Gå til innhold

sommer-baby-treff mandag 19. mars


Litt tjukk på midten

Anbefalte innlegg

Vi prøver igjen!

 

Hva med mandag 19. mars 19.00?

 

(Choco Bocco i Nordre gate som noen foreslo sist)

 

 

Håper denne dagen passer for fler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres koselig ut :) Hvor langt er du på vei "Litt tjukk på midten"? :) Førstegangs eller har du flere barn?

 

Jeg er førstegangs, og er 19+1 uker på vei. Hadde vært koselig å møtt andre i samme situasjon, da jeg ikke kjenner noen gravide:) Skal forresten på ordinær UL i dag. wææææ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være med på mandag 19.mars :) Selv er jeg også førstegangs, 18+1 i dag og skal på UL i morgen! Lykke til i dag CVH :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det på ultralyd i dag? ;)

 

Jeg har selv termin 10. juli, og dette er min tredje ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres veldig kosli ut :) Jeg blir gjerne med! Er førstegangs og 18 uker på vei. Håper jeg går under "sommer-baby" når termin er i August? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg har også lyst til å bli med. Jeg har termin 19. juni og venter nummer 4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=frøken med nr 1 :)' timestamp='1331151431' post='144060719] Dette høres veldig kosli ut :) Jeg blir gjerne med! Er førstegangs og 18 uker på vei. Håper jeg går under "sommer-baby" når termin er i August? ;-)

 

August er sommer, ikke gjør meg bekymret her!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Dette høres veldig hyggelig ut. Jeg har lyst til å bli med 19.03. Har 2 barn fra før, og har termin 31.07.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommer-baby er kanskje juni, juli og august...? Sånn ca ;)

 

Men mai og september er ikke langt unna de heller da. Kan jo både gå overtid og føde før tia ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil gjerne bli med 19. mars:) Har termin i midten/slutten av august så er 17+ noe nå. Første barn på oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk forbi i går og bestilte like gjerne bord til oss!

Står på BIM!

 

Men jeg husket feil og har bestilt fra 18.30!!!

Håper mange kan komme til da, så slipper jeg å sitte alene den første halvtimen! Hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-) oppdaget akkurat denne tråden.. Tenkte å slenge meg med i siste liten. Har termin i midten av august med min første :-) er det bare å komme ikveld eller må jeg melde meg på noe annet vis enn bare å skrive her? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn jeg har forstått er det åpent for alle sommermager som er interesserte i å komme :) Gleder meg til å treffe dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...