Gå til innhold

Gullfiskbollen ny 15.mars


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

God morgen jenter :)

 

Lilla: Så koselig med en liten gutt i magen <3

 

Jeg skjønner ingenting av denne kroppen min nå..har bare lave temperaturer og ff har ombestemt seg og mener at jeg ikke har hatt el likevel. Jeg tror nok at jeg hadde det på dag 24 for da var det ingen tvil om at tappen var åpen, men kan umulig ha blitt gravid når tempene er så utrolig lave :( Jaja, vi skulle jo ikke prøve denne mnd, så kan jo ikke bli så veldig skuffet..men håper nå bare at syklusen ikke blir lenger enn normalt i alle fall! Er på dag 33 i dag, så mensen skal egentlig komme på søndag.

 

I dag skal Leah være med ei venninne hjem fra barnehagen :) Hadde tenkt å levere sent i barnehagen siden hun ikke kommer hjem før i kveld igjen, men vi sto opp 6.30 så tror ikke det blir så veldig sent :P Nå ser hun en film, så tenker vi drar når den er ferdig :)

 

Har dere sett disse Twilight-filmene? Er det egentlig for fjortiser? Så den andre filmen i går og satt der og irriterte meg over at de snakker så sakte og dust! Filmen er jo alt for lang, de kunne glatt kortet ned 30 min hvis folk bare snakket litt fortere ;) Og hun der Bella er jo helt utrolig dust..liker henne bare ikke :P (Og jeg er ikke mindre dust som irriterer meg over en film :P ) Sambo satt bare og lo av meg og skjønner ikke hvorfor jeg gidder å se filmen når jeg bare syns de er teit, men nå har jeg jo begynt, da må jeg jo fullføre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen snupper :)

 

Det er fredag og helg og sola skinner *juhu juhu*

Kan det bli bedre :D Joda en liten spire hadde gjort susen ;)

Men om 2 uker skal jeg juble, for da er det min tur :) :) :) :)

 

Leah, jeg har også sett de filmene og jeg er som deg :P Irriterer meg over at de prater så sakte, og de kunne glatt kuttet ned tida på film nr 2!

Er enig med deg om at har jeg begynt med noe så må jeg avslutte :) Så koselig at mini skal bli med ei venninne hjem :) Sikkert stor stas.

 

Vi får besøk av min lillebror og dama :) Gjett om ungene gleder seg :D Favoritt tante og onkel ;)

Slipper å legge ungene ikveld for det vil de at tante skal gjøre, passer meg fint for da kan jeg bare lene meg tilbake i god stolen min :D

 

Får gå ned i klasserommet og gjøre ting klart :)

HA en super fin dag jenter :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa: Nyt å ha besøk av lillebror og dama da, høres veldig deilig ut å kunne lene seg tilbake i godstolen mens noen andre tar seg av legging av barn :D Jeg skal få ei sliten og trøtt snuppe hjem i 18-tiden, krangle med henne om hun skal bade eller ikke og så få i henne kvelds og få henne i seng..foretrekker din metode, få besøk av favoritt-tante og len deg tilbake :P Og så bra at det ikke bare er meg som syns de Twilight-folka snakker for sakte B)

 

Jeg har veldig lyst til å gå en tur, men det er fryktelig glatt ute i dag, så står over :/ Burde nok ta en runda zumba i det minste, men er ikke i treningsmodus enda i alle fall..vil bare sitte og gjøre minst mulig akkurat nå, så kanskje jeg hiver meg rundt med den tredje Twilightfilmen..få det overstått liksom :P

 

Ok, nå har jeg nettopp sendt avgårde en søknad på en stilling på min gamle arbeidsplass, en fast stilling på en annen avdeling enn den jeg hadde midlertidig stilling på. Vurderer også å sende avgårde en søknad på en midlertidig stilling på en annen avdeling igjen pluss en søknad på et vikariat på en tredje avdeling..selv om det suger med midlertidig og vikariat. Er veldig spent på om jeg vil høre fra de..jeg mener, jeg er i alle fall kvalifisert ettersom jeg faktisk har jobbet der..og jeg vet at de liker meg som person, i alle fall tror jeg det :P Men de vet jo også at jeg var mye sykemeldt og at jeg falt om på jobb noen ganger, så det spørs nå om jeg vil høre noe fra de :S Så kryss fingrene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leah, snart skal du se at du får napp på en av alle søknadene du sender avgårde :D Krysser fingra for deg snuppa :) :)

 

Bare en time att så er det helg :)

Må ha med meg snuppa og kjøpe nye joggsko idag :) Gullet fikk nye geox sko og det vil ho også ha :) *ler* skal ha det samme som storebror *ler*

 

Sola skinner og det er virkelig godt og varmt ute *herlig*

Håper bare ikke at dette blir sommeren vi får og når juni/juli kommer så får vi bare møkka vær :P

 

HA en super fin fredag jenter :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter :)

Jeg reiser hjem i morgen kveld, så da er jeg hjemme igjen på søndag. Synes det er fryktelig trist å reise fra min kjære pappa. Skulle ønske at han kunne bli med meg hjem :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen jenter :)

 

Cornflake: Skjønner godt det blir trist å reise fra din pappa :( Sender deg en god klem!

