Gå til innhold

*2012* slankerne!


LilleBille:')

Anbefalte innlegg

Jeg veier meg uansett 1 gang i uka, for da har jeg mer kontroll på hva jeg evnt har gjort feil.

Ble 5 relativt små kakestykker på meg, men likevel.. 5 stkk jaja.. Og 1 skje is, og 1 skje karamellpudding. off off..

Får sette meg i hardtrening fom i morra.. 6 uker til min snuppes dåp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du at jeg pleier også å veie meg hver uke, men noen uker før påske så datt jeg litt av lasset. Hadde kommet meg helt ned til 79,6kilo, og klarte ikke å holde gangen og gikk opp til over 81, kilo. I påsken var jeg heller ikke flink og synes det var vanskelig. Lot det gå litt som det gikk og dermed tør jeg ikke å veie meg enda. Men får bite i det sure eple (og bare innse at jeg har godt av et slag i trynet når jeg er så lite flink) og veie meg neste helg.

 

Nå har vi faktisk vært og gått en tur i skogen. Gikk i litt over 30 min, men ikke bånn gass, for lillebror var med. Det blir pizza til middag idag om en stund.

Er klar for en ny "flink" uke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mentha & Junior

Hah, nå er det min tur til å ha sklidd av lasset. Etter en, tja, ikke så verst uke tok det helt av i går, da jeg fikk mensen. Lasset innpå det jeg fant av sjokolade i huset (dessverre så var det endel, hadde bakt dagen i forveien og _skulle_ egentlig lage sjokoladekrem. Kremt, det skjedde ikke). I tillegg tyllet jeg i meg lakris i går kveld fordi jeg fortsatt syntes synd på meg selv. Bu hu ja :P Så nå er jeg spent på hva vekta sier i morgen...

Jaja, så har jeg fått gjort litt husarbeid i dag da, og jaget et par kalver som stakk av. Det får telle som trim :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja sånn kan det gå :P

Jeg får en del gratis trim/bevegelse på jobben nå når jeg er der, så håper det skal ha positiv innvirkning på dette :)

 

Har jo ikke vært så flink i det siste, så er ikke helt sikker på om jeg er spent på hva vekta sier hehe :o

Har vært flink denne uka da :) Håper jeg klarer noen gode uker nå og ser resultater. Jeg vil så gjerne under 80, og klare å holde meg der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir gjerne med her... nå har jeg ikke lest hele tråden, men har dere faste veiedager?

Jeg går på grete roede kurs og veier meg hver mandag på kurset. jeg har kastet vekten jeg hadde hjemme, da den bare gjorde meg stressa!!

Jeg er kraftig overvektig, startet på kurs 9 januar, og nå litt over 3 mnd etter har jeg gått ned 17,4 kilo:) jeg skal ned 23 kg til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke faste veiedager og ville faktisk utsette skuffelsen/slaget i trynet etter påske så skal først veie meg i helga etter påske :) Blir nok en skuffelse likevel, så ingen fare :P

 

Jeg har slanket meg i snart 2 år, litt ned og litt opp. La om livsstilen og kostholdet for 1 år siden og slanker meg ikke så direkte lenger. Det er mer det at jeg har lagt om og så i tillegg prøver å være litt mer forsiktig slik at jeg ikke bare står stille, men også går ned litt. Jeg skal ned til 75-74 kilo, startet på 100,2. Er vel nå 82-83. Var nede i 79,6 noen få uker før påske, men sånn går det når man gir f. innimellom :(

 

Jeg spiser noen lunde normalt, men bare mindre mengder, så har jeg litt kalori/grete roede i bakhodet da :)

Prøver å sykle litt inne og beveger meg en del når jeg er på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir gjerne med her... nå har jeg ikke lest hele tråden, men har dere faste veiedager?

Jeg går på grete roede kurs og veier meg hver mandag på kurset. jeg har kastet vekten jeg hadde hjemme, da den bare gjorde meg stressa!!

Jeg er kraftig overvektig, startet på kurs 9 januar, og nå litt over 3 mnd etter har jeg gått ned 17,4 kilo:) jeg skal ned 23 kg til...

