Gå til innhold

Oss over 35.


Eli 70

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Takk for et koselig treff. Vi ble bare tre, men håper flere blir med neste gang.

 

Vi prøver og få til et nytt treff etter påske?

 

Noen som har lyst til å bli med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HEI

Jeg blir veldig gjerne med.Flytter til Tønsberg 13.april. har termin 17. mai. Gleder meg til å bli kjent med nye kule jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Klokka 1900 i kveld møtes vi på Esmeralda om flere "gamle damer" vil være med... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Annonse

  • 4 måneder senere...

Lenge siden det har vært aktivitet på denne tråden ser jeg, men hvis dere har flere treff er jeg svært interessert i å være med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei!

Er nybakt mamma som bor i Horten. Blir gjerne med på treff i Horten/Tønsberg nå utover vinteren, hvis andre er interessert!

Trenger et dytt for å bli mer sosial nå etter fødselen, så håper det fins flere som har lyst på treff :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Zophie, jeg fødte 11.11. og trenger også å komme meg ut og være litt sosial;) Jeg er nyinflytter i holmestrand og så håper at jeg kan bli kjent med andre mødre gjennom treff. Når ble din født?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ScaryMama (kult nick, forresten!)

 

Jeg fikk gutten min 13.11, så våre er nokså jevngamle! Har bare tusla rundt herhjemme siden da, og nå kjenner jeg behovet for å treffe andre melder seg! Skal på barselstreff i morgen, men har veldig lyst å komme litt ut av Horten også etter hvert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...