 

Sambo spurte i går om jeg ikke får mensen snart, han syns jeg er så gruelig pms :P Jeg sa at jeg forventet den på mandag som var, men at den nok kommer mandag som kommer..da ble han helt sikker på at jeg er gravid, og at det er fordi han har hatt styring på sexen denne gangen :P Men måtte nok skuffe han, tok jo en test på torsdag som var negativ!

 

I dag skal jeg og Leah på kjøpesenter sammen med min mamma, og så sikkert en tur på besøk til dem etterpå :) Og så skal vi ut sammen med sambo senere for å kjøpe oss lørdagsgodt :D Ellers ingen planer for dagen :)

 

Ha en super dag jenter :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gooooood morgen jenter :)

 

Åååååå for en deilig dag det er her hos meg :D

Fuglene synger så fint, sola e oppe og skinner og det er helg *superdupert* ;) Blir så glad av en slik dag jeg *smiler*

 

Vi har nett spist frokost og skal snart reise ut for å kjøpe sykkel til vesla som fyller 3 år på langfredag :) Dvs det er svigers som skal kjøpe men vi reiser ut en tur alle sammen :)

 

Mannen skal sette opp trampolina idag og det er det to frøkener som gleder seg til ;) de har mast ei god stund nå....så pappa'n ga opp og lovet at den skulle opp idag :)

 

Vi får middagsbesøk seinere idag. Blir koselig :) Tenkte vi skulle rense grillen og fyre opp den idag *nam nam* Grillmat er yummi, får skikkelig sommer stemning jeg da :D

 

 

Sitter en hakkespett utafor soveroms vinduet hører jeg *smiler*

 

Leah, ha en skikkelig fin dag idag og kos dekke masse :) :)

 

Cornflake, skjønner du synes det er trist at du ikke kan ha pappa'n din litt nærmere. Sender deg en god klem snuppa :wub:

Du er vel i DPO land eller? Spennende :)

 

Ha en flott lørdag jenter :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, skjønne damer!

 

Har vært litt fraværende i det siste, men har ikke vært så mye å skrive om. Har vært en smule småpjusk og forkjøla, men virker som jeg berger unna det verste. Mannen har hanglet i over ei uke nå, så spørs om Anton står for tur... Han har forresten gått i fra å våkne kl. 5 i over ei uke til 04.45 i dag!!! Jippi for klokkeflytting, sier jeg bare :) Men om 10-12 år sliter jeg vel med å dra han opp av senga, tenker jeg ;)

 

Har vært inne og lest hver dag, så da har jeg selvfølgelig glemt alt nå som jeg omsider skal skrive, hehe. Men har merket meg at dere søringer har et knakende flott vårvær for tiden. JA, jeg er LITT misunnelig!!!! Her er det regn, vind og atter regn!!! Flom og ras og bare ufyselig :( Men var heldigvis litt mindre regn og vind fra morgenen i dag, så da fikk vi lurt oss ut en tur.

 

Huff, ble da fryktelig sytete dette? Sorry, skal komme sterkere tilbake :) Nå voksenkos før det blir tidlig kveld :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere. Her er sola for fullt fremme og det er lite tid foran dataen. Har jobbehelg så mesteparten av dagen idag er sovet bort, synd når det er så fint vær. Men, men. Snart ferdig med mensen og skal begynne å teste etter El neste uke om testene er kommet til da. Regner med de er kommet til mandag/tirsdag. Mannen og jeg spiste frokost sammen idag, alene, før jeg dro opp til pappa for å være med ilyas. Var koselig. Lenge siden vi har gjort det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Litt lite aktivitet her nå ja, kan ikke sitte foran pcen når det er 19 grader og strålende sol! (må jo rekke å ordne litt ute i tilfelle sommern blir like elendig som den i fjord! da var det bare regn, regn og atter regn! vi fikk ikke klipt plenen en gang! plask, plask! ) Syns det er dumt det regner så mye hos dere Tigerlise! vet hvordan det er!

