Gå til innhold

KRISE, trenger Mammabukser i store str, men hvor får jeg de ???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet om noen som har mammabukser i større str. enn 46 ? Nettopp passert str. 46 og kiloene fortsetter å komme rundt hofter og mage så trenger en større bukse. Noen som vet om noen butikker som har dette, gjerne i Vestfold ??

 

Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff ja, kjenner meg igjen i DEN problematikken :-(!

 

Kjenner at jeg blir på grensen til irritert, for jeg bor selv i en storby, og ikke pokker at man skal få tak i ordentlig mammatøy, altså. Hennes og Mauritz har jo mammaavedeling, men jeg har stort sett fått størrelsene deres omtrent til anklene, så det har vært lite å hente for meg der. Men i går fant jeg endelig en mammabukse der, en slags joggebukse med strikk nederst. Ikke noe typisk "jobbukse" kanskje, mer en sånn "daffe-hjemme-bukse", men grei nok.

 

Ellers kan du kanskje prøve Zizzi, hvis dere har det hos dere? De har jo ikke mammaklær, men jeg har brukt flere av buksene deres i svangerskapet (de har iallfall tidligere hatt bukser med veldig bred strikk, som magen fint kan vokse i).

 

Forøvrig har jeg lenge gått og tenkt på å kjøpe denne buksa fra danske Milker, men nå har jeg så kort tid igjen at jeg ikke gidder:

 

http://www.milker.dk...baggy-437p.html

 

Forøvrig har jeg handlet denne buksa fra LaRedaute, og den passet fint:

 

http://www.laredoute...=

 

Og jeg er vanligvis størrelse 48/50.

 

Håper du finner noe greit å bruke, vet hvor frustrerende det kan være! Tror nok at det kan være lurt å sjekke ut diverse nettbutikker framfor butikksalg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte mine str 50 bukser hos H&M, og på BB avdelingen på kappahl og hos Zizzi.

Eneste negative med Zizzi var at buksene var svindyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...