Gå til innhold

*2012* slankerne!


LilleBille:')

Anbefalte innlegg

Ja vi vinner :D

Jeg er kjempespent til helga!! Tenk om jeg endelig kan si at jeg er under 80 kilo :o

 

Dagene kommer til å gå sååååå sent! Og tenk om jeg ikke er under 80 kilo haha :D Tviler på at jeg ler når jeg står på vekta og ser at det ikke gikk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mentha & Junior

Jeg er kjempestolt av dere! Leser og leser og føler meg fæl med meg selv fordi jeg ikke er flinkere.

MEN jeg har faktisk gått ned litt i mål, om ikke i vekt (og i bunn og grunn er det det som teller). Og i dag har det vært hurramegrundt på badeland med to små jenter, så jeg har fått trent litt vil jeg påstå ;) Og jeg gikk i bikini uten å bry meg en døyt om andre, så det vil jeg kalle et skritt i riktig retning. Hun jeg dro sammen med presterte til og med å si at jeg så bra ut, så noe må jeg da gjøre rett, tross alt.

 

Og en smakebit av noe gjør sjelden noen stor skade. Det er bare veldig godt å være obs på det, og så er det kjempebra å faktisk klare og slutte etter to skjeer! DET er viljestyrke det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på middag idag, det var greit. Ble litt tidligere enn vanlig men men. Spiste 1 pølse og 1 liten dasj med potetmos.

 

Litt senere var det gele. Det sto jeg over. Er egentlig gele veldig godt!? Jeg synes ikke det er såå godt i alle fall :P

 

Så en flott dag :)

Ble en bar i stedenfor shake idag pga jeg var ute og gjorde ærend, så gadd ikke ha med shake i bilen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde faktisk lyst til å veie meg idag (føler jeg har vært så flink vett hehe), men veide meg jo på lørdag og vet inderst inne at såå mye forskjell er det ikke fra lørdag til onsdag. Om enn noen forskjell :P

Har bare så veldig lyst å komme under 80, og var jo akkurat 80 kilo på lørdag.

Får bare smøre meg med tålmodighet til helga, jeg er bare så spent på hvordan jeg ligger an.

 

Blir det slaget i trynet om jeg ikke har gått ned noe til helga :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jeg har vært litt sulten denne uka. Ikke hele tiden, men innimellom er jeg sulten når jeg ikke pleier å være det..

Er det nå det nesten er ekstra viktig å holde kursen? Og er det noen som vet hvorfor?? Jeg holder selvfølgelig en stram linje likevel og gjør mitt beste for et godt resultat på vekta til helga.

 

Ellers så er det pga "dette som jeg har", for jeg har hatt veldig vondt og vært trøtt og sliten også denne uka. Tipper det tar på energien til kroppen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia heia, hold mootivasjonen oppe! (herregud, tørr ordspill, noen her trenger å gå og legge seg)

 

Jeg er Back on track fra lørdag av!

 

Er ikke rart du blir sulten hvis kroppen din får mindre næring enn den er vant til. Hvis en spiser litt mindre måltider enn en er vant til over tid vil magesekken trekke seg sammen og således metthetsfølelsen komme fortere dersom en er flink til å bruke tid på måltidene, kanskje det kan være en liten motivasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det vet jeg. Merket det tydelig når jeg la om livsstil og kosthold ifjor :D Men nå spiser jeg jo akkurat det samme som jeg har spist i nesten 3 uker.. Så føler jeg meg plutselig litt mer sulten denne uka. Synes det var litt rart bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Denne uka står vekta stille.. Jaja, ikke opp i alle fall :)

Så kan jeg jo legge til at jeg var å snakket med kirurgen ang. bukplastikk i dag! Blir operasjon i løpet av høsten :D Så dette gir motivasjon ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra! Motivasjon er viktig :D

Jeg skal veie meg til helga og er veldig spent. Det er så få uker igjen til ferien. Det er min motivasjon, det og at jeg merker det går nedover på klær og sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva pleier dere å ha til middag? Jeg spiser vanlig middag med familien, bare mindre. Var på grilling med skolen til storesøster igår og grillet en hamburger til meg. Hadde på ketchup og sprø løk.

