Gå til innhold

Hvordan er påskeferien i kommunal bhg? Når stengt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

onsdag før skjærtorsdag stenger de nok tidlig iallefall, så åpner de igjen tirsdagen etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i kummunal barnehage i Oslo, og vi har ihvertfall stengt alle helligdagene, men fulltidsåpent de andre dagene. Stenger ikke tidligere noen dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan vel variere fra kommune til kommune det. Her har de stengt helligdagene. Sjekk hjemmesiden til kommunen din, kanskje det står noe der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her stenger de kl 12 på onsdagen og har stengt helligdagene.

 

Er nesten ikke barn i barnehagen på onsdagen, enten har man fri og har ungene hjemme eller så jobber man full dag og må ha barnevakt uansett. Jeg kjenner ingen som er ferdig på jobb halv tolv så de rekker barnehagen før tolv ihvertfall...

 

Men dette variere fra kommune til kommune, sjekk årsplanen til din barnehage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vesla gikk i kommunal barnehage, var den stengt helligdagene, åpent hele dagen ellers, også onsdag før skjærtorsdag. Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okei, takk for svar. Jeg spurte her fordi jeg ikke fant årsplanen på siden til kommunen.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i en barnehage i Oslo kommune og vi har stengt helligdagene, men man, tirs og ons har vanlig åpningstider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Filifjonka

Sjekk på din kommunes sider om du finner vedtektene for barnehagen (ikke årsplan). På min kommune står det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...