Gå til innhold

god vogn som man kan sette på bilsete


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har inntrykk av at man nå snart kan sette de fleste bilstoler på de fleste vogner. Som regel må man ha en adapter mellom vognen og bilstolen.

 

Jeg hadde Emmaljunga City Cross og Britax Baby Safe SHR II til jenta mi født i nov. 2010, og kommer til å bruke dette opp igjen til nestemann som kommer i august. Syns det fungerte kjempefint, lettvint å ta stolen av og på understellet. Måtte ha en adapter mellom, men den tar lite plass og kostet ca 200,-. Kan anbefale både vognen, bilstolen og kombinasjonen på det varmeste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Easywalker Sky og Easywalker Qtro kan du kjøpe bilstoladaptere til som passer alle MaxiCosi stoler og BeSafe stoler. De har også universal adaptere som passer andre merker en dette. Jeg har selv en Qtro med bilstoladapter å er suuuper fornøyd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte ha en adapter mellom, men den tar lite plass og kostet ca 200,-. Kan anbefale både vognen, bilstolen og kombinasjonen på det varmeste :)

 

200kr?? Hvor var dette? Jeg fikk opplyst at maxicosi adapter til city cross koster 450kr hos den lokale forhandleren. Kan da ikke være stor forskjell i pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har brio go vognen med tilhørende bilstol. Veldig lett vogn med fire hjul (de foran kan låses eller være løse) og enkelt å sette på bilstolen! Kjøpte sånn pakketilbud. Søk på brio go på finn.no så kommer det opp. Testet i butikk først da, men det var dyrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emmaljunga vognene har forskjellige adapter slik at man kan velge mellom Emmaljunga First Class Bilstol, Britax Baby Safe SHR II eller Maxi Cosi Cabriofix/Pebble.

Tror de fleste vognene idag har adapter slik at man kan feste bilstol på understellet.

Finner du vognen du vil ha, finner du jo fort ut hvilken bilstol som passer på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...