Gå til innhold

Oversikt over gratis babypakker


elin

Anbefalte innlegg

Signerer både på det med Goboken og den helsikkes krybbedødgreia. Med alle mine tre har jeg blitt oppringt iløpet av de første to ukene etter fødsel med en skikkelig ekkel selger som snakker om hvor lett barnet mitt kan dø når det sover.... første gangen ble jeg bare satt ut, de to andre gangene har jeg truet med politianmeldelse. Sist gang de ringte var faren min der og han ble så i harnisk at han lagret nummeret de ringte fra og pusset advokaten sin på dem... hehe...

Skjønner at saken deres er viktig, men også telefonsalg bør operere innenfor visse etiske rammer, og det å ringe en nybakt mamma med slike ring er ikke akseptabelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Av erfaring tidligere svangerskap: libero klubben forfølger deg og sender deg stadig blad og prøver. Etter 8 år holder de på ennå :P Men det er ikke noe oppringning eller annet plaging så jeg lar det bare være ;)

 

Rimipakken, apotekpakkene og gratis bleie bøtten er jo bare utrolig deilige. Du må ikke melde deg inn i noen ting for å motta dette. Jeg har kun meldt meg på apotekenes og bleiebøtten nå, og hentet apotek1 sin akkurat.

Strøken babybox!! Et blad, avent flaske, Avent smokk, body fra lindex, en pakke våtservietter, prøve på ammeinnlegg, en pakke Always bind og flere små salvet og krem prøver. Genialt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg bestilte det hele. Alle gratis pakker og prøver jeg kom over. Fikk jo ting for flere hundre kroner tilsammen. Liberoklubben er helt topp og det har blitt en del gaver fra de poengmailene. Ingen har noen gang kontaktet meg for noe som helst. Men så hadde jeg reservert meg i brønnøysundregistrene også da. Godboken har jeg aldri hatt noen kontakt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg bestilte kun bleiebøtta fra barnashus, og babyboksene på de to apotekene.

Men likevel har foreldre og barn ringt meg 3 ganger (!!!!!!) og nå fikk jeg en sms av GoBoken:

 

 

"Få velkomstgave til babyen GRATIS! Sommerfuglbok, ranglebok, tøyklosser, kartongbok og 3 bøker til deg. Du betaler kun 49 i porto. Svar LULU. Mvh Goboken"

 

Det er så frekt atte fy!

Tenkte jeg ikke ville få så mye reklame (boksene er jo fulle i seg selv) nær jeg kun bestilte dette og ikke meldte meg inn i noe. Men er nok for naiv ja.

Jeg har hatt liberoklubben i hælene i 8 år. Håper jeg slipper Goboken og foreldre og barn lenge før det.

Foreldre og barn ringer og søren meg opp selv om eg sa i første tlfsamtale at jeg ikke er interessert og ikke vil bli ringt opp igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og 4 henvendelser på litt over en mnd er DRØY!

(Ja jeg er lei, for på den mnd og har jeg tross alt født en baby og er fortsatt i Barsel og sliten)

 

Noen som vet hvordan en blir kvitt skadedyrene?

Hilsen sliten barselmor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg svarte ikke på sms fra go boken (fordi det jo var et tilbud.) Så da har de for sikkerhetsskyld sendt det pr post!!!

Neste gang holder jeg me unna babypakker. Gratis = mas... Som 6 barnsmor blir jeg provosert av maset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har mottatt de fleste av babypakkene nevnt over (samt noen i tillegg) og har skrevet litt om de forskjellige på bloggen min. Bare å lese!

http://denvoksendemage.blogspot.no/2012/09/hurra-for-gratis-babypakker.html

Har bevisst styrt utenom de som frister med "gratis babypakke" og så er man enten meldt inn i en bokklubb eller andre produkter som man pent må betale for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goboken har veldig fin velkomstpakke. Er det noen her som vet om Liberoklubben er noe særlig, eller om det bare er reklame og små meningsløse ting? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Folkens!!! Det finnes INGENTING som er GRATIS!!!

 

Hvorfor skulle bedriftene gjøre dette uten type gevinst? Det er billig markedsføring (reklamering) for dems produkter, som bidrar til at vi skryter av dem for at det var gratis, og kanskje også til og med begynener å handle disse tingene vi fikk.

 

Ellers har vi bedriftene som gir bort ting mot medlemsskap, også for muligheten til å tjene penger.

 

Får du flotte ting gratis, så ikke klag når du blir plaga i ettertid. Det må en skjønne selv er en risiko man tar.

 

TIPS: Les all tekst nøye før du takker ja, og tenk konsekvenser.

 

Anonym poster: d3434d77bccb377e66b893df6a77bb04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Er det slik at de fleste pakkene binder deg til en klubb? så mottar du og må betale for bøker o.l. hver mnd etterpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

jeg meldte meg nok inn i Goboken, og fikk post fra dem i dag.

Kjempe fin gave.. Men fikk litt sjokk da det stod " Bokpakkene sendes hjem til deg med posten ca hver fjerde uke. En bokpakke koster fra kroner 159,- 249,- "

Betyr det da at jeg er nødt for å motta bøker hver mnd i fra dem og betale? Skjønner ikke så mye.

jepp...da forsøker de sende deg pakker du må betale for hver mnd..samme skjedde med meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Har også kranglet med Go'boken, og reagerte også sterkt på mailen ang krybbedød. Jeg hadde endelig blitt roet ned på sykehuset på barsel avdelingen før jeg dro hjem med 1.baby i 98. Var ekstra redd for krybbedød pga bror min døde i krybbedød :( Mor spessielt bærer sterkt preg av det enda...han skulle døpes 3 mnd gammel, også ble det begravelse i steden :(

Endret av Lykkespiren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...