Gå til innhold

Bare fordi jeg er litt nyskjerrig, når begynte deres å krabbe? ikke åle, men krabbe!!


Matrosen og Meg:)

Anbefalte innlegg

gutten har ålet i litt over en mnd, gynger og gynger dagen lang på alle fire, men detter ned på magen igjen for å åle. så jeg lurer litt på når deres begynte å krabbe? og ålet dem først? bare fordi jeg er nyskjerrig her jeg ser på lille gyngegutten min<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillemor begynte å krabbe da hun var 9 mnd gammel. Sto kanskje i krabbeposisjon noen dager, før hun skjønte hva det gikk i. ålte da hun var 7 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min begynte å krabbe like før hun fylte 8mnd, hadde da stått og øvd seg i krabbestilling i ca 2 mnd.. så det kan ta tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min begynte å krabbe da han var 7,5 mnd..begynte å åle da han var 5,5mnd så tok ganske lang tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 måneder var hun da hun begynte å krabbe. Begynte å åle seg når hun var ca 5 måneder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men ett tips for at de skal begynne å krabbe er å la de krabbe uten bukse..bare på knærne..da får de bedre tak..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her begynte lillegutt å krabbe 5,5 mnd gammel. ålte seg aldri...Nå er han 7 mnd og går rundt bord og sofaer og reiser seg overalt. Nyt tiden de ligger rolig, for her er det veldig hektisk for tiden ;) og det har vært litt knall og fall før han lærte seg og sette seg pent ned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vesla begynte å krabbe da hun var litt over 9 mnd. Hun ålte seg aldri,hun.,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han begynte å krabbe når han var 10mnd. Han reiste seg faktisk opp å gikk før han krabbet. :P

 

 

Men skal sies at han begynte å åle seg når han var 4,5mnd, og hadde derfor ikke noe hast med å krabbe. Han var oppe i krabbeposisjon i 2-3uker før han krabbet. Pleide å stå i krabbeposisjon, for å så slenge seg ned å åle. Han var en racer på åling, og for han var det trygt og raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er snart 9 mnd og har vel ålet i omtrent to måneder, nå går det i en fryktelig fart og både armer og ben blir brukt. Har begnyte for tre uker siden og dra seg opp etter møbler og nå går han langs både tv benken og bordet. Men krabbing ser vi ikke noe til foreløpig, hehe! Han er oppe i krabbestilling da og gynger som bare det, det har han gjort noen måneder så vi venter spent :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ålte seg fram da han var 5,5 mnd. Opp i krabbestilling da han var 6 mnd. Løste krabbekoden da han var nesten åtte mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenten min ålte seg når hun var 9 mnd, og har nå begynt å reise seg(11mnd). Vet ikke hva som skjer med krabbingen jeg, kanskje den kommer senere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi krabbet den dagen hun ble 8 mnd. Det var visst ganske tidlig da helsestasjonen, gjennomsnittlig krabbealder var i følge dem på 10 mnd. Men jeg kjenner to barn som har krabbet allerede ved 6 mnd og en som ikke krabbet før 14 mnd, så variasjonene er store!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si at hun ålte seg fra 4,5 mnd. Sto på hender og tær og og gynget og var rasende sint fordi det ikke gikk fremover fra 5 mnd (komisk å se på!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliea+gullet07.03.11

Hun begynte å krabbe ordentlig ett par dager før 1 års dagen hennes, hun begynte å reise seg opp uken etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ålte seg lillen ved 7,5 måned, sto i krabbestilling og gynget fra 8 måneder, reiste seg ved 9 måneder og begynte å krabbe ved 9,5 måned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...