Gå til innhold

23 grader på terrassen under markise.....hva ha på i vogna egentlig?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vel, nå har jeg vel egentlig lagt ut lillegutt på 1 år allerede til å sove i vogna på terrassen, men det er 23 grader under markisen på terrassen. Vogna står inntil veggen. Det er helt vindstille og sol ute.

La han bare i body og strømpebukse nedi Oderwalder posen sin. Ingen lue eller sokker, votter. Det var veldig varmt nede i vogna egentlig..

 

Men så kom selvfølgelig svigermor på besøk og så dette og fikk jo nesten hjerteinfarkt...IKKE lue? IKKE votter? IKKE ulldress??

 

Jeg sa at det er 23 grader på denne terrassen, vindstille og han ligger godt nede i posen sin. Det er godt og varmt under kallesje på vogna. Han ville ha smeltet hvis jeg hadde tatt på lue, votter etc....

 

Jeg som er på jorde? eller Svigermor som er hysterisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Holder massevis det du har kledd på. 23 grader er 23 grader, og som du sier står han under markise inntil veggen, ligger godt nedi en pose. Ville nesten tro at det er for varmt det også.

 

Men hadde vært galskap å ha på lue etc nede i vogna når det er så varmt på terrassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hysterisk svigermor. Men, en tynn, tynn lue ville jeg hatt på uansett. De posene er jo drepens varme, så synes nesten du hadde mye på jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kledde på akkuart likt. Hadde heller ikke på lue når han sov nede i posen sin på terrassen. Lå med posen rundt hoderegionen og kallesje i tillegg...og vindstille.

 

Svigermora di hadde jo nesten tatt livet av ungen din hadde hun kledd på han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...