Gå til innhold

HVOR får jeg kjøpt en baby som skal brukes til kakepynt..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

en baby som kan ligge på magen, slik at jeg kan kle den i en dåpskjole liksom... Ikke på nett, skal brukes imorgen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehehe.... Dette må være tidenes overskrift og innlegg...

 

Nei, du får ta deg en tur på barsel-avdelingen og høre om de har noen left-overs til salgs ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe, jeg ler godt nå. bare biiiittelitt stressa :) har vært en runde i byen idag og skal en tur, så skulle jeg bare høre her, hehe.... Hvis jeg ikke bare skal dra rett til barselavdelingen ;)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Måtte le litt nå! ;)

 

Men skjønner hva du mener og slike kan bestilles på nett, cacas.no mener jeg har slike. Evt kakeboksen.no

Har ikke funnet de i noen butikker enda, men du kan jo kanskje sjekke ut panduro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehehe, jada jada :D le nå bare av meg, for jeg ler selv :P det kom vell kanskje litt feil ut når jeg skulle SKYNDE meg å få det ned før jeg dro :P hehehe...

har ikke panduro her, bare utsalg og de hadde ikke.

hehehe... at det går an!

bare for å være på den sikre siden, så er jeg altså ikke ute etter en baby som jeg skal pynte med marsipan, for så å legge på ei kake. heheheehe.........! takk ti meg selv for dagens latter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen Jernia-butikker har en del kakepynt, kanskje de har en "baby" også? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du kan finne noe i en lekebutikk? Da kan den jo selvfølgelig ikke spises, men den kan jo være pynt på kaka likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har vært å lett overalt, men finner ikke en liggene babyfigur :P vurderte å lage en av marsipan, men er ikke så dreven at det blir pent, og barbie var en god ide. skal sjekke nabojenta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg droppet hele greia da jeg oppdaget at jeg må ha slike mouldings greier, så det blir annen pynt :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...