Gå til innhold

*2012* slankerne!


LilleBille:')

Anbefalte innlegg

Vil andre se at man er meldt/melder seg inn i gruppen? Om venner går inn på profilen min under grupper, vil den gruppen stå der da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil andre se at man er meldt/melder seg inn i gruppen? Om venner går inn på profilen min under grupper, vil den gruppen stå der da?

 

Nei, det skal ikke komme opp at du har meldt deg inn i gruppen siden den er lukket, har ihvertfall ikke hørt om det fra noen av medlemmene.

 

Nå har jeg nyeste Facebook der det ikke står for andre hvilke grupper jeg er medlem av, vet ikke hvordan det er med gamle Facebook, men uansett så heter ikke gruppen noe avslørende da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah! I dag har jeg trent skikkelig for aller første gang på noen år. Er ikke glad i å trene, men det er en deilig følelse etterpå, og var ikke så værst på elixia. 40 minutter på tredemølla :D Og ikke har jeg stappet i meg godteri heller. Kjøpte meg sportsBH og drikkeflaske i dag. Skal prøve å trene minst 3 ganger i uka. Veide meg forresten i dag, og vekten viste 83.9kg

 

Hvor lang tid tok det for dere da dere startet slankingen, til de første kiloene raste av eller du kunne se resultater i speilet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var jo veldig feit når jeg begynte, men det tok litt tid før folk kommenterte at jeg gikk ned i vekt faktisk. Selv om jeg gikk ned 12,1 kilo de første 3 mnd. Kan tenke at det gikk flere uker minst. Og alle sier ikke noe samtidig, noen ser det før andre.

 

Selv følte jeg meg nesten like feit til jeg hadde passert minus 15kilo når jeg så meg i speilet. Jeg ser at jeg har blitt mindre, men synes selv at jeg er tjukk enda, fordi om jeg veide 75,3 kilo før ferien.

Nå har jeg ikke vært på vekta enda etter ferien, det er så tungt å komme skikkelig i gang :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah! I dag har jeg trent skikkelig for aller første gang på noen år. Er ikke glad i å trene, men det er en deilig følelse etterpå, og var ikke så værst på elixia. 40 minutter på tredemølla :D Og ikke har jeg stappet i meg godteri heller. Kjøpte meg sportsBH og drikkeflaske i dag. Skal prøve å trene minst 3 ganger i uka. Veide meg forresten i dag, og vekten viste 83.9kg

 

Hvor lang tid tok det for dere da dere startet slankingen, til de første kiloene raste av eller du kunne se resultater i speilet?

 

Supert! :) Må bare få skryte tung vektløfting opp i skyene, jeg gikk faktisk ikke ned av spinning og tredemølle i seg selv, me når jeg begynte med vekter så jeg forandring fra uke ti uke!

Jeg gikk ganske raskt ned i begynnelsen. I tillegg til en ganske drastisk muskeløkning gikk jeg ned kanskje 10 kg i løpet av et par mnd. Men så var vi på en tre-ukers reise i juletider der hele 7 kg kom på igjen, også var jeg flink frem til sommeren, men så sklei det ut, og 6 kg på igjen. Heldigvis var det begge gangene mye vannvekt som raskt forsvant igjen når jeg kom tilbake til de gode kostholdsrutinene, men jeg har tatt ett oppgjør med meg selv nå, og bestemt meg for at det aldri skal skje igjen! Jeg koser meg jo veldig med den maten jeg spiser til vanlig, og de er faktisk ikke nødvendig å spise wienerbrød til frokost, is hver dag og dessert for å kose seg i ferien. Litt skal jeg selvsagt unne meg, men sånne heftige utskeielser jeg har hatt får meg bare til å føle meg dritt, og konsekvensene er SÅ IKKE verdt det!!

 

Og en ting til, vektnedgang handler ihvertfall 70% om kosthold. Man kan løpe i timesvis på tredemølle uten å oppnå effekt hvis ikke kostholdet er på plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan jo ikke trene så her handler det kun om kosthold. Håper dette går seg litt til etterhvert da :)

 

Forøvrig kjenner jeg til dette med å gå opp i vekt i ferien pga unødvendige goder og kos. I år har jeg bestemt at det er verd det haha :D Det vil vise seg om jeg trekker uttalelsen imorgen når jeg skal på vekta :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp folkens! :) En liten oppdatering fra meg! Jeg føler selv at jeg har vært ganske flink i det siste. Tenker veldig over hva jeg spiser. Jeg spiser faste måltider, og holder meg til kalorikalkulatoren på vektklubb.no. Jeg skal ha i meg 1300 kalorier om dagen, og det går fint. Ligger som regel litt under. I tillegg går jeg lang tur hver eneste kveld, og prøver å klemme inn litt trening innimellom. Jeg prøver å spise mindre enn jeg gjorde før, selv om jeg aldri egentlig har vært noe særlig storspiser. Jeg har bare spist fryktelig galt og få måltider. Jeg ligger på 84.1 kg nå, og synes egentlig ikke det er så galt tatt i betraktning at det var det jeg gikk ned til på PSMF. Jeg har altså ikke gått opp igjen noe etter den kuren, selv om jeg har gått tilbake til normal mat. Nå håper jeg at jeg skal gå ned 300 gram de nærmeste dagene for da er jeg nemlig så lavt jeg har vært etter at jeg bestemte meg for å gå ned. :) Føler jeg har stått fast på 84 kjeeeempelenge, så det hadde vært supert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ved et bilde, jeg. Utviklingen fra slutten av juni til midten av august omtrent. Synes jo ganske godt, gjør det ikke?

