Gå til innhold

Hvor fins det fine mammaklær?


Fersking:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var på "Den kule mage" i går på glassmagasinet. :)

 

Fikk kjøpt skinnyjeans som faktisk var fine! 2 Bellaband og en "omslagskjole" i nydelig stoff. :)

 

De har 30% og 70% på en god del bukser, 50% på brune Bellaband og 70% på en hel vegg med kjoler, tunikaer topper og gensere og hyggelig, hjelpsom betjening!

 

Ta dere turen, jeg er så glad for at jeg gjorde det, kan ha på jeans og føle seg fin igjen! Løv it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kjøpt bukser på H&M og Ellos (legg på en str der, de er små), kjøpt selskapskjole på nelly.com.... topper har jeg kjøpt på butikker som "stor mote".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant faktisk ingenting jeg likte på Den Kule Mage (og det var dyrt), men har funnet masse på H&M! De større forretningene har mye å velge i:)

Endret av OptimistHoppa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ingenting på h&m jeg da, alt jeg prøvde fikk meg til å se ut som et berg. :) Jeg er ganske lav, 167 og alle buksene hadde lange vide bein som bare så helt forferdelig ut på meg.

 

Topper har jeg de samme som jeg hadde før magen kom, kan enda bruke en del av dem som er lange nok. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nå ler jeg.. Du er ganske lav, 167. Det er jeg og på sokkelesten gitt, og har aldri sett på meg selv som veldig lav ;-)

 

Har kjøpt flere fine topper på vero moda, også har jeg funnet flere fine bukser på H&M, stramme nede i bena :-) Det gjelder å sjekke innom med jevnemellomrom.. Synes ofte de "normale/vanligste" str fort forsvinner.. Og de får visst varer hver dag, så kan ikke gi svar på når neste leveranse av akkurat én type vare kommer..

 

Asos.com har og mye fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte baggy jeans som er super deilige og går godt over magen på b-young. De har nettopp fått dem inn, men begynner allerede å bli tomme for dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er lav fineste, så er jo jeg dverg med mine 156...hehe

Jeg har bukser fra H&M, ellers vanlige topper og gensere, liker også veromodda, de stramme genserne og toppene legger seg fint over gravidmage...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ok, jeg kommer fra en familie som alle er over 175 og til 206, så i min familie er jeg kjempelav. Ser meg selv som lav da... :) Uansett så har jeg korte bein og lang rygg, det er ikke akkurat vakkert og 32 i lengde er ofte litt langt, da kan ikke benene være vide, da ser jeg bare slutt-tjukk ut... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan absolutt anbefale mamashop i bergen sentrum, syns de har variabelt med klær, grei pris, og en super service! På hm får du jo ingen hjelp men på mamashop så er hun som jobber ser mer enn behjelpelig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ingenting på h&m jeg da, alt jeg prøvde fikk meg til å se ut som et berg. :) Jeg er ganske lav, 167 og alle buksene hadde lange vide bein som bare så helt forferdelig ut på meg.

 

Topper har jeg de samme som jeg hadde før magen kom, kan enda bruke en del av dem som er lange nok. :)

 

Jeg er 163,5 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud, ja og jeg er 159, 5 cm, haha;) jeg må si at da jeg var på H&M, på ccvest (i oslo) fredag hadde de fått inn mange fine klær;) bukser og gensere i fine vårfarger..kjøpte veldig mye, og så helt ok ut faktisk, selvom jeg også er veldig lav, og kuuuule rund;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.apeainthepod.com

 

De sender til Norge og. Masse fine mamma-jeans og kjoler osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var i Sverige i går og der hadde Vero Moda egen mamma kolleksjon med mye fint til bra priser! Har ikke sett det på Vero Moda i Norge men har heller ikke vært så mye i butikker de siste mnd... Fant kule amme topper også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamashop er kjempebra! Hyggelig betjening og veldig god hjelp å få :)

 

De har ganske fine klær på www.laredoute.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ok, jeg kommer fra en familie som alle er over 175 og til 206, så i min familie er jeg kjempelav. Ser meg selv som lav da... :) Uansett så har jeg korte bein og lang rygg, det er ikke akkurat vakkert og 32 i lengde er ofte litt langt, da kan ikke benene være vide, da ser jeg bare slutt-tjukk ut... :)

De har skinny jeans for gravide på H&M altså! MANGE farger, og mange størrelser. Jeg er 167 selv, og er enig med deg mtp bootcut og enda videre varianter.

Du må bare sjekke innom støtt&stadig.

