Gå til innhold

du ser så lei deg ut...


Den perfekte mor, påan igjen

Anbefalte innlegg

datteren min på 5 år sa dette til meg i går. Jg synes ofte synd på deg mamma, for du ser av og til så lei deg ut.

 

Jeg visste ikke helt hva jeg skulle svare, men jeg synes det var fælt. Jeg føler selv at jeg er mye sur og gretten. Her hjemme klarer jeg ikke holde på mitt ellers gode humør lenge.

 

Jeg vet ikke helt hva jeg ville med innlegget, bare si det til noen som ikke kjenner meg antakelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det på samme måte, fordi jeg er lei av å være 3 barns mor, jeg er SLITEN!

 

Og det hjelper fint lite med vinterferie nå :((((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt hva du mener. Er altfor mye sur og kjeftete nå om dagen! Men jeg gjør alt jeg kan for å skjerpe meg!

 

Vi gjør jo så godt vi kan på alle kanter, og tar kanskje litt for lite hensyn til oss selv... Da blir man sliten, og når jeg er sliten (eller sulten) så blir jeg sur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, kanskje jeg burde være flinkere til å passe på meg selv? Jeg føler jo egentlig ikke noe behov for å være mer snill med meg selv, jeg er ikke den som har støv på hjernen eller streber for å gjøre andre tilfredse. På kveldene sitter jeg å slapper av med tv og data. Jeg kan ikke forlte hjemmet, siden jeg er alene på kveldstid da, men om jeg kunne så vet jeg ikke helt hva jeg skulle ha gjort...

 

Men det var en vekker for meg, det var det. Må prøve å få gjort noe med det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

for min del så har jeg en eldre unge som har skoleferie, og da kan likegodt hun også være hjemme. Jeg synes ikke at det er slitsomt å være hjemme med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...