Velkommen velkommen :)

Oi, kjempebra innsats da! Jeg går også på GR-kurs, å har veiedager på Onsdagen. Så skal oppdatere her i kveld når jeg er ferdigveid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir gjerne med her... nå har jeg ikke lest hele tråden, men har dere faste veiedager?

Jeg går på grete roede kurs og veier meg hver mandag på kurset. jeg har kastet vekten jeg hadde hjemme, da den bare gjorde meg stressa!!

Jeg er kraftig overvektig, startet på kurs 9 januar, og nå litt over 3 mnd etter har jeg gått ned 17,4 kilo:) jeg skal ned 23 kg til...

 

Velkommen skal du være :)

Veier meg KUN en gang i uka for at jeg ikke skal se vekta hoppe opp og ned :P

Veiedagen her er vel offisiel ONSDAGER, men jeg har hatt fast veiing på søndager, så fortsetter med det =)

Jeg er også KRAFTIG overvektig.. Gått ned 14 fra fødselsvekta, men kun 4 på egenhånd (fordi jeg begynte å gå opp igjen, gulrotkake var visst litt for godt en periode). Men nå har jeg tatt grep og vekta er på vei ned igjen. Har 57 kg igjen å gå ned jeg da :)

Denne uka kan jeg endelig begynne med styrke =) Og det tror jeg kan hjelpe på litt mer =) I tillegg registrerer jeg alt jeg spiser og trimmer på roede-klubben, men jeg har ikke gått på kurs. Får se om jeg får råd etterhvert.. Men akkurat nå så sitter vi litt i det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mentha & Junior

Her har vekta stått mer eller mindre stille de siste to ukene. Eller, hvis jeg skal gjette (siden jeg ikke veide meg forrige uke), så har jeg gått litt opp i påsken, som jeg så har gått ned igjen nå ;) Så jeg er tilbake på veien, men har ikke fått trent noe særlig de siste ukene pga sykdom. Det skal vi imidlertid få endret på snart!

Har ikke vært flink nok til å skrive ned vekt og mål merker jeg, og det må jeg også få en rutine på.

Dere har vært superflinke jenter over her, nå m å vi bare fortsette det gode arbeidet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiste litt for masse fiskegrateng til kvelds igår (tok bare litt grateng etter middagen istedenfor å kaste den), ellers har jeg vært flink siden sist tirsdag :D

 

Jeg skal ha forening ikveld og satser på både sunt og digg på bordet og at jeg tar sunt :P

 

Skal veie meg til helga. Har ikke blitt trening denne uka pga besøk og en hodepine fra helvete!! :( Lå i senga i hele går og nå er jeg heldigvis litt bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei jenter!

 

Jeg er tilbake etter en ukes selvpålagt forumforbud grunnet oppgave som skulle leveres. Forumnerding kan virkelig bli litt for altoppslukende iblant!

 

Jeg hadde veie- og måledag i dag! I påsken var jeg oppe i over 81 kg, etter marsipaneggfråtseriet påskeaften og første dag, så slippet veiingen forrige uke. Jeg er jo på hardkjørdiett nå, og det er en smule kjipt matmessig sett, men føler meg i fin form! Og det gir resultater!

 

Nå er vekta nede i 78 kg, og jeg har redusert magemålet (i navelhøyde) med 9 cm siden 20 mars! Det er oppløftende!

 

Håper det står bra til med alle! Ut i skogen, opp i trærne og rett i søpla med alle raske karbohydrater ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du westroze, legg de pengene du hadde tenkt å bruke på kurs i en boks og spar de til en god belønning når du har nådd første delmål! Det her greier du nemlig finfint selv!! Registrer inntak på diett.no eller hvis GR har samme funksjon så er jo det også greit! Ikke lur deg selv, men få med ALT du putter i munnen! Hver eneste lille mandel! Og unngå å smake på babymaten og sånt... Så kan du Evt dele makroene her sammen med resultat, så kan vi hjelpe til og veilede ang endringer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er jo kjempeflink L-83 :D

Du inspirerer meg! Har du allerede gått ned til 78 kilo etter påske?? Jeg har ikke veid meg etter påske enda, venter til helga. Men det er ingen fare for slike resultater her.