Kan anbefale H&M på Strømmen Storsenter+den på Storo. De har ofte bra utvalg på preggy skinny jeans, men det hender selvsagt de er tomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ok, jeg kommer fra en familie som alle er over 175 og til 206, så i min familie er jeg kjempelav. Ser meg selv som lav da... :) Uansett så har jeg korte bein og lang rygg, det er ikke akkurat vakkert og 32 i lengde er ofte litt langt, da kan ikke benene være vide, da ser jeg bare slutt-tjukk ut... :)

De har skinny jeans for gravide på H&M altså! MANGE farger, og mange størrelser. Jeg er 167 selv, og er enig med deg mtp bootcut og enda videre varianter.

Du må bare sjekke innom støtt&stadig.

Kan anbefale H&M på Strømmen Storsenter+den på Storo. De har ofte bra utvalg på preggy skinny jeans, men det hender selvsagt de er tomme.

 

Jeg har rett og slett rømt der i fra, jeg har vært støtt og stadig siden magen kom tiiiidlig denne gangen. Men ikke èn gang har jeg funnet noe fint som passet der. Hverken Oslo S, Stortinget, Lambertseter, eller noen andre H&M er jeg har vært på.

Men takk for tips likevel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ok, jeg kommer fra en familie som alle er over 175 og til 206, så i min familie er jeg kjempelav. Ser meg selv som lav da... :) Uansett så har jeg korte bein og lang rygg, det er ikke akkurat vakkert og 32 i lengde er ofte litt langt, da kan ikke benene være vide, da ser jeg bare slutt-tjukk ut... :)

De har skinny jeans for gravide på H&M altså! MANGE farger, og mange størrelser. Jeg er 167 selv, og er enig med deg mtp bootcut og enda videre varianter.

Du må bare sjekke innom støtt&stadig.

Kan anbefale H&M på Strømmen Storsenter+den på Storo. De har ofte bra utvalg på preggy skinny jeans, men det hender selvsagt de er tomme.

 

Jeg har rett og slett rømt der i fra, jeg har vært støtt og stadig siden magen kom tiiiidlig denne gangen. Men ikke èn gang har jeg funnet noe fint som passet der. Hverken Oslo S, Stortinget, Lambertseter, eller noen andre H&M er jeg har vært på.

Men takk for tips likevel. :)

Da ville jeg bestilt fra nett :)

Denne, for eksempel:

http://www.hm.com/no/product/96291?article=96291-A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat fått en stor pakke fra H&M nett med masse lekre topper og bukser, veldig fornøyd. Var så deilig å kunne ta på seg en mammabukse hvor strikken ikke strammet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte to bukser på salg på "Den kule mage", men de er stive, stramme og jeg bruker dem aldri.

På H&M har jeg funnet supre bukser! Ikke alle er vide; gå for slim legs. Noen av dem er så mye at det nesten føles som å ha på joggebukse. :-)

 

Topper bruker jeg de samme som normalt, det er jo bare fint å vise fram magen. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ok, jeg kommer fra en familie som alle er over 175 og til 206, så i min familie er jeg kjempelav. Ser meg selv som lav da... :) Uansett så har jeg korte bein og lang rygg, det er ikke akkurat vakkert og 32 i lengde er ofte litt langt, da kan ikke benene være vide, da ser jeg bare slutt-tjukk ut... :)

De har skinny jeans for gravide på H&M altså! MANGE farger, og mange størrelser. Jeg er 167 selv, og er enig med deg mtp bootcut og enda videre varianter.

Du må bare sjekke innom støtt&stadig.

Kan anbefale H&M på Strømmen Storsenter+den på Storo. De har ofte bra utvalg på preggy skinny jeans, men det hender selvsagt de er tomme.

 

Jeg har rett og slett rømt der i fra, jeg har vært støtt og stadig siden magen kom tiiiidlig denne gangen. Men ikke èn gang har jeg funnet noe fint som passet der. Hverken Oslo S, Stortinget, Lambertseter, eller noen andre H&M er jeg har vært på.

Men takk for tips likevel. :)

Da ville jeg bestilt fra nett :)

Denne, for eksempel:

http://www.hm.com/no/product/96291?article=96291-A

 

Da er denne buksa kjøpt inn :-) Satt som et skudd, litt store i str... Så det var jo bare en god boost selvfølelsen :-) Fant den på Storosenteret, hadde mange str igjen :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at så mange legger igjen tips! :) skal en tur til Bergen straks, skal sjekke ut Mamashop (?) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stort sett bare handlet mammathigts og noen mammatopper på hm. Ellers har jeg brukt fine vide topper og tunikaer. Gidder ikke legge såt mye penger i det, samtidig som joggis og collegegenser er det værste gravid- antrekket jeg ser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yuhuuu!

 

Fikk i går pakke jeg hadde bestilt fra Mama Licious - kjempefin bukse og 3 herlige gensere! Billigsalg, også!

 

Et skjørt var ikke så kledelig, men det kan jeg ikke skylde på selve skjørtet, heller de svære leggene mine... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...