Gå til innhold

Spotting.. Med litt ferskt blod


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

To ganger i går, en om morgenen og en om kvelden. Og enda en gang nå nettopp, men pittelitt ferskt blod. Bare noen få dager igjen til 12 fullførte uker.

 

Men dette ser ikke ut til å gå min vei, gjør det vel? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanskelig å svare på, men tror jeg ville tatt kontakt med en gynekolog for en sjekk med en gang. Har lest flere som har hatt småblødninger her inne som ikke har vært noe galt. Krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har mistet både sa og ma og da hadde jeg skikkelige rieaktige krampetak... var meget, meget vondt, du kan gange en vanlig mens med 10! så jeg tror at hvis det bare kommer blod og ikke noen smerter. så tror jeg ikke det er farlig... men jeg vet jeg ville blitt sykt urolig selv, så ta en telefon til lege så kan de ta en gyn undersøkelse på deg evt dra til jordmor så kan de lyte på deg :)

Lykke til videre, krysser fingrene for at dette går fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for positive svar..

Jeg ringte privat gynekolog, og skal rett på ultralyd nå klokken halv 3. Jeg skulle liksom høre hjertelyden neste fredag, men jeg klarer ikke å vente til da med å finne ut om alt er bra eller ikke :(

 

Da får jeg bare krysse fingrene og komme meg av gårde..

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer virkelig på hvordan det går med deg ?

Håper alt er bra med lille spiren .

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Så kjekt at dere tenkte på meg og spiren :)

 

Jeg var på UL i går, og fikk se et sprell levende foster med et hjerte som banket akkurat som det skulle :) Legen kunne ikke finne noe negativt, og mente at alt var som det skulle.

 

Jeg hoster så masse for tiden, så det er nok det som har forårsaket spotting og litt blødning. Og jeg har hatt en del spotting etterpå, men nå tar jeg det mye mer med ro. Selv om det alltid vil være litt skummelt, siden det er noe som på en måte "ikke skal være slik".

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det gikk bra! Tror ofte vi blir for skremt av alle historiene vi hører. Det går jo gjerne bra. Jeg har hatt fire styrtblødninger, og likevel går det bra med den lille, jeg er 10+5 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å høre at alt går bra! Ville bare si at i mitt første fullgåtte svangerskap så hadde jeg blødninger av og på helt til uke 20+. Dette innebar selvsagt flere bekymringer da jeg hadde hatt en tidlig abort før dette svangerskapet (uke 8). Var på flere ultralyder, og alt var bra hver gang. Jeg lærte at blødninger i svangerskapet ikke er ensbetydende med abort, og at det er mye mer vanlig enn folk tror, da slimhinnene er spesielt skjøre under et svangerskap. Blødninger uten smerter er sjeldent alvorlig, men man oppfordres alltid til å kontakte gynekolog i den forbindelse. Bra du kom deg på UL, slik at du kan senke skuldrene og slappe av:) Dette går bra! Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er skummelt å blø.. Spesielt når jeg har lest så utrolig mange forskjellige historier om blødninger i svangerskapet. Det er nok det jeg gjør feil, at jeg leser om alt, for da går jeg rundt og tenker både det ene og det andre stadig vekk :/

 

Jeg håper selvsagt at jeg slipper å ha blødninger så lenge, mama73, men likevel greit å få lese din historie også slik at jeg har noe å tenke på om det skulle skje likevel :)

 

Jeg skal i alle fall tenke positivt videre, og prøve å ikke stresse meg selv for masse. Jeg er jo straks i 2. trimester, ja :) Så da håper jeg at jeg klarer å senke skuldrene litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...