Gå til innhold

IIiiiiiiiik....nå begynner jeg å bli nervøs.....hehe...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Første date etter over 10 år i morgen kveld, med en fyr truffet over nettet.

 

Kjenner jeg begynner å bli nervøs allerede (har en tendens til å bli det for alt nytt) og gruer meg virkelig. Prøver å holde meg i sjakk ved å tenke positivt og konstruktivt om at dette er kun et vanlig menneske med sine feil og mangler også, langt fra perfekt....akkurat som oss andre.

 

Men jeg gleder meg og gruer meg om hverandre, som et barn før julaften. Kjenner at kroppen begynner å merke det også (mage i ulage, spenninger i muskler osv).

 

Største frykten er jo å skuffe, etter alt vi har pratet på nettet så føler jeg jo at praten har gått greit. Men det er jo noe helt annet å treffes ansikt til ansikt. Ingen tenkepauser, ingen mulige "vent litt, jeg kommer tilbake" slik som jeg har kunnet gjort på nettet.

 

Peptalk, gode råd og avslapningsråd tas i mot med takk.....en stoooor gedigen takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Masse lykke til :) Det kommer nok til å være litt rart de første 5 minuttene, men så løsner det.. :-) Pleier å bli sånn når man møtes for første gang.. Føler at man kjenner den andre, men likevel ikke..

 

Det går nok helt supert! Slapp av, pust dypt og vær deg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI....takk! Håper det går slik du sier....fem minutter skal jeg vel alltids takle;-) Gruer meg fordet....hehe....men det er vel en del av gamet. Godt jeg har masse å gjøre på dagen i morgen...så jeg slipper å tenke så mye på at kvelden nærmer seg...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbered deg litt. Skriv ned noen samtaleemner eller spm du kan stille i kleine øyeblikk.

Og tenk på det som en øvelse. Øver deg på å date! Da blir ikke presset så stort...

Lykke til! Det er moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et godt tips kan være å snakke sammen på skype;) Da får man sett hverandre mens man prater, selvom det ikke blir det samme som i virkeligheten så bryter det litt isen. Selvom det sikkert er for seint for deg nå da men:) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...