Gå til innhold

javel jenter! Har dere funnet navn allerede enda?


Appelsindyret

Anbefalte innlegg

Hei hei jenter :)

Har dere funnet noen navn til gullungen(e) enda?

har dere en topp 5 liste kanskje?

 

Vi skal ha ei jente og dette er de som ligger øverst på lista :)

 

TOPP 5 liste:

*Mina

*Lise

*Julie

*Maia

*Sarah

 

Hva er deres? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Nope, må vel sette meg ned med gubben og ha en gjennom gang på hvilke som er aktuelle. Vi hadde jente navn klart, for jeg var overbevist at jeg hadde en jente i magen. Men tok feil der gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo litt gøy å se at det ikke er så veldig mange "mote-navn" her da! Har ikke sett linnea, emma, lucas og emil enda. mere gode "tradisjonelle" navn :) kjempe fine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen synes det er kjempevaskelig med navn denne gangen. Venter nr. 4 og vil gjerne ha et navn som står i stil til brødrene sine. Her er de jeg liker:

 

Emre (mannen liker ikke dette)

Eliah

Endre

Emrik

Even (mannen kan ikke fordra dette)

 

Blir spennende hva vi ender opp med, tror faktisk ikke vi greier å bestemme oss før minsten kommer til verden denne gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen synes det er kjempevaskelig med navn denne gangen. Venter nr. 4 og vil gjerne ha et navn som står i stil til brødrene sine. Her er de jeg liker:

 

Emre (mannen liker ikke dette)

Eliah

Endre

Emrik

Even (mannen kan ikke fordra dette)

 

Blir spennende hva vi ender opp med, tror faktisk ikke vi greier å bestemme oss før minsten kommer til verden denne gangen...

 

Elsker navnet Emre! Får gutten vår en lillebror en gang så blir det kanskje det :) Synes Emrik er et fint alternativ til Emre. Even er også kjempefint syns jeg, er visst uenig med mannen din jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi lurer litt på Ellinor (om vi ikke har blitt lurt, og det er en gutt). Mannen har en forkjærlighet for Torbjørn Egner, og han har visst en vise om en storfamilie med en Ellinor. Siden dette blir 5. barnet, passer et jo godt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir navnløs denne også :-) vet ikke hva vi får men mannen kommer ikke med noe forslag og ingen av mine er bra nok. Tenker det endrer seg når vi får vite kjønn ved 3D ul :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her venter vi jente å har ikke snakket så mye om det men har en liten liste over navn vi liker da..

-Ingrid

-Sigrid

-Villemo (min absolutte favoritt men mannen rister på hode)

-Madeleine

-Sanna

-Aurora

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter gutt, men her er begge litt usikker på kva han skal heite... Dei to andre barna klarte me fort og finne navn til, men er ikkje like lett denne gangen...

Eg er glad i namnet Vetle, men far er ikkje like begeistra...

Leste om ei so likte Erme, det var kjempe fint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke så mange alternativer enda. Min samboer synes Line er et fint navn, og jeg synes Sofie er fint. Så da lurte vi på om hun skulle hete Line Sofie ;) Jeg har lyst til å flere alternativer, men synes det er vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke bestemt oss..

Men, to av favorittene er:

Rasmus

Dennis

 

Syns det med navn er veldig vanskelig jeg altså.. Mye å velge i.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke kjønn enda, men blir nok enten ei Celine eller en Phillip :) ...om vi ikke forandrer mening etterhvert da, vet jo aldri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter mye fram og tilbake kan det være vi har funnet fram til navn til gutten vår..

 

Emil Leander :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...