 

Jeg skal ha forening ikveld og da skal jeg servere frukt og grønt, men også litt dipp og godis. Satser på sunnt snacks til meg :)

 

På lørdag skal jeg i 30 årsdag, men må kjøre så det blir nok ikke fare for de store utskeielsene der.. :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mentha & Junior

Hmm ja det minner meg på... Jeg har bursdag på lørdag, og trenger tips til sunne kaker eller lignende! Vi skal nemlig ha kaffe og kake (forventet av slekta) på søndag, og da må jeg nesten ha noe på tallerkenen jeg også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe da kan jeg dessverre ikke hjelpe deg for sunne kaker kan jeg ikke lage :P

 

Jeg har hatt forening idag og spist grønnsaker og frukt med dipp. Ikke rørt sjokoladen eller chipsen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mentha & Junior

Takketakk :) Er veldig glad i gulrotkake, så det kan bli spennende! :D

 

Moota; det er viljestyrke det! Kjempebra! :) Skulle ønske jeg var like flink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg husker det skal jeg på vekta imorgen! Gruer meg allerede! Kommer til å få et slag i trynet, men synes alikevel det er godt å vite hvor jeg er og hvordan jeg ligger an og om det går opp eller ned eller står stille.

 

Imorgen er det fest/selskap. Jeg skal være edru for jeg må kjøre, men det blir kanskje servert litt. Jeg skal være flink og ta med pepsi maxen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nøttebunn med bær? Ostekake med sukrin eller redusert sukkerinnhold? Bærkabaret (lag geleen selv så har du koll på sukkerinnholdet) og hvis du vil gjøre det enkelt er kokosboller mye lavere på kcalinnhold og fett enn nesten alle kaker... Vet ikke hvor du bor, men her på grunerløkka har vi den fantastiske lille kokosbollefabrikken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh, nå debatterer jeg hardt som sukkermotstander ute på anonymforumet. Vil bare si her inne at jeg selvfølgelig ikke er dømmende mot de som velger å ha sukker i kostholdet sitt, det er et valg alle må få ta selv, men liker å hive meg med på en debatt i ny og ne lell... Bare sånn at dere ikke tror jeg er noen besserwisser!! (ok, så er jeg kanskje litt det da :-P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er mange som har blitt veldig fanatiske (var det det innlegget?) ang sukker nå om dagen, men folk velger jo selvfølgelig selv hva de vil spise og ha i sitt hjem.

 

Da tenker jeg mer foreldre som prøver å prakke på bhg sine "sunne" vaner og som ser ner på folk som lever livet sitt anderledes og som går på mc donalds og slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har jeg vært på vekta. Den viste 80,9 kilo. Så da er jeg på rett vei igjen :) Det kunne vært verre, men det er kjipt å vite at jeg har vært 79,6 og så sprukket og nå er jeg 80,9.

Jeg må si jeg er fornøyd :D

 

Idag har samboeren tatt med seg barna og jeg har trent. Det blir selskap ikveld, men tror ikke det blir de store utskeielsene. Neste helg blir verre, da skal vi ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var veiedagen her for min del og den viste + 600 gram.. Og der gikk motivasjonen min rett i bånn.. Hmph..

Nei, får begynne å gå MYE mer drastisk til verks. Kan ikke fortsette sånn som dette.. Har MINST 60 kg som Må av..

Her er det fra nå av innstramming på hva jeg spiser, hardere trening og rett og slett en skikkelig skjerpings..

Har gått turer hver dag denne uka, i raskt tempo, 1 timer hver dag. Spist ca 1600 kcal per dag, hatt styrketrening med sit-ups i 1,5 time tilsammen.. KANSKJE det var den dåpen som ødelagg litt, men ikke sååå mye vel? usj..

Nei, full fokus.

 

Sorry, litt negativ nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff det er kjipt når det går feil vei! I alle fall når en føler at en har prøvd hardt og stått på :(

 

Det er bare en ting å gjøre, og det er å fortsette kampen! Ikke gi opp :)

 

Jeg var i 30 årsdag igår og det ble servert pastasalat og hvitløksbaguetter til mat. Jeg spiste passelig, hadde jo beregnet det også. Og spiste litt snacks etterpå, men det var ikke masse.

Idag har jeg startet dagen med en tur på sykkelen inne og en god frokost :)

Føler jeg er på god vei nå, så må bare fortsette på samme måte og være flink fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...