Gå til innhold

Høy hæl hat


Gjest amandine

Anbefalte innlegg

Gjest amandine

Nok en gang gått i fella. Ønsket og kjØpt hØye hæler. Klassiske svarte Enzo Poli med 8 cm hæl. Øver på hjemmekontoret. Men jeg får jo så vondt i bena! Hvordan klarer dere det? Tenk hvis joggesko var like pent... Må en gang for alle fikse dette her og må vel bare Øve? Øvelse gjØr mester og gir sterke ben?

Skal ikke bruke dem en hel kveld fØr i juni, så har vel litt tid enda...ARGH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Start med litt lavere hæler til daglig bruk. Og så jobber/trener du deg oppover til du får ønsket høyde. Ingen snarveier desverre.

Hvis du da ikke erstatter smerten med et glass rødvin. Stemningen blir nok bra utover kvelden da...

Endret av Ziva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest amandine

Start med litt lavere hæler til daglig bruk. Og så jobber/trener du deg oppover til du får ønsket høyde. Ingen snarveier desverre.

Hvis du da ikke erstatter smerten med et glass rødvin. Stemningen blir nok bra utover kvelden da...

Daglig bruk er kun joggesko på jobb og Fit Flops hjemme he he så ganske langt fra pent til vanlig.. Jeg får bare øve *stolpre stolpre inn på kjøkkenet og lage kaffe*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruk alltid slike geleputer i skoene for å gjøre det litt "mykere" og gå på tå.

 

NYC-tipset: Joggesko til og fra, hæler i veska, bytt når du kommer frem.

 

Annenhver dag med joggesko og annehver med øving så du ikke sliter deg ut :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siklerotte

Etter en stund er man såpass herdet at man synes høye hæler er behagelig. Jeg er et levende eksempel på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

Jeg vente meg til - og så vente jeg meg av pga annen skade, og nå er det jævlig igjen. Men jeg har et par supergode høye som er laget med en form for støtdemper inni hælen, som får gjøre tjeneste hver gang jeg føler at jeg ikke orker å gå flatt lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går i høye hæler på jobben hver dag, alt fra 5 cm til 10 cm. Var litt å venne seg til, men nå tenker jeg ikke over det engang. Dog sitter jeg ganske mye stille. Hadde nok slitt med å stå i stiletthæler en hel kveld, men det trenger du vel ikke heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest amandine

Jeg er lizzm så høy og har hatt så mye bekkenstyr at hæler for meg er synonymt med lavt og mykt. Men nå altså. Kanskje et insitament til ytterligere vektnedgang også? Må jo bli lettere for beina når kroppen blir mindre? I den grad føttene legger merke til sånt? Fy fader nå er jeg så trøtt at jeg går i kryss. G'aften mine damer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

Føler med deg! Har det likeins ;-)

Haha, pga profilbildet ditt er det helt ufattelig kræsj å tenke høye elegante hæler!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Juliea+gullet07.03.11

"Hvis du vet hvor du har vondt, hvorfor behandle hele kroppen?"

 

Kjøp zon smertestillendekre KLIN på føttene, dypp de såelegant ned i skoene med gelepads i, dette gjøres best med ett glass vin (eller annet alkoholhavende middel dog ikke munnskyllevann, ingen effekt) så går du, eller helst sprad! Sprad rundt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg! Har det likeins ;-)

Haha, pga profilbildet ditt er det helt ufattelig kræsj å tenke høye elegante hæler!

He he, du ser at det blir lekkert ja ;-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...