Gå til innhold

Småtrollstreff after work i Oslo?


Miraflores

Anbefalte innlegg

Hei! Er relativt ny her i Oslo (28 år) og har en sønn på 13 måneder. Hadde min svangerskapspermisjon (og dermed mine mammavenniner) på annet sted, og da jeg nå jobber fulltid er det litt vanskelig å finne nye venner med barn i samme alder som sønnen min... Noen flere i samme situasjon? Hadde hvert hyggelig å treffes sene ettermiddager eller helger! Hadde også vært fint med noen som er interessert i å snakke barn, men også om andre ting (som f.eks. samfunn og politikk)...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :-) Hvor i Oslo bor du? Jeg er 30 år og har en sønn på 2,5 mnd. Litt liten i forhold til din da, men jeg har også mange av mine mammavenninner et annet sted. Jeg er fra vestlandet og det er ikke mange av mine venninner i Oslo som har barn enda. Jeg bor på Helsfyr. Er veldig interessert i å snakke om både barn og alt annet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Vi er noen jenter som har truffet hverandre et par ganger etter å ha avtalt det her på forumet, det har vært veldig koselig. Men vi ønsker at flere skal bli med! Vi skal treffes på Hurlumheihuset i april en gang, dato ikke helt avklart enda. Du/dere (og alle andre) er hjertelig velkommen! Jeg starter en tråd om dette etterhvert.

 

Jeg er 29 år og har et barn på 18 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei :)

Vi er et samboerpar med en liten prins på 17 måneder.

Familie og venner med barn bor langt unna så vi har veldig lyst til å bli kjennt med noen andre med barn på ca samme alder :)

Vi bor på Frogner. Er veldig spontane, liker at det skjer noe og er glad i å treffe nye mennesker.

Dersom noen vil treffes en dag/ettermiddag så rop ut :D

Må bare legge til at jeg er helt ny på forumet her og har ikke satt meg helt inn i hvordan dette fungerer, om det er noe form for personlige meldinger eller om man kun kan skrive på åpene forumer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei! Jeg er 33 år og har en liten prins på 6,5 mndr. Jeg bor på Skøyenåsen. Er helt åpen for å møte folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...