Gå til innhold

Dere som ikke lar mannen, kjæresten etc. se på telefonen deres, dataen m.m.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor nekter dere de dette? Ja, greit at en vil ha litt privatliv selvom man er i et forhold, men jeg hadde begynt å lure dersom mannen min hadde nekta meg å se på bildene på hans telefon eller data.

 

Vi har et veldig åpent forhold og kan godt se på facebook til hverandre, meldinger osv., men har allikevel privatliv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilket privatliv har dere om dere er åpne om alt og har all mulig tilgang.

 

Jeg mener at selv om man er i et forhold skal man ikke behøve å brette ut alt om seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er min telefon og den er privat. Selv om jeg ikke har noe å skjule så trenger han ikke å lese meldinger/Mail/chat som jeg har med mine venninner. Men altså, dersom han titter på mobilen min så er ikke det noen krise, men jeg liker å ha privatliv selv om jeg er i ett forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er min telefon,min FB og min mail. Det er privat. Ikke verre enn det. :)

 

Jeg har ingenting å skjule,men mener at man ikke trenger å dele absolutt alt selvom man er i et forhold.

Jeg liker å ha litt privatliv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde syntes det var vedlig rart om mannen min ville inn på min fjesbok, men hvis han hadde villet det så vær så god. Da hadde vi nok måttet ha en samtale om hvorfor han følte behov for å snoke... om det var grunner for at han var usikker etc.

 

Om han ville kikket på bildene mine på telefonen derimot hadde jeg gitt ham telefonen glatt, det samme hvis han spurte om hvem jeg fikk melding av. Det er da vel ikke noe å holde hemmelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men selv om du ikke sjuler noe for han, så kan det jo vær venninner sender private meldinger til deg, som de ikke ønsker mannen din skal se?

 

Jeg hadde blitt sur på venninna mi dersom mannen hennes leste meldinger som jeg skrev til henne,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

Det er da såre enkelt, det er mengder av stoff jeg aldri ville delt med mann eller noen andre, enten fordi de ganske enkelt ikke har noe med alt av meg eller fordi det angår tredjepart og er meddelt meg i forvissning om at det ikke kommer videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg selvsagt ikke kan dele det andre har fortalt meg eller skrevet til meg i all fortrolighet.

 

Jeg har kuttet ut venninner som forteller ALT til mannen sin. Når jeg betror mine venninner noe så forventer jeg at de holder det for seg selv. Den som ikke klarer det og så bare mååååå fortelle alt til sin siamesiske tvilling er den jeg kutter ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg viser ikke det brukte mensbindet mitt til mannen, og dette med telekommunikasjon, telefon og min private data går på samme nivå for meg.

 

Men du viser vel både frem mensbindet og den brukte snytekluten, du? Siden dere har så "åpent forhold", mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samboern min får lov til å se på telefonen, facebook ect. om han ønsker dette, det er noe han aldri spør om, jeg kan også se på hans men spør heller ikke!! hvis det er noen venninner som sender noen private meld pleier jeg uansett å slette de, uavhengig av samboern min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sekretøsa

Her er det ikke sånn at hvis mannen skal bruke min tlf så leser han meldinger feks. men er vi ute, og en av oss ikke har med tlf så er det jo helt naturlig at vi bruker hverandres. Mannen får og bruke min data til å logge inn i nettbanken feks, hvis jeg har min oppe og ikke han. Og omvendt. Vi snoker ikke av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

Samboeren min "snoker" ikke på hva jeg gjør på FB eller andre steder, og jeg snoker ikke på hans. Men derfra til å holde mobil- og datakommunikasjon hemmelig er et stort steg. Jeg aksepterer og syns det er OK at når vi bruker samme pc (som vi gjør) er min epost mulig å se for ham. For jeg veit at han ikke misbruker min tillit....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han låner PCen min ofte, og jeg er automatisk pålogget på mail og FB. Det er ikke dermed sagt at det er greit at han snoker, og han gjør det heller ikke. Jeg er glad for at jeg har en mann som respekterer grensene mine,slik at jeg slipper å bry meg om å logge ut overalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke at mannen min leser ting jeg har skrevet til andre, fordi det ikke var ment for han. Jeg føler meg ofte dum hvis noe jeg har skrevet blir lest av noen andre enn det er skrevet til. Det er ikke fordi det er hemmelig eller noe, men jeg gjør litt forskjell i hvordan jeg ordlegger meg og sånn. Har en litt annen tone med en venninne enn med mannen min. Det betyr ikke at jeg ikke kan snakke med en venninne foran han, men da vet jeg at han er der og hører det.

 

Når det er sagt, så nekter jeg for tiden ikke mannen å lese noe, selv om jeg føler meg ukomfortabel med det. Men det er fordi jeg har gjort noe dumt tidligere, og tilliten trenger å bygges opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jenta til Henrik

Jeg har ingen problemer med la han spille på telefonen, se på bilder, bla opp i telefonlister for å finne et nummer eller ringe fra min telefon osv. Men jeg ser ikke poenget med at han skal gå inn i meldingsboksen min. Ikke fordi jeg har noe å skjule, men jeg regner med at når noen sender en melding til meg så er den til MEG og ikke til han. Er ikke alt mannen trenger å vite om mine venninners liv, følelser, tanker f.eks..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg og min mann har tilgang til passord til hverandres passord på mail og andre steder på nett, samme passord faktisk. Vi har det for enkelthetens skyld, når jeg må sjekke noe for han kommer jeg meg lett inn og omvendt. Vi har hytte uten strøm så noen ganger må den andre inn å sjekke osv om den er hjemme. Men da er det jo noe vi ber om, jeg har aldri sitti og lest hos han for å si det slik. Det har jeg ingen interesse av, ikke han heller.

 

En av grunnene til at vi vil ha det slik er at hans ex gikk bak hans rygg og fant seg ny kjæreste på nett mens de fortsatt var gift. De fikk ikke lov å røre hverandres pc eller telefon. Så jeg orket ikke at han skulle tenke og tro ting.

 

Så selv om han har muligehet til å sjekke mine ting og jeg hans så er ikke vi min mann noe jeg deler alt med. Hva jeg snakker med mine venner om er våre ting, jeg sier ikke noe til min mann uten at jeg mener det er noe jeg burde dele med han. De fleste av våre venner har det også slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var tidligere i et forhold hvor han så og si hadde mobilen klistret inntil kroppen og med god grunn fant jeg ut senere...

Nå er jeg i et helt motsatt forhold. Jeg kan godt legge igjen mobilen min,han kan gjerne bruke den,se på bilder osv. Er ikke redd for at han skal lese meldinger,men det hadde ikke gjort noe om han hadde gjort det heller. Det samme motsatt. Hadde blitt utrolig sliten hvis både tlf og pc skulle vært hemmelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...