Gå til innhold

Over og ut


Gjest akpa-usikker

Anbefalte innlegg

mange klemmer til deg <3 off off får heilt vondt inni mg av å lese dette.. :( er ikkje meiningen at noen så unge skal gå gjennom noe sånt.. tenker på deg og krysser fingre og tær for at d e en spire dr :) KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå begynte jeg å gråte igjen. Faen heller så urettferdig!!! Jeg ville så gjerne at dette skulle gå bra for deg.... Sender deg en stor klem AKPA, du fortjener ikke dette :(

Og håp må du ikke miste, det er alltid håp!

har ikke du også test dag i dag, hvordan gikk det?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Nå begynte jeg å gråte igjen. Faen heller så urettferdig!!! Jeg ville så gjerne at dette skulle gå bra for deg.... Sender deg en stor klem AKPA, du fortjener ikke dette :(

Og håp må du ikke miste, det er alltid håp!

har ikke du også test dag i dag, hvordan gikk det?

 

Hei og takk som spør.. fikk negativt utslag på den.

Fikk sjokkbeskjeden i går at vi ikke får ICSI før august, selvom vi har stått i kø siden mai 2011..

 

Men dette er jo ingenting i forhold til beskjeden til akpa.. herregud.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære akpa. Så fint å lese at du har fått mange hilsener i dag. Det gikk kaldt nedover ryggen min da jeg leste hvilke beskjeder du har fått i dag, skjønner godt at du er så fortvilet som det går an å bli. Jeg må bare si som flere andre før meg: mitt hjerte blør for deg. Likevel hørtes det fint ut at du fikk snakke med legen din i dag, og at han/hun fikk understreka at feritilitetsklinikken trolig har trukket noen litt forhastede slutninger for deg i dag. Jeg krysser fingrene for at det fortsatt vil komme muligheter for at du vil kunne bli gravid, og håper at dersom dette dessverre ikke lar seg gjøre, får hjelp støtte og omsorg, og at ideen om å bli mor på andre måter kan vokse på deg med tid og stunder. Varm klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klem til deg, akpa!

 

Hvis legen som opererte deg sier du kan ta flere forsøk, så har du muligheten til privat selv om St.Olavs sier nei. Offentlige klinikker kan dessverre si nei til flere forsøk.

 

Krysser fingrene for at du er gravid, og at blødningene stopper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest akpa-usikker

Dere er så utrolig søte alle sammen <3 blir rørt over å se hvor utrolig søte dere er <3

 

Ligger på sofan og får alt servert alt av min bekymrede mann, men syns bare blødningene øker, så er ikke så opptimistisk selv:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære akpa, dette var trist lesing... Eneste jeg vil si er at jeg har en tro på at alt løser seg til slutt på en eller annen måte her i livet. Prøv så godt du kan og ikke mist helt motet, plukk deg selv opp igjen og ta et dypt pust i bakken før du ser på nye muligheter :) ønsker deg alt vel, stor klem fra meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange fine hilsener og mennesker som tenker på deg, men du må ikke glemme din egen helse oppi dette. DU er også viktig! :) barn kan en også få ved adopsjon, fosterforeldre + tidligere nevnte alternativ, ved å beholde livmor!

 

Du er ei tøff jente, all respekt, og måtte lykken være med deg!

 

Klemm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest akpa-usikker

I går var det en dritt dag, i dag er det en dårlig dag, men har fått gode nyheter !!

De ringte fra st.olavs, å etter at overlegen der hadde sittet i nesten en halvtime i samtale med min fastlege, Så FåR VI GJENNOM ET FORSØK TIL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

VI går et forsØk til fØr sommeren !!!!!!!!

Jeg er så glad for at jeg har den fastlegen jeg har !!!

 

Men vi håper jo så klart at jeg slutter å blØd, det har minsket med blØdninger fra i går til i dag :-)

 

Håpet er ikke ute ennå, vi får kjØre et forsØk til, men det var det vi fikk.. Men som jeg som jeg sa til legen min, jeg bare vet at neste gang så går det, jeg bare har den fØlelsen !!! å legen min tror på meg når jeg sier det, for når jeg var på fØrste time for å sjekke hva som var galt fØr kreften ble oppdaget, så sa jeg til han at jeg bare vet at jeg har kreft, å det stemte ! Så han stoler på min magefØlelse, så jeg håper den er rett denne gangen også !!!

 

TUsen takk for alle tankene å klemmene jeg har fått, det er all den positive energien jeg har fått her i fra som har fått legene til å ombestemme seg !;-) <3 <3 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest akpa-usikker

Jaaa :-)

Men som samboeren min sa, jeg skal holde meg liggende frem til tirsdag, for da vet vi noe om denne spiren holder seg fast eller ikke..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Så godt å høre at dere får et forsøk til hvis det ikke gikk på dette forsøket. :)

 

Så du sendte tante dust hit til slutt ja, takker og bukker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest akpa-usikker

Jeg har nok tanten ennå, eller legen mener det er en vaginalblødning av slimhinnene osv, og ikke livmoren.

Tok ny test i dag, og det kom fram + før jeg var ferdig med å holde den i koppen... Så den er rimelig positiv, har blitt sterkere enn sist... Så håpet er der... Skal holde sengen frem til lørdagen, så får vi se. Skal være fadder til søskenbarnet mitt sin unge på søndagen, så jeg må på beina da...

Men som legen sa, ta det med ro i et par dager, og etter det så er det kroppen som styrer det, man kan ikke gjøre noe med det...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

I og med at du har vært operert der tidligere, så kan det jo komme blødninger i forbindelse med det kanskje? Wow, håper virkelig at det sitter altså!! Skal krysse fingre for deg :)

 

Lek dronning et par dager du nå, så går det så fint ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest akpa-usikker

Legen min ringte nettopp, ( Jeg elsker legen min ) !!!

HCG nivået har stiget fra mandag til onsdag fra 75-130 !!!

Så det er stigning, selv etter 1 og et halvt døgn med blødning !!!

Skal tilbake om tirsdagen og ta ny HCG nivå å se om det har stiget !

Det er for alle deres tanker til spiren min !!! <3 <3 <3

Jeg er så glad i dere !!!:-)

Dere har blitt en liten familie for meg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååå jippi! vet du at pga av deg har dagen min blitt lettere!! Så glad på dine vegne!!!!! klemklem <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...