 

Idag får jeg ei venninne på besøk og vi skal kose oss med pizza :D

Pleier å ha middag i 17 tiden og idag blir det kl.18 så håper jeg ikke er for sulten :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok jeg har vært på vekta. Den viste 79,2 kilo :D

Da har jeg totalt gått ned 21 kilo, jeg har gått ned 800g på 1 uke. Det må jo være bra!! Og det uten trening :P

 

Jeg er veldig glad for det og glad for at jeg har kommet under 80kg endelig. Håper det fortsetter nedover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallbra moota! Er så gøy å være under 80 :)

 

Vi spiser grønnsaker med proteiner til middag. Altså wok med laks, suppe eller salat med kylling, ovnsform med fisk og grønnsaker, fiskesuppe, ovnsomelett med CC og grillede grønnsaker, gresk salat med stekt haloumi og kanskje kjøttboller. kjøtt kanskje annenhver uke, i dag blir det faktisk biff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er veldig motiverende å gå ned og å endelig komme under 80 kilo :D Nå må jeg bare håpe på å jobbe for at det holder seg under og at det fortsetter nedover litt til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, ja jeg vejde meg igjen idag. Dere forstår det at jeg var på do igår, og jeg pleier alltid å veie meg i helga en av dagene etter når jeg har vært på do. Det kan jo gi resultater, og er vi på vei ned så er vi på vei ned og da er nedover positivt om det så står om gram.

I alle fall, var på do på fredag så veide meg igår og var på do igår så veide meg igjen idag. Og siden vekta mi er ei stabil vekt som du ikke kan manipulere ved å flytte den en meter ut på gulvet eller vente 5 min eller å ta den opp på soverommet, så stoler jeg på den. Trør jeg på 8 ganger viser fremdeles samme resultat.

 

Idag viste den faktisk bare 78,7kilo. Jeg er klar over at det er masse med 0,5 ned siden igår, men en tur på do, drukket litt mindre igår, litt mindre middag, skal ikke mere til og med min stabile badevekt er dette god fisk for meg :D

Men, jeg innser at dette er ned 1,3 kilo siden sist helg, og det blir da et mindre resultat til neste helg. En går ikke ned 1,3 kilo på en uke i sofaen om en aldri går så masse på noka hehe :) Så jeg er målbevisst og håper og ønsker og jobber, men er også realistisk. Ser jo at jeg ikke sto opp før 11.3o idag f.eks for at jeg hadde barnefri. Spiller kanskje inn det også :P

 

Ja og så tenker jeg, ja hmmm 78,7 kilo. Sov lenge og vært på do. Jeg er da i alle fall ikke fornøyd med kroppen min om 4 kilo!! Men jeg klarer ikke å komme under 75 før ferien og legger nok på meg noe da siden jeg ikke kommer til å dra på noka + det blir en kort stabiliseringsperiode før vi drar. Så dette med om jeg skal ned til 75 eller 73 eller 70 får jeg ta når jeg kommer hjem fra ferien og skal kave med å få av feriekiloene.

 

Ble langt dette. Men det er så gøy når en får gode resultater :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gry1986

veide meg nå nettopp, egentlig litt for morro skyld.

egentlig pleier jeg å veie meg på morningen, så jeg kan sikkert trekke fra en kg til i klær og det som er spist i løpet av dagen.

men altså vekta viste 76!! ;) er minus 4 kilo nå. jippi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig!! Jeg veier meg alltid om morgenen etter at jeg har vært på do 2 ganger. Har sikkert den minste blæra som fins :P

 

Var på jobben til steggen idag og kjørte og kjøpte kebab pizza på et nytt sted vi ble anbefalt og det er en av topp 3 pizzaene jeg noen gang har smakt! Og jeg har vært i Italia mange ganger hehehe :P

Klarte meg med 3 stk som tilsvarer en normalt middag for meg og stoppet etterpå. Veldig fornøyd :D :D Med gode resultater kommer god motivasjon :P

Jeg har en helt annen forståelse av det å være mett nå og det er herlig! Trenger ikke mer mat bare fordi det er godt.

 

 

Hva er målet deres?

Mitt mål var 75 kilo, men nå som jeg bare har 4 kilo igjen ser jeg jo at jeg har lyst å prøve å komme litt lenger ned. Men men, som jeg skrev i det andre innlegget så tar vi det etter ferien når jeg først har kavt meg ned igjen det jeg legger på meg på ferie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gry1986

hovedmålet mitt er å komme ned i førgraviditetsvekt som var 68 men håper på å komme ned til minst 64 kg...

