Gå til innhold

Kraftige magesmerter etter fødsel


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fødte for to uker siden. For to dager siden fikk jeg plutselig voldsomme magesmerter nederst i magen, krampeaktige smerter. Legevakten ante ikke hva det kunne være, så jeg ble hjemme ettersom det plutselig ga seg etter en halvtime.

 

I dag kom plutselig smertene tilbake igjen da jeg sto opp, og smerten var så uutholdelig og ekstrem at jeg lå på gulvet og skrek mer enn jeg gjorde da jeg fødte, for å si det sånn... Helt ubeskrivelig vondt. Hadde jeg klart å reise meg fra gulvet, så hadde jeg trolig kastet meg selv ned trappen, jeg tuller ikke. Etter en halvtime gikk smertene over og nå føler jeg meg bare litt mørbanka.

 

Jeg skal ringe legen min i morgen, men jeg er så satans livredd for at disse smertene skal dukke opp igjen før den tid. Jeg vil helst ikke dra på Legevakten når jeg vet jeg kan få vanlig legetime i morgen tidlig, men jeg er så redd for et nytt "anfall" før den tid uten å vite hva i all verden det kan være. Noen som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkte med en gangbpå infeksjon i livoren, at ikke alt som skulle komme ut har gjort det. Kjenner flere som har måttet til utskrapning etter fødsel. Hvis du i tillegg har feber, bør du dra til legen i kveld.

God bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt hende du bare har kraftige etterrier..de kan holde på ganske lenge..men får du tegn på infeksjon som hun over sa så hadde jeg tatt kontakt med barsel avd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...