 

Vi koste oss ute nesten hele dagen i går :) Fikk hjelp av snille mams og paps, så hadde både pass til mini og hjelp til å sette opp nye gjerdestolper rundt tomta. skal fikse ganske mye her, tomta har fått forfalle mye frem til vi tok over i fjord, så nok arbeid til alle! :) Har bestilt lekestue og hønsehus også, så gleder meg til de kommer og alt kan settes opp og tas i bruk :)

 

Fortalte mini om babyen i går, da blei det ei veldig glad vordende storesøster altså! det lyste av ho etterpå! :) Krysser fingrene for at alt går bra videre! :)

 

Skal være ute i dag også, brenne litt gress, rusk og rask og fortsette å "shine" hagen :) hmmmm... må vel snart få satt igang med en liten grønnsakshage :) noen andre som holder på med masse ute?? tips?? :)

 

Ha en flott søndag alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

 

Litt forskjell på været hos oss i bollen..her har det snødd i natt og det er ca 0 grader nå tror jeg :P Jaja, da blir det kanskje skiløp i dag da, skal høre med pappa hva han tror, for han skal være med i så fall :)

 

Ellers så var det litt gøy å våkne i dag etter vi hadde stilt klokka for da sto vi ikke opp før 8.45 ;)

 

I dag er jeg på syklusdag 35, og det er da mensen pleier å komme, men i dag var tempen høy, så tror ikke mensen kommer i dag i alle fall..men testet negativt da, så ingen baby heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

Jeg er tilbake i Norge igjen. Kom hjem for tre timer siden, må si jeg er litt døgnvill i dag.

 

Dossa: Jeg er i dpo-land, tror jeg er mellom 8-10 dpo. Jeg tok ikke temp og hadde bare med meg noen få el-tester. Men jeg er 100% sikker på el har vært, fikk nemlig masse slim denne pp. Hvordan går det med deg da snuppa? Du er jo også i dpo-land?

 

Jeg får gå og pakke ut...huff huff...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Cornflake :) Velkommen hjem igjen :wub: Håper du kommer hjem med litt ekstra bagasje ;) Blir spennende de neste dagene da :) Jeg er muligens 12 dpo i dag hvis el kom som forventet..men ff mener at jeg ikke har hatt el enda, så vet da fan :P

 

I dag har vi vært på skiløp :) Pappa kom og hentet oss 10.30, møtte søstra mi og hennes familie der også..så det var kjempekoselig :) Leah gikk 1 km i dag, men det hadde vært nok med den korteste løypa på 200 m siden hun ble noe sur og nektet å gå midt i løypa :P Men da det nærmet seg mål ble hun motivert igjen og gikk over målstreken med et smil og fikk en twist, en medalje rundt halsen og en tursekk i premie, kjempestas :D Og så gikk vi hele gjengen opp til akebakken og spiste vafle, pølse og sjokolade og så akte vi masse før vi dro hjem igjen 13.30 :) Var utenfor her til 14 og så fikk jeg meg en varm dusj før jeg begynte med middagen..så nå kjenner jeg at det er ekstremt godt å sitte i sofan :P Vi hadde lett snøvær innimellom, men ellers opphold og et par varmegrader, så bare sola som manglet ;)

 

Nå spiser vi og ser på film..og jeg har absolutt ingen planer resten av dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Celkommen hjem cornflake:)

 

Lea, så fjernt å høre om snø og skiløp:) her har det vært knallarmt i g og vi har kosa oss ute, jeg har sittet i singlet! Og vi spiste middag ute i dag:)

 

Jeg har jo hatt jobbehelg og klarte selvfølgelig å gjøre noe forkjært på jobb i natt så ryggen min ikke er helt god...det betyr at det ikke blir noe jobb i natt....tror ryggen blir fin igjen men ville ikke slite meg ut ennå en natt. Tenker det er bedre å være borte fra jobb en skjelden gang når jeg føler det blir litt mye enn å gå til jeg kreperer....

 

Kenneth har dratt på jobb og blir borte til fredag...blir rart! Når han er hjemme igjen så er boblebadet på plass og vi skal kose oss..hihi!

 

Håper alle jentene har en fin søndag! Stor klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :)

 

Velkommen hjem cornflake! :) håper du har en presang i bagasjen! ;)

 

Høres ut som en fin dag leah! din også Tessy :)

 

Vi har brent masse kvist og planker og fått pakket hengeren med søppel som jeg skal kjøre på dynga i morgen. Utrolig godt å få ting bort og ryddet! Blir såååå bra her etterhvert :)

fått svidd av litt gress i skråningene også, så da kan nytt friskt gress bare komme :)

 

Men fy... å jobbe så mye er nesten ikke lurt, bare så vanskelig å stoppe når vi er godt i gang ;) hehe

Kommer nok til å sove godt i natt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink dere har vært, lille blomst :) Vi har også stor hage (sikkert 2 mål eller noe), men jeg er dessverre ikke så glad i hagearbeid. Synes det er pent å se på en velstelt hage, da. Skal prøve å få gjort litt her også (når den blir helt snøfri...), men tror ikke jeg trenger å stresse enda... Håper å få til en kjøkkenhage også. Ikke at jeg synes det heller er så veldig morsomt å holde på med (tror jeg ble mettet i barndommen), men det er jo så godt med ferske, hjemmedyrkede grønnsaker :)