 

blir lettere å trene/ være i mer bevegelse for jeg har fått meg sykkelvogn, så da tar jeg mini med meg på tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke dere er! :D

Har ikke veid meg i denne helga, har spist litt for mye snop og god mat. Men kommer sterkt tilbake!

Målet mitt er først 60kg! Det er ca 7-8kg igjen, å har gitt meg selv helt til jul på å få målet mitt til. (startet i Jan-Feb,) Har til nå tatt av 11kg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tilbake på diett fra i dag av, startet litt smått i helgen men nå er det fullt kjør med trening og kostplan igjen. Eksamenskilo og mer til skal vekk i en fei!!

Når det gjelder mål prøver jeg å ikke fokusere så mye på kilo men heller hvordan jeg ser ut og føler meg. Jeg er jo ganske godt trent og vil at musklene skal bli mer definert! Er jo ikke noe gøy å gjemme de bak et godt lag med underhudsfett sånn som jeg har nå ;-)

 

Ei jente jeg synes ser bra ut, og som jeg har i bakhodet som et slags mål er hun her: http://www.gympartner.no/index.php/konkurrere-i-fitness

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha jo!! Men hvis alternativet er å gå i tights og tunika eller naken vil jeg fort ned :P

 

Tror det som er mest harry er disse kurene. Lavkarbo, GR, pulverdiett er nok yyberharry tenker jeg.

Men harry var vel ting som var forbi gått i moten, og jeg tror jeg passer fint i den kategorien. Jeg og shaken min :D

Går sjelden i tights da, for da har jeg ikke lommer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe! Ja, jag er vel ganske så harry, jeg og Grete Roede ^^

Jaja.. Føler jeg detter litt av lasset. Badvekta mi er ødelagt.. så får ikke veid meg. Føler meg oppblåst og tung. Har anatomi og mikorbiologi eksamen den 22. så da er det sommerferie, blir det kanskje litt lettere å få tid til trim og slike saker. håper jeg klarer å komme megtilbake på sporet snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe! Ja, jag er vel ganske så harry, jeg og Grete Roede ^^

Jaja.. Føler jeg detter litt av lasset. Badvekta mi er ødelagt.. så får ikke veid meg. Føler meg oppblåst og tung. Har anatomi og mikorbiologi eksamen den 22. så da er det sommerferie, blir det kanskje litt lettere å få tid til trim og slike saker. håper jeg klarer å komme megtilbake på sporet snart.

 

Eksamensperioden er TUNG! Jeg klarer ikke å holde fullt fokus på diett og trening da ihvertfall.. Hva studerer du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe! Ja, jag er vel ganske så harry, jeg og Grete Roede ^^

Jaja.. Føler jeg detter litt av lasset. Badvekta mi er ødelagt.. så får ikke veid meg. Føler meg oppblåst og tung. Har anatomi og mikorbiologi eksamen den 22. så da er det sommerferie, blir det kanskje litt lettere å få tid til trim og slike saker. håper jeg klarer å komme megtilbake på sporet snart.

 

Eksamensperioden er TUNG! Jeg klarer ikke å holde fullt fokus på diett og trening da ihvertfall.. Hva studerer du?

Ikke jeg heller! Alt flyter bare ut, både mat og husarbeid! :P

Sykepleien :) Gleder meg til sommerferie!

Enn du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mentha & Junior

Nå er ikke jeg den som har vært mest aktiv her, men jeg ville jo ned 10 kg. Men vet dere, de siste ukene har jeg gradvis fått et nytt syn på kroppen min. Som min kjære venninne sa på badeland; "du er jo ikke overvektig, du har former, jente! åh, som jeg skulle ønske at jeg hadde det!"

Ok, jeg har litt mage og hengerompe og kroppen er litt dvask, men jeg har lært meg å leve med det, og hvis jeg skal leve på endringer jeg gjør nå resten av livet, så vil det ikke vare, såpass godt kjenner jeg meg selv. Det eneste jeg er villig til å endre på i livet mitt er mengden mosjon, og da regner jeg med resten går av seg selv etterhvert. Kostholdet mitt er sunt og inntas i passende mengder, med litt snopkvelder innimellom. Og sånn trives jeg.

 

Så jeg takker for meg, og håper dere når deres mål :) Alt godt til dere, jeg er mektig imponert over å lese innleggene deres :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...