Gå til innhold

Nedre Eiker?


kl83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Er det flere fra samme område her?Kjenner ikke så mange i nærheten enda,så hadde vært hyggelig å blitt kjent med noen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde vært hyggelig å bli kjent med noen i samme område og situasjon :) Jeg har også termin om 3 uker så kan jo høres ut som det er nesten samtidig vi har :) Han skal etter planen komme 25. april så nå går jeg hjemme å venter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er jo nesten samme dag det :) Dette er min første. Samboeren min har fra før så vi har de to jentene her annenhver helg :) Har du flere barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir veldig stas. Startet permisjonen min for en uke siden og foreløpig føler jeg at å være hjemme passer meg ypperlig ;) Skal prøve å nyte tiden hjemme maks uten å bli for "deprimert" over å evnt gå over tiden. Hører jo folk blir halvveis gale av det. Men etter det blir det vel ikke mange kjedelige stunder for seg selv så man får vel prøve å fokusere på andre ting enn å vente.

Har du ting på plass da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått hjemme siden vi flytta hit jeg da, så har litt trening nå! Denne tiden har jeg brukt på å komme på plass, men det blir litt ensomt i lengden, selv om det er deilig også!Blir veldig koselig å dele hjemmetilværelsen med den lille snart :) Tror jeg har det mest nødvendige på plass nå. Har blitt rådet til å ikke kjøpe så mye med en gang og heller få tak i saker og ting ettersom behovene melder seg. Men jeg har ikke fått kjøpt vogn enda da, så må ut å gjøre det en av dagene :) Kan være kjekt å ha ;) Enn du?

Så forresten at det er opprettet en facebook-gruppe med mammaer i nærheten, er du medlem i den? Sendte en melding til hun ene, venter på tilbakemelding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir koselig. Noen sier det er litt kjedelig i begynnelsen det også da, men jeg vet nå ikke jeg. Har jo ikke opplevd det før og foreløpig tror jeg det blir koselig.

Jeg har kun kjøpt 1 body, resten har jeg fått i gaver hos venner og familie. Jeg skal kjøpe et par ting denne uken tenkte jeg, men ikke så mye. Bare litt av de minste størrelsene for det har vi ikke fått så mye av. Så lenge jeg har noe å ta på han hjem fra sykehuset så kan vel det meste ordnes etterhvert tenker jeg :)

Føler egentlig ikke at jeg har kontroll og det føles veldig uvant. Pleier som regel å ha det. Har seng og stellebord i det minste og vognen skal jeg hente i morgen eller torsdag :)

Har du bestemt deg for vogn da?

Har ikke sett at det er opprettet en facebook-gruppe nei. Så du det her inne? Eller letet du det opp på facebook?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel ikke helt kontroll jeg heller, men sånn er det vel bare første gang ;) Så lenge det meste er sånn passe klart, tenker jeg det er greit!

Nei, ikke helt bestemt vognen ennå.. Har to å velge i.. Har problemer med å ta valg for tiden gitt. Hvilken har du valgt?

Så ang facebookgruppa her inne ja. Da er det jo flere i nærheten og tenkte det kunne vært hyggelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi valgte veldig fin og brun Emmaljunga City Cross. Syns det var vanskelig å komme frem til vogn for man får like mange meninger om vogn som mennesker man spør ;) Men grunnen til at vi falt på denne er for at vi ikke ville ha 3 hjul eller små hjul foran (og det betyr ikke at det er dårlige vogner). Og da var det de "vanlige" som sto igjen. City Crossen var den letteste av de vi så på, pluss at jeg fikk den anbefalt av mange venninner, så da gikk vi for den. Vi bor jo opp alle disse bakkene så tenkte det var greit. Hentet den i går og det var veldig rart å trille en vogn ut av senteret... ;)

Hvem står du mellom?

Hvor går jeg for å finne den gruppa? Er det den tråden hvor de snakker om en gruppe for de med termin i april?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi vurderer også den vognen du har valgt, men også en fra Simo. Mannen heller mest mot Emmaljunga, så det blir sikkert den her også! Er litt rart å få så mange ting i hus synes jeg! Det blir så virkelig og nære på en måte. Vi gleder oss masse og nå er det heldigvis ikke lenge til vi får se dette nurket <3

 

Jeg kom over et innlegg der overskriften er facebookgruppe eller noe sånt. Fant den her på april 2012. Har ikke fått noe respons ennå da. Tror det er flere fra samme område som er med, det så iallefall sånn ut. Her inne er det jo veldig stille...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Simo sine er også fine. Vi måtte vente i 6-7 uker på vår da. Men det var jo akkurat pga den fargen på en vognen. Babyshop på Slependen pleide å ha den på lager, men vi hadde jo tid til å vente så da gjorde vi det :)

 

Får lete litt etter den gruppa senere i dag. Jeg prøvde å svare på den andre tråden hvor noen lurte på å møtes her i området, men tror ikke det er så mye som skjer der. Kanskje det bare er vi som har begynt permisjonen som har all verdens tid til å sjekke ;) Men vi kan jo bare sette i gang noe så er det jo sikkert noen som henger seg på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...