 

I dag var faktik været ikke så aller verst, kom ikke regn før på ettermiddagen. Men laangt ifra sommertemperaturer, tror det var 6 grader på det varmeste. Uansett godt å se glimt av den deilige våren :D Vi har kost oss masse i dag - starta med at hele familien var i fjøset, og etter at vi hadde badet/dusjet dro Anton og jeg på besøk til ei venninne av meg. Han var så tålmodig til å leke seg mens vi fikk skravlet masse! Er så sjelden jeg er hjemmefra (utenom jobb), så er deilig å få stillet munndiaréen med ei som er like glad i å prate som meg :)

 

Cornflake, velkommen hjem igjen! Godt å ha deg tilbake :) Håper turen var fin selv om du mistet bestemoren din. Kanskje hun er med deg videre gjennom en spire i magen din? :)

 

Leah, godt å høre at det er flere med snø enda ;) Høres ut som dere hadde en koselig dag.

 

Da blir det snart årets første RBK-kamp :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake, velkommen hjem att :wub: håper du har med deg en spesiell bagasje ;) Deilig å være i DPO :) jeg er også der sammen med deg. Hvor mange dager husker jeg ikke helt, kanskje 4 DPO :)

Har du hatt det fint i ferien snuppa?

 

Tessy, god bedring :) Ikke gøy å ha vondt i ryggen. Høres ut som du har hatt en fin søndag med familien. Dagene til han kommer hjem att går fort skal du se :)

 

Leah, snø og ski og aking på dere idag. Høres rart ut for her har det vært utrolig sommer vær idag :)

Film på deg ikveld?

 

Vi reiste til skolen kl 12 idag og kom hjem kl 19. Har hatt basar og det ble veldig vellykka. Vi fikk inn ca 36000 kr :)

Jeg hadde ansvaret for fiskedammen. Ga to og to gaver i premie for å bli ferdig :P

Var utrolig deilig å sette seg ned da vi kom hjem att.

Mamma hadde lagt ungene før vi kom hjem att :D

 

Nå er det snart senga på denne gamle kjærringa :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake, velkommen hjem att :wub: håper du har med deg en spesiell bagasje ;) Deilig å være i DPO :) jeg er også der sammen med deg. Hvor mange dager husker jeg ikke helt, kanskje 4 DPO :)

Har du hatt det fint i ferien snuppa?

 

Tessy, god bedring :) Ikke gøy å ha vondt i ryggen. Høres ut som du har hatt en fin søndag med familien. Dagene til han kommer hjem att går fort skal du se :)

 

Leah, snø og ski og aking på dere idag. Høres rart ut for her har det vært utrolig sommer vær idag :)

Film på deg ikveld?

 

Vi reiste til skolen kl 12 idag og kom hjem kl 19. Har hatt basar og det ble veldig vellykka. Vi fikk inn ca 36000 kr :)

Jeg hadde ansvaret for fiskedammen. Ga to og to gaver i premie for å bli ferdig :P

Var utrolig deilig å sette seg ned da vi kom hjem att.

Mamma hadde lagt ungene før vi kom hjem att :D

 

Nå er det snart senga på denne gamle kjærringa :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom to ganger jo :P

 

Lilleblomst, har vært flink idag og fått gjort unna masse hagearbeid :) :) men ikke slit deg ut ;)

 

Tigerlise <3 er det bra med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare bra med meg, vettu, Dossa :) Takk som spør ;) Og du da, snuppa? Håper du ikke har slitt deg helt ut i dag, men kjempebra at dere fikk inn så masse penger. Hvilket formål skal det gå til?

 

Tessy, håper ryggen blir bra igjen snart. Pass på deg selv nå :) Du er flink som står på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som var i komiteen har nok slitt mer idag. Har gått greit, koselig å se så mange blide unger :) Mine har stor kosa seg og jentene var så fornøyde med ansiktsmalinga :)

Vært en super fin dag :D

Tigerlise, en god del av penga går til leirskole og resten blir nok spart og brukt når det trengs :)

 

Er like før jeg sovner i god stolen så kan vel like godt finne senga snart :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg må jo bare spørre dere et spørsmål...økt sexlyst..er det et tegn? Noen av dere gravide som har merket det før positiv test?

 

Både i går og i dag har jeg vært litt sånn.."må ha det, bare må ha det" :P Men har tenkt at det kanskje kan være tegn på EL, men tappen er lukket..så derfor tennes et lite håp om at det kan være et tidlig tegn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...