post-836817-0-43887600-1345895451_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp folkens! :) En liten oppdatering fra meg! Jeg føler selv at jeg har vært ganske flink i det siste. Tenker veldig over hva jeg spiser. Jeg spiser faste måltider, og holder meg til kalorikalkulatoren på vektklubb.no. Jeg skal ha i meg 1300 kalorier om dagen, og det går fint. Ligger som regel litt under. I tillegg går jeg lang tur hver eneste kveld, og prøver å klemme inn litt trening innimellom. Jeg prøver å spise mindre enn jeg gjorde før, selv om jeg aldri egentlig har vært noe særlig storspiser. Jeg har bare spist fryktelig galt og få måltider. Jeg ligger på 84.1 kg nå, og synes egentlig ikke det er så galt tatt i betraktning at det var det jeg gikk ned til på PSMF. Jeg har altså ikke gått opp igjen noe etter den kuren, selv om jeg har gått tilbake til normal mat. Nå håper jeg at jeg skal gå ned 300 gram de nærmeste dagene for da er jeg nemlig så lavt jeg har vært etter at jeg bestemte meg for å gå ned. :) Føler jeg har stått fast på 84 kjeeeempelenge, så det hadde vært supert!

 

Så flink du er med både kosthold og turer hver kveld! Vi veier ca like mye.

 

Her hadde jeg planer om trene i dag, men kjenner jeg ikke klarer. Var på byen i går, og formen er ikke helt der den skal være. Tar heller en god time på tredemølla i morgen! I dag skal jeg spise god mat og litt snop. Holder det til en gang i uken. Ellers så er jeg kjempemotivert, og føler ikke lengere den store trangen til å putte noe søtt i munnen heeele tiden. Spiser sunne måltider, mye frukt og grønt, og mindre porsjoner. Teller ikke kalorier, og tror ikke det vil passe for meg. Vil heller ha det litt fritt rundt slankingen, så det ikke går helt til hode på meg. Jeg vil klare å leve med endringene jeg gjør. Jeg er motivert! Er det forresten andre her som har meldt seg inn i facebook slankekrigen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ved et bilde, jeg. Utviklingen fra slutten av juni til midten av august omtrent. Synes jo ganske godt, gjør det ikke?

 

Wow. Syntes veldig godt. Gode resultater på kort tid. Kjempeflott! :)

Hvor mye har du gått ned fra bilde 1 til bilde 2?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ved et bilde, jeg. Utviklingen fra slutten av juni til midten av august omtrent. Synes jo ganske godt, gjør det ikke?

 

Ja det viser veldig godt!! :D

Du er kjempeflink :) Og det gir jo motivasjon til å fortsette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på vekta idag. Den viste 77,6 kilo. Var 75,3 før vi reiste på ferie så jeg har jo litt å jobbe med nå :P

Men jeg var forbredt på det og er klar for å jobbe videre ned mot ca 73-74 kilo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, enda en ikke-fullt-så-flink-uke... Kaloritelleren viser et gjennomsnitt på ca 1800, (har fått ca 8 trimpoeng i roede, tilsvarer 1600 kalorier fordelt på uken siden mandag), og salaten jeg lager til middag blir ikke akkurat slankekost den heller, med masse avokado, bacon og hvitløksbaguett på siden. I kveld er det selskap, med vin og annet som godt er...

 

Jaja, får prøve å tenke at dette er livsstilsendring, og for meg er vekta bare en del av det. Litt strammere kropp hadde gjort underverker, men det får komme utover høsten når hverdagen igjen trår til. Får kalle dagens middag forebygging - blir så utrolig sulten når jeg drikker, kanskje kan et godt måltid nå forebygge både kuppelhue, dårlig mage og impulsspising i de sene nattetimer? ;)

 

Et babysteg om gangen, så når vi målene våre - og hvis man ikke kan ha dårlige uker eller skeie ut en gang i blant, er det ikke mye holdbart i lengden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på vekta idag. Den viste 77,6 kilo. Var 75,3 før vi reiste på ferie så jeg har jo litt å jobbe med nå :P Men jeg var forbredt på det og er klar for å jobbe videre ned mot ca 73-74 kilo :)

 

