Gå til innhold

Et par spørsmål..


Jente 08 :) + to gutter 12 :)

Anbefalte innlegg

Sitter og ser på kiddies24.de og lurer på et par ting.

 

Regntrekket til Tfk twinner twist duo, noen som har erfaring med det. regner med det er orginaltrekket til tfk? Puster det? Det ser ut som et som det for blir dugg på innsiden av..

 

Lurte også på om jeg skulle kjøpe adapter slik at jeg kan feste bilsetene på understellet, men det ser ut som det er en universell adapter også må man kjøpe en del som et tilpasset maxi cosi, stemmer dette?

Det er to forskjellige adaptere, en det står singel på og en som det står for bruk av to bilstoler, betyr det at jeg da trenger å kjøpe en slik og kan brukke begge setene eller må jeg kjøpe to slike?

 

Hehe, føler meg skikkelig ubrukelig idag, hjernen slår seg ikke skikkelig inn så må visst ha alt inn med teskje..! :P

 

Håper noen kan hjelpe meg litt på vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finner ikke regntrekket, tysken min er rimelig håpløs. Kan du legge inn en link?

Jeg hadde et gjennomsiktig regntrekk til min TFK tvillingvogn. Var ikke plaget med dugg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ikke regntrekket, tysken min er rimelig håpløs. Kan du legge inn en link?

Jeg hadde et gjennomsiktig regntrekk til min TFK tvillingvogn. Var ikke plaget med dugg.

 

Hvis du søker på tfk twinner twist duo så kommer regngtrekket opp nesten nederst på siden.. Kan prøve å legge med link..

http://www.kiddies24.de/shop/advanced_search_result.php?keywords=tfk+twinner+twist+duo&search_submit=Go

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det vi hadde, kommer mye luft inn på sidene. Så var ikke noe problem.

Eneste minuset er at det er veldig stort og stivt, tar mye plass og er vanskelig å brette sammen.

Er det til tvillinger du skal ha vogna?

Vi hadde til tvillingene våre, men solgte den da de var 1,5 år pga av alle glidelåsene. 8 glidelåser og dra opp og ned når de skal fra sove stilling til sitte stilling, de mellom setene var et h.... Å få opp og ned. Måtte ned på kne for å finne dem, skrapte opp hånda.

Korga under kommer du ikke til når de ligger nede.

Når de satt oppe, satt de ikke godt fordi ryggen ikke ble helt rett selv om alle glidelåsene var dratt opp.

Byttet den i en Basson easy twin som er MYE billigere. Det eneste jeg savner er håndbremsen og det regulerbare håndtaket.

Vi kjøpte Basson i Danmark (der heter den First Class), kostet bare 2500,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, er til tvillinger. Jeg har vært VELDIG skeptisk til glidelåsene, men er heller ikke så gla i funksjonen på MB og Easywalker heller, og totalt sett endte vi opp med at vi ville ha tfk. Tror nok at når de er store nok går vi over til en mer trillevariant. (skal se nærmere på den du har kjøpt!)

Så får nok bare bite tennene sammen og holde ut alle disse glidelåsene for en stund. Er veldig fornøyd med bagdelen, virker stødig og romslig. (Nå har jeg jo ikke prøvd med barn oppi da..)

Takk for svar ang. regntrekket, har sendt inn bestilling nå, så håper det er bra!

Du hadde ikke adapter til barneseter på vognen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var kjempefornøyd med den så lenge de lå i baggene, så dere kommer nok også til å like den. Veldig god å trille.

Hadde ikke adaptere. Visste ikke at det fantes til TFK

Vi leier bilseter hos IF, fungerer veldig greit. Betaler litt hver mnd, greit å slippe å kjøpe 2 seter. Får ny str når de har vokst fra den minste.

Orket aldri å løfte setene inn og ut av bilen, de var så tunge. Særlig når det var to.

Fra de var 7 mnd hadde vi en liten trille i bilen som vi brukte på buttikken og sentre. Kunne legge ned ryggen på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så pass, så lurt! Jeg tenkte å kjøpe adapterene slik at vi slapp å feste baggene når vi bare skal en kjapp tur på butikken, når jeg skal inn å hente i barnehagen ol. Blir vel på samme måte som når du brukte trillen. Er ikke så lett med to seter, da har man jo ingen ledige armer igjen..! Vi kjøpte to maxi cosi seter og de er jo helt vanvittig lett. Hadde graco sete til eldste og det var kjempe tungt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig styr og sette på baggene hele tiden, så det høres veldig lurt ut.

Et lite tips til, meld dere inn i tvillingklubben, koster ca 500 i året. Da får dere 10 % rabatt mange steder, bla Barnas Hus, Baby Care og 25 % på Princess.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...