Gå til innhold

Henvisning til slankeoperasjon...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Til slutt innså jeg at jeg ikke greier dette alene. Selv om jeg forsøker å endre livsstil, selv om jeg forsøker å fortelle meg selv at dette er utfordrende og ikke vanskelig, selv om jeg forsøker å tenke positivt. Det er svært frustrerende når man virkelig forsøker, men ikke strekker til. På anonymsiden heter det gjerne at "alle kan, men ikke alle gidder", men jeg kan ikke! Til slutt innså jeg at jeg faktisk ikke kan, jeg trodde jeg kunne, men jeg greier ikke gå ned i vekt alene. Fra å være 30 kilo overvektig for 10 år siden, har jeg gått til å være 60 kilo overvektig idag. Hvor er jeg om 10 år uten en operasjon? ...ikke vet jeg.

 

Det må være lov å si at "jeg greier det ikke" uten at noen sier at "alle kan, trim mer og spis mindre". Helsekøen er så lang, men det gjør ingenting, kanskje kan jeg greie det mens jeg venter!

 

Noen andre som ikke får til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hei. Kjenner meg igjen i problemet ditt.. Eg og vil så gjerne.. Er alt for stor, dårlig helse, og er redd eg ikke skal klare å gjøre ting med sønnen min når han blir større.. Prøver å tenke positivt, men eg klarer det bare ikke alene.. Viljestyrken er der ikke.. Alt blir bare litt til, osv. Er satt på venteliste til slankeoperasjon, men har angst for den og. Hvordan livet vil bli etterpå. Kommer eg til å få mye problemer, og aldri kunne spise det eg liker igjen? Skulle så gjerne klart det på egenhånd, men vet ikke hvordan.. Ikke har eg noen å gjøre det sammen med heller. Har en samboer som også hadde trengt gå litt ned i vekt, og eg prøver stadig vekk å få han med meg, men han er enda mindre motivert, og det hjelper ikke meg i det hele tatt.. Blir igrunn bare lei meg og vet ikke helt ka eg skal gjøre.. Så da går eg nå her.. og venter.. og lurer på om eg tør ta en operasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...