Så bra at dere ser det! Hehe. Man ser det jo ikke så godt når man står foran speilet hver dag, så veldig greit å ta bilder! :) Jeg synes ikke du hadde gått så veldig mye opp på ferie, jeg, Moota. Det fine er at de som regel uansett renner av igjen når man begynner å spise mer normalt. Det har hvertfall vært sånn for meg! :) Vet dere hva, forresten? Både igår og dagen før spiste jeg en del ting som ikke var så veldig sundt. Skulle være flink igår også, men var i selskap, og der var det kake og chips. Klarte ikke holde meg unna, men jeg har gått ned nesten 1 kilo disse to dagene likevel! Så idag er jeg nede på 83.7, og på det laveste jeg har vært hittil i denne runden med slanking! Jippi! :) Gleeeder meg til å nå 79, det kommer til å være stort! :)

 

Mrsrogaland: Det er faktisk ikke så mange kilo som skiller det første og det siste bildet. Jeg veide 86.7 eller noe slikt på det første og 84.2 på de to andre. Så det er altså bare 2.5 kg forskjell, og på de to siste veier jeg det samme. Likevel har jeg jo blitt mye strammere, så turer og trening har mye å si! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke så masse og vet at jeg får det av igjen, meeeennn idag har vi feiret 30 årsdagen min med kaker og sjokolade så dette har ikke vært den beste dagen da :P

Har lovet samboeren at jeg skal ta et kakestk. imorgen også så vi ikke må kaste så masse kake, men så er det streng linje etterpå hehe :D Blir jo bare 30 en eneste gang i livet..

 

Trening og turer gjør sitt det også. Merket det når jeg svømte aktivt og syklet. Nå trimmer jeg ikke i det hele tatt og det merkes på hva jeg kan innta for å klare å gå ned noe i løpet av en uke :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen Moota :) Selvsagt får du fråtse i alt du vil på 30års dagen din ;)

 

Jeg har en regel om at jeg kan spise hva jeg vil engang i uken, så på lørdagen spise jeg lasagne, godis og drakk brus.

 

I dag har jeg spist kun sunt, og nettopp kommet hjem fra elixia. 1 time på tredemølla i dag. Veksler mellom å gå fort, jogge, og springe. Så deilig det føles!

 

Samboeren derrimot sitter å spiser smågodt nå. Har er så snill og støttende ser dere. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :D

Jeg har ingen regel om at jeg får spise hva jeg vil noen dager, for det blir liksom alltid et kakestykke i et selskap eller noe sånn så det er mitt ekstra.

Samboeren min er lik. Kan spise 1/2 chipspose en kveld mens jeg sitter ved siden av. Men jeg er også sånn at jeg ikke bryr meg. Vi har 1 helt hjørneskap med godteri fra Kroatia, Danmark og color line i ferien, men jeg bryr meg ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen moota!! :) 30-års laget mitt er mitt langsiktige mål. Da skal jeg rett og slett være drithot!! ;-)

 

Tusen takk!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi meg styrke... Har vært (ganske) flink denne uken, og trent bort det jeg har spist ekstra, men nå har jeg en pose yoghurtnøtter liggende på bordet... Og de er så GODE!

 

Tabbe!

 

Neste gang: Kun i løsvekt, kun i løsvekt, kun i løsvekt....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hurra for Moota! Grattis med dagen som var! :)

 

Synes vi er så flinke alle mann, jeg! Jeg er nede på 83 nå. - 0.7 kg siden sist altså. idag har jeg vært ganske flink. Har spist 1400 kalorier, det er 100 mer enn jeg egentlig skal ha, MEN jeg har gått en laaaang tur. Gleder meg faktisk til å veie meg imorgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det Box Fresh! :D

 

Ja vi er jo kjempeflinke :) :)

Jeg gleder meg også til å veie meg fremover å se om jeg er like flink som jeg var før ferien :P

 

Du er flink Box Fresh! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink box fresh. Gi meg resultatet etter mårradagens veiing :)

 

I går ble kroppen min lei av baaare sunn mat, så jeg slafset i meg ostepop, is og smågodt. Huff. Men jeg gir ikke opp av den grunn. Sprakk en dag, men går videre. I dag har jeg spist havegrøt, lapskaus, og en brødskive med kyllingfillet. I mårra satser jeg på mye salat og frukt. Kom nettopp hjem fra trening. Trente søndag og mandag. Orket ikke i går. Blir lei om jeg trener hver dag. Men tok en god time med effektiv trening, og svetten rant.. Var på vekten, men er ikke så mye forskjell. Tror jeg på senke forventningene til å gå ned så raskt. Skal veie meg om ei uke. I dag viste vekten 83.1.. Sist var vekten 83.9

 

Hva spiser dere om dagene? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hurra for Moota! Grattis med dagen som var! :) Synes vi er så flinke alle mann, jeg! Jeg er nede på 83 nå. - 0.7 kg siden sist altså. idag har jeg vært ganske flink. Har spist 1400 kalorier, det er 100 mer enn jeg egentlig skal ha, MEN jeg har gått en laaaang tur. Gleder meg faktisk til å veie meg imorgen! :)

 

Skulle nesten tatt en egen slankekrig du og jeg, siden vi veier like mye :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...