litt innimellom. Nå har kvalmen overtatt...jaja, tar alle symptom godt imot jeg så lenge det blir baby utav det.

 

Idag slår hjerte til spiren(e) også står det på lista over viktige datoer i svangerskapet <3 og under 2 uker til UL....gleeeede seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lite symptomer, er vel passert 6 uker nå, Ul er 18 april...tanker om exu, ma og sa. Prøver innstille meg på alt mens påsken snegler seg av gårde! og møkklei lutinus :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. Litt brunt i trusen i dag og...... Hvis jeg har mistet, vil det vises som positivt eller neg på en hjemmeprøve i morgen tidlig?

Er kvalm og det er stikking her og der og, hehe... Er skikkelig forvirret og fortvilet!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg går t en soneterapi og når eg mista så sa han om d va mørkt blod så va d positivt på et vis så d trenge isje å var negativt vettu :) dr e mange som blør i svangerskapet, vett d isje e någen trøst... har vore dr sjøl.. lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar. Er skikkelig berg og dalbane for tiden... Stakkers mannen, han vet ikke hva han skal si eller gjøre. Gir ikke opp håpet helt enda, men det er ikke lett. Har skikkelig respekt for alle her inne. Dere er skikkelig sterke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...