Gå til innhold

Tenk at nå er april rett rundt hjørnet!!!!!!


Rosa77

Anbefalte innlegg

Føles ikke så lenge siden jeg syns det virket så ufattelig lenge til april. Og nå har jeg jo termin om 4 uker. Huff... så fort det går! Nå kommer denne dagen som "julekvelden på kjærringa" føler jeg ;)

Her i huset er ting ikke klart enda og jeg har ikke oversikt, men det kommer vel :) Et par dager hjemme så er det forhåpentligvis i orden, men uten erfaring så får det bare bli litt learning by doing.

Gleder meg nå til å se hvordan denne lille krabaten ser ut :) Skjønner ikke at han er så liten for det føles til tider som han prøver å sparke hull gjennom livmorveggen ;)

Ellers fikk jeg en overraskende babyshower fra venner og broren min for et par uker siden. Det var så utrolig koselig og grininga ville ingen ende ta følte jeg. Fikk masse fint til babyen og et kick til å ta fatt på de siste ukene.

 

Lykke til med de neste viktige ukene alle sammen :) Jeg gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til :) Veldig spennende med førstemann! Vi venter nr 3, som i tillegg har vært på vei ut flere ganger allerede, så vi er veeeeldig klare! Sitter i solveggen, med et glass Pepsi Max og bare venter... 2 uker til termin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja tenk.herlig med vår ute å at magen snart blir mindre.deilig..

termin 8 april. venter nr 3. H

Har jeg godt over med. de..

er vel bare å sette seg ned å slappe av ..ikke bestandig så enkelt.blir veldig rastløs å lyst til å vaske hele dagen men ryggen setter en stopper for det...

Føler dere nedpress??

Magen min har seget veldig de siste dagene.så kanskje har han tenkt å komme litt før;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til :) Veldig spennende med førstemann! Vi venter nr 3, som i tillegg har vært på vei ut flere ganger allerede, så vi er veeeeldig klare! Sitter i solveggen, med et glass Pepsi Max og bare venter... 2 uker til termin :)

Har du måtte inn for å stoppet det eller har det gått over av seg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet! Det er mye man har lyst å gjøre, men magen og kynnere setter stopper for en hel del. Men snart dere.... da skal jeg krype sammen å vaske i alle kriker og kroker som jeg ikke har kommet til de siste månedene ;) Skal nyyyyte at jeg kan bøye meg uten å pese hehe..

Føler enkelte dager litt nedpress, men vil tro jeg skal kjenne litt mer etterhvert. Nå har jeg jo fire uker igjen og har ikke erfaring fra før på hva man skal kjenne. Men noe er endret den siste uken så jeg tipper han begynner å gjøre seg klar ;)

Jeg er iallefall klar for å være ferdig på jobb. Blir sikkert litt kjedelig, men da er det iallefall en mindre ting å tenke på.

 

På vei ut flere ganger altså? Når begynte det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til :) Veldig spennende med førstemann! Vi venter nr 3, som i tillegg har vært på vei ut flere ganger allerede, så vi er veeeeldig klare! Sitter i solveggen, med et glass Pepsi Max og bare venter... 2 uker til termin :)

Har du måtte inn for å stoppet det eller har det gått over av seg selv?

 

I ukene 30-34 var vi inne på føden mange ganger med premature rier, sannsynligvis kom disse av at jeg hadde mycoplasma/lungebetennelse og hostet veldig. Den ene gangen fikk jeg Bricanyl for å bremse riene, men de andre gangene bare fulgte vi godt med og heldigvis dempet det seg før livmorhalsen ble moden. 35+2 gikk slimproppen, og maserier satt inn for alvor 36+4. Da gjorde de ikke noe for å stoppe det. Vi var hele natten på føden og jeg må innrømme skuffelsen var stor da riene stoppet opp etter 5-6 timer. Babyen har ligget i seteleie siden uke 34, og jeg var veldig ivrig på å få ham ut før han ble så veldig stor... Har hatt maserier og sterke kynnere hver kveld siden da, så temmelig klar nå må jeg innrømme... Men fortsatt ikke helt moden. Har time til jordmor for stripping på mandag, da er jeg 39+0. Håper det går igang av seg selv før den tid, men eldstemann har bursdag søndag så om det ikke skjer noe i dag eller i morgen, kan det like greit vente til mandag ;)

 

Dette har vært et ekstremt masete svangerskap, og kanskje litt over normalen. Men det er visst vanlig at nr 3 er en luring der man tror fødsel er igang mange ganger før det virkelig skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...