Gå til innhold

Er dere ekstremt tørste???


Lisse_01

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja, eller får noen sånne kick avogtil.. feks ista på butikken, kjøpte sjokomelk, jordbærmelk, iste, appelsinjuice og eplejuice .. og jordbær oh druer :-P skulle egentlig ha mat da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært veldig vann- tørst. Er vanligvis ikke såå glad i å drikke masse vann, men nå drikker jeg en god del. Faktisk var tørsten noe av det første jeg merket ved denne graviditeten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg så tørst at det er plagsomt :P drikker vann hele dagen.. tipper over 5 liter til dagen. føler meg som en svamp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært veldig vann- tørst. Er vanligvis ikke såå glad i å drikke masse vann, men nå drikker jeg en god del. Faktisk var tørsten noe av det første jeg merket ved denne graviditeten.

 

jeg er også utrolig vann tørst, heller nedpå hele dagen, jeg drikker både farris og vanlig vann jeg da, og flyr på do absolutt hele tiden fordi jeg drikker så mye :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også! Blir nok fort et dobesøk i timen, men jeg tenker som så at kroppen nok har godt av det. Vanligvis er jeg cocacoliker, og drikker litt for mye av det ( drikker ikke kaffe) men etter at jeg ble gravid har jeg mistet fullstendig lysten på Cola. Skjønner ikke nå hva som var så godt med det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jeg kutta ut cola for mange måneder siden jeg da, vann frister mye mere egentlig, og det er jo godt for kroppen og :) jeg drikker jo fortsatt kaffe, men har kutta ned til 1, max 2 kopper om dagen, før drakk jeg 4-